Luin vasta kirjan Fidel Castrosta. Selvisi, miten Castro on hankkinut Kuuban valtiolle rahapulaan rahaa huumekaupalla. Itse Fidel Castro on ollut pääjehu näissä asioissa. Muu Amerikka on katsonut läpi sormien nämäkin asiat. Niitähän kiinnostaa ne omien etujen hankkimiset muista valtioista, jotta autojen käyttö ei vain vähenisi luontoa saastumattasta tai kuluttamasta.
Ranskan entinen presidentti Mitterand on ollut suuri Kuuban ja Fidel Castron ystävä. Mitenkähän tämän ystävyyden laita nyt on, kun Chirac on vallassa? Hankkiiko Ranskakin rahaa itselleen huumekaupalla? Luottamus näihin gansteripomouhin on loppunut jos sitä koskaan on ollutkaan. Tapattavat ihmisiä jos jollakin keinoilla.
Hyvällä syyllä voi kysyä, missä se heidän Jumalansa on? Onko sitä olemassakaan tai onko heissä itsessään pisaraakaan Jumalallista hyvyyttä tai ymmärrystä?
Mistä ne huumeet Suomeen tulevat?
3
421
Vastaukset 3
- Jos ei ihmisellä
ole sisäistä oikeudentajua ja selkärankaa, niin mitäpä se muuta on kuin kaupantekoa puolin ja toisin. Kunnialliset ihmiset taas savustetaan ulos, koska "totuudenpuhujan ympärillä ei koskaan ole tungosta". Politiikka pitäis pitää erillään uskonnosta, ihan niikuin jehovantodistajat tekee, ja senhän takia ne yleensä onkin korkeissa ja vastuullisissa viroissa, koska ovat poliittisesti puolueettomia. Kun ei ihminen voi miellyttää sekä ihmisiä että Jumalaa, ja politiikka on enimmäkseen perseennuolentaa.
- humanrespect
kansainvälinen järjestäytynyt rikollisuus on ollut pitkään tiettyjen sukujen ja klaanien hyvä tulonlähde.
kansainvälinen rikollisuus on kylmää liiketoimintaa, joka ei eroa monikansallisten liikeyrityksien toiminnasta, muutoin, kun laittomalla toiminnalla...
hyvää viikonloppua - ei enää
huumeita, huumekauppa olisi loppu
Nyt vaan isot kihot tekee rahaa pikkukansalaisten huumeillamyrkyttämisellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3281311Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan74919Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61813- 120683
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt43680Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38672Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.54640- 49638
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9506- 23490
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32460- 79447
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421