Luin vasta kirjan Fidel Castrosta. Selvisi, miten Castro on hankkinut Kuuban valtiolle rahapulaan rahaa huumekaupalla. Itse Fidel Castro on ollut pääjehu näissä asioissa. Muu Amerikka on katsonut läpi sormien nämäkin asiat. Niitähän kiinnostaa ne omien etujen hankkimiset muista valtioista, jotta autojen käyttö ei vain vähenisi luontoa saastumattasta tai kuluttamasta.
Ranskan entinen presidentti Mitterand on ollut suuri Kuuban ja Fidel Castron ystävä. Mitenkähän tämän ystävyyden laita nyt on, kun Chirac on vallassa? Hankkiiko Ranskakin rahaa itselleen huumekaupalla? Luottamus näihin gansteripomouhin on loppunut jos sitä koskaan on ollutkaan. Tapattavat ihmisiä jos jollakin keinoilla.
Hyvällä syyllä voi kysyä, missä se heidän Jumalansa on? Onko sitä olemassakaan tai onko heissä itsessään pisaraakaan Jumalallista hyvyyttä tai ymmärrystä?
Mistä ne huumeet Suomeen tulevat?
3
420
Vastaukset 3
- Jos ei ihmisellä
ole sisäistä oikeudentajua ja selkärankaa, niin mitäpä se muuta on kuin kaupantekoa puolin ja toisin. Kunnialliset ihmiset taas savustetaan ulos, koska "totuudenpuhujan ympärillä ei koskaan ole tungosta". Politiikka pitäis pitää erillään uskonnosta, ihan niikuin jehovantodistajat tekee, ja senhän takia ne yleensä onkin korkeissa ja vastuullisissa viroissa, koska ovat poliittisesti puolueettomia. Kun ei ihminen voi miellyttää sekä ihmisiä että Jumalaa, ja politiikka on enimmäkseen perseennuolentaa.
- humanrespect
kansainvälinen järjestäytynyt rikollisuus on ollut pitkään tiettyjen sukujen ja klaanien hyvä tulonlähde.
kansainvälinen rikollisuus on kylmää liiketoimintaa, joka ei eroa monikansallisten liikeyrityksien toiminnasta, muutoin, kun laittomalla toiminnalla...
hyvää viikonloppua - ei enää
huumeita, huumekauppa olisi loppu
Nyt vaan isot kihot tekee rahaa pikkukansalaisten huumeillamyrkyttämisellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432