sanokaas mitä saunatiloja olis?
kaven saunan ja laulumiesten saunan tiedän jo mut onko muita?
saunatiloja
12
2085
Vastaukset
- Herra nro 47
Hyvät saunatilat on ainakin For U barin alakerrassa. Vai olikohan se 4you tai jotaa sellast. Mut siin lenja-autoaseman vieres. Foorjyy
- kirkkokadulla
oli ennen siinä baarissa minkä nimi oli jack up tai jotaa vielä silloin kun minä asuin kotkassa. En kyllä tiedä onko kyseistä baaria enää edes olemassa.
- =o)
hovarilla on night corner, siellä on ainaki iso sauna...
- peikko
=o) kirjoitti:
hovarilla on night corner, siellä on ainaki iso sauna...
Työskin sauna, Karoliinassa on hyvä sauna Ankkurissa Hovinsaarella uima allaskin seurahuoneella.
- segel
meriniemen vieressä.
Aittakorvessa entisen kotipizzan tiloissa.
Santalahti?- beib
Aittakorven entinen Kotipizza = Lounas-kahvila Aitta tmv.
Ympäristötalolla on saunatilat, samoin Kavella Karhulassa.
- Sauna
Ainakin joskus Heinähatun alakerraassa on ollut tilava saunaosasto, jonne pystyi salakuljettamaan omat juomat ja syömiset. Biljardipöytä. Ja yläkerrassa oli aikanaa strippareita.
- Kerttuli
Keskuskatu 7, yritystalon yläkerrassa saunatilat. Löytyy keittiö, parveke, kokoustila sekä oleskelutila.
- beib
Heinähattu = Night Corner
- MEILLE SAUNAAN
ja ota paljon kaljaa mukaan....nam
- Anonyymi
Mitä saunominen Santalahden saunoissa maksaa? Näin jossakin jonkun hinnan, mutta sen täytyi olla olla virhe, monia satoja euroja. Koko saunan idea on mennyttä, jos sitä voi harjoittaa vain ökyrikas eli rosvo.
- Anonyymi
Lehmäsaaressa on hyvä ilmainen sauna. Omat vedet vaan mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745