Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan siihen, mitä eri köynnöksiä voisi laittaa kasvamaan pajusta tehtya kartion mallista kukkatukea vasten. Viime kesänä kasvatin siinä krassia, mutta se alkoi kukkimaan vasta myöhään kesällä ja vaihteluakin haluaisin tuohon krassin tilalle. Ei vaan tule mieleen mitään suht pienikukkaista, mutta tuuheaa ja pitkään kukkivaa köynnöstä. Kiitän:)
köynnöskukka
8
1846
Vastaukset
- viherpeukku
...on kauneimmasta päästä köynnöksistä.Kukkii koko kesän ja tulee tuuheaksi kunhan vaan lannoittaa tarpeeksi.
- pms68
itse siis ajattelin ihan ekana ihan samaa kasvia! Taimen voi ostaakin valmiina ellei esikasvata että kukkaankin saa jo kesäkulla.
- Koulittu juuri
pms68 kirjoitti:
itse siis ajattelin ihan ekana ihan samaa kasvia! Taimen voi ostaakin valmiina ellei esikasvata että kukkaankin saa jo kesäkulla.
Milloin voi latvoa ja mistä kohti katkaistaan; koulitsin susannan taimet juuri, niissä on sirkkalehtien lisäksi yhdet kunnon lehdet ja toiset tulossa?
Kärsikö osa koulimisessa, kun nuupottaa? Olinko liian kovakourainen vai virkoavatko vielä? - pms68
Koulittu juuri kirjoitti:
Milloin voi latvoa ja mistä kohti katkaistaan; koulitsin susannan taimet juuri, niissä on sirkkalehtien lisäksi yhdet kunnon lehdet ja toiset tulossa?
Kärsikö osa koulimisessa, kun nuupottaa? Olinko liian kovakourainen vai virkoavatko vielä?taitavat vain olla herkässä mielentilassa muutoksen myötä. Onhan multa kosteaa?
Latvan voi katkaista oikeastaan milloin vain, mutta itse olen latvonut ekan kerran kun on n20cm korkeita jolloin lehtipareja jää ainakin kolme jos ei huteroa ole kasvanut..
- juuso
se olis upea..ja persoonallinen
- mutta
kokemukseni mukaan keijunmekko sopii amppeliin, tai muuten korkeammalle katsontapaikalle. Se ei ole ylhäältä alaspäin katsottaessa läheskään niin kaunis kuin sivusta ja alhaaltapäin katsoessa. Ne kellomaiset, upeat kukat ovat siis upeimmillaan sivusta ja altapäin.
Mutta siihen pajukehikkoon (joka ehkä on maassa) laittaisin ihan vain kanariankrassia vaihteen vuoksi. Se on herkkää ja kaunista myös lehdiltään. Ja nopea kasvamaan. Laita siemenet jo nyt isoon kasvuruukkuun (johon se pajukartio sitten sopii). Itävät nopeasti ja voit piankin alkaa harjoittamaan niitä ulkoilmaelämään aina päivisin, kun on lämmin.
- tipsu
Kokeile esim. ruusupapua tai hajuhernettä niistä saa aika tuuhean.
- terwa
Mustasilmäsusanna, keijunmekko, miinanköynnös taikka keisarinköynnös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257