eli olin ja olen edelleen ihastunut erääseen jätkään, joka oli todella ystävällinen ja juttelimme silloin tällöin ja tulimme hyvin juttuun. hän myös katseli minua aika usein. nyt hän sitten ei enää juttele kanssani paljoakaan ja on jotenkin töykeämpi minua kohtaan. tämä käytös alkoi kun kysyin hänen meseosoitettaan, jonka hän kuitenkin antoi.
ystäväni, joka on tuntenut hänet aika kauan, sanoo että hän on hyvin ujo vaikka ei siltä saata vaikuttaakaan. mitä hän siis tarkoittaa tuolla, sitäkö ettei ole kiinnostunut?
Jätkän muuttunut käytös
2
342
Vastaukset
- v*un päivänsäde
mulla ei tilanne ihan noin ole,että jätkä olis muuttanu suhtaantumistaan muhun....
Mutta mulla on se ongelma,et tää jätkä johon olen kuolemanvakavasti ihastunut,välttelee mua ilmeisesti..
eli ei vastaa esim.mun viesteihin irc:ssä,
sit jos pyydän sitä käymään,niin se ei vastaa mitään takas..
Näin sitä viimeks viikko sitten,ja tuntuu siltä etten nää enää..
Ollaan kumminkin kavereita,tai ainaki luulin et ollaan...?? se sano mulle sillon,kun me viimeks nähtiin,et mä tuun kyl näkemään sitä vielä..Mutta aika hiljasta on ollu ton näkemisen suhteen..
Pitäiskö mun vaan unohtaa se????
vai mitä tehdä???
en haluais uskoa,et meidän kaveruus olis jotenkin päättyny tms...
auttakaa...siis jos vaan voitte- v*un päivänsäde
No ny oon nähny sitä poikaa....
siis lauantaina nähtiin....Mutta edelleen se välttelee...:(
ei pahemmin ees juteltu....Eli tilanne on tainnu todella muuttua tosi pahasti...
Oonkohan mä sanonu sille jotai/tehny jotai väärin vai miks se on nykyään noin välinpitämätön mua kohtaan...??
muiden kavereiden(siis jätkien) kanssa ei oo ollu tota samaa ongelmaa....Muut suhtautuu muhun ihan samanlailla kuin ennenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159