Salaista tietoa !

kuusta

Kuu on ontto, joka tekee sen kevyeksi, joten se ei putoa taivaalta. Lisäksi kuu on täynnä vetyä. Koska siellä on vetyä, kuu voi räjähtää jos sen pinnalle laskeutuu raketilla. Siksi kuu-ukko kielsi enää käymästä kuussa. Nyt Bush uhmaa kuu-ukon kieltoa ja aikoo aloittaa uudestaan kuumatkat. Uhkaako maan asukkaita sota kuun kanssa?

22

1303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      mutta tiesitkö,että kuusta palaavat astronauttilapset eivät ole enää meidän lapsiamme,vaan kuun lapsia,kopioita niistä originaaleista.Nih.Alkuperäiset nielee Hekate./Oletko muuten koskaan ajellut tandemilla Saturnuksen renkaalla? Eri jänskää.Näkee jutskia.

      • tarkalleen...

        Ei se noin ole, kuusta palaavat astronautit ovat oikeita, mutta niistä jää identtinen kopio kuuhun. 12 astronauttikopiota tälläkin hetkellä Kuussa.


      • AROSUSI-09
        tarkalleen... kirjoitti:

        Ei se noin ole, kuusta palaavat astronautit ovat oikeita, mutta niistä jää identtinen kopio kuuhun. 12 astronauttikopiota tälläkin hetkellä Kuussa.

        saattavatten jäädä kuuhun,mutta kopiot kyllä lähetetään Tellukselle alkuperäisten tultua Jumalattaren taholta kannibalisoiduksi.Tämä on osa suurta suunnitelmaa.Nih.*Puhaltelee kuuntomua näppäimiltä*


      • astronautit
        tarkalleen... kirjoitti:

        Ei se noin ole, kuusta palaavat astronautit ovat oikeita, mutta niistä jää identtinen kopio kuuhun. 12 astronauttikopiota tälläkin hetkellä Kuussa.

        ei ole mitään astronautteja sitten vaan kustronautteja!


      • mää
        astronautit kirjoitti:

        ei ole mitään astronautteja sitten vaan kustronautteja!

        Mä putosin kärryiltä...


      • AROSUSI-09
        mää kirjoitti:

        Mä putosin kärryiltä...

        Sitä en kyllä ymmärrä,miten sekaisin olen ollut,kun olen sekoittanut Tarot-korttien The Chariotin ja The Foolin.Uhh.No...Sekin on viisautta että osaa antaa itselleen anteeksi.Jatkakaa.


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Sitä en kyllä ymmärrä,miten sekaisin olen ollut,kun olen sekoittanut Tarot-korttien The Chariotin ja The Foolin.Uhh.No...Sekin on viisautta että osaa antaa itselleen anteeksi.Jatkakaa.

        Oot sekottanut pakkaa liikaa..senkin kahjo :)

        Nosta mulle kans kortti ja selosta..luen huomenna klo 20 jälkeen. Vaikka pelikortti :oD


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Oot sekottanut pakkaa liikaa..senkin kahjo :)

        Nosta mulle kans kortti ja selosta..luen huomenna klo 20 jälkeen. Vaikka pelikortti :oD

        Nousi Voiman kortti,eli uutta virtaa tulossa nuutuneisuuden keskellä.Pari päivää myöhässä tämäkin nosto nyt tuli,mutta hyvä kun joskus nousee..?


      • -NoitaNainen-
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Nousi Voiman kortti,eli uutta virtaa tulossa nuutuneisuuden keskellä.Pari päivää myöhässä tämäkin nosto nyt tuli,mutta hyvä kun joskus nousee..?

        Mehut on puristettu kuiviin...Ja kesäloma vasta heinäkuussa :( Mutta jospa se virta sieltä vielä sähähtää...ZZtttzTZiiiSSSSs !


      • AROSUSI-09
        -NoitaNainen- kirjoitti:

        Mehut on puristettu kuiviin...Ja kesäloma vasta heinäkuussa :( Mutta jospa se virta sieltä vielä sähähtää...ZZtttzTZiiiSSSSs !

        Zimzalabim.Nyt iskee tuhat wattia tehoa ja tarmoa!*Tukka pystyssä ja silmät salamoivina*


    • a latte

      Onko kuu kivestä?

      • AROSUSI-09

        Eli kivestä se on.Nih.


      • A latte
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Eli kivestä se on.Nih.

        Näyttää että se on irtokivestä. Härällä on silloin vain yksi sellainen kivestä. Mutta mikä olis eläinradan lehmä?


      • AROSUSI-09
        A latte kirjoitti:

        Näyttää että se on irtokivestä. Härällä on silloin vain yksi sellainen kivestä. Mutta mikä olis eläinradan lehmä?

        se sonni on etsinyt ikuisuuksia ja ikävissään tiputtanut toisen pallinsa.Katoikko viisut?


      • a Latte
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        se sonni on etsinyt ikuisuuksia ja ikävissään tiputtanut toisen pallinsa.Katoikko viisut?

        Joo ehdottomasti. Mulla tuo kuumin rockikä ohi ja on enemmän nostalgian puolella. Mutta enpä ole tavannut ennen tällaista kokonaisuutta, jossa myös lordi humaanilla tavalla on saanut porukkansa karisman maskin takaa esille. Ja kappale on mitä mahtavin ilman teennäisyyttä.


      • AROSUSI-09
        a Latte kirjoitti:

        Joo ehdottomasti. Mulla tuo kuumin rockikä ohi ja on enemmän nostalgian puolella. Mutta enpä ole tavannut ennen tällaista kokonaisuutta, jossa myös lordi humaanilla tavalla on saanut porukkansa karisman maskin takaa esille. Ja kappale on mitä mahtavin ilman teennäisyyttä.

        Sellainen pieni pelko vaivas,että maskien kanssa tulis jotain ongelmia.Naama putoais tai siivet ei pelittäs...Kaikenlaista huolta sitä kantaa:D Huomenna sitten jänskättää kaksinverroin...Uhhuh./Aika harva muukaan on ennen euroviisuissa nähnyt tällaista kokonaisuutta:P


      • a latte
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Sellainen pieni pelko vaivas,että maskien kanssa tulis jotain ongelmia.Naama putoais tai siivet ei pelittäs...Kaikenlaista huolta sitä kantaa:D Huomenna sitten jänskättää kaksinverroin...Uhhuh./Aika harva muukaan on ennen euroviisuissa nähnyt tällaista kokonaisuutta:P

        Niin ettei kuulla olisi yhteys käärmeenkantajaan. Se kun pitää toista jalkaa koholla ikäänkuin jonkin pallin, ei sen pal..., päällä. Kauheaa! Mutta kuu kivestä.


      • AROSUSI-09
        a latte kirjoitti:

        Niin ettei kuulla olisi yhteys käärmeenkantajaan. Se kun pitää toista jalkaa koholla ikäänkuin jonkin pallin, ei sen pal..., päällä. Kauheaa! Mutta kuu kivestä.

        Vai käärme jalan? Joku bändin kundeista oli telonut kinttunsa.Ei mikään ihme niissä popoissa./Valtava pölyn peittämä sonnin palli leijuu vielä ikuisuuksia paikallaan,ennen kuin muuntuu lehmiksi ja enkeleiksi,jotka maailmamme jo kadottua lähtevät etsimään kaikkeudesta uusia,vihreitä laitumia./Gilgamesh tuttu,btw?


      • A latte
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Vai käärme jalan? Joku bändin kundeista oli telonut kinttunsa.Ei mikään ihme niissä popoissa./Valtava pölyn peittämä sonnin palli leijuu vielä ikuisuuksia paikallaan,ennen kuin muuntuu lehmiksi ja enkeleiksi,jotka maailmamme jo kadottua lähtevät etsimään kaikkeudesta uusia,vihreitä laitumia./Gilgamesh tuttu,btw?

        Käärme on hartioilla ja jalat eläinradalla. Kevään olen asunut Pyhällä ja lähes joka aamu on lordia haastateltu lapin radiossa, kun se on Rovaniemeltä. Fiksu kaveri se on. Lehmät lentävät omalla lehmäradallaan.


      • AROSUSI-09
        A latte kirjoitti:

        Käärme on hartioilla ja jalat eläinradalla. Kevään olen asunut Pyhällä ja lähes joka aamu on lordia haastateltu lapin radiossa, kun se on Rovaniemeltä. Fiksu kaveri se on. Lehmät lentävät omalla lehmäradallaan.

        Talkkari oli jättänyt katuharjansa nojalleen seinää vasten,josta tuuli lie kaatanut oven eteen ja aivan ajattelematta sen yli hyppäsin./BBC haastatteli Lordia ja se kysyi,että kumpi on Tähtien sodassa mielenkiintoisemman näköinen.Luke Skywalker vai Darth Vader? On se fiksu./Lehmätkin ovat omalla radallaan fiksuja ja niillä on lempeät silmät.Enkelien silmät leiskuvat hurjaa tulta.


      • a latte
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Talkkari oli jättänyt katuharjansa nojalleen seinää vasten,josta tuuli lie kaatanut oven eteen ja aivan ajattelematta sen yli hyppäsin./BBC haastatteli Lordia ja se kysyi,että kumpi on Tähtien sodassa mielenkiintoisemman näköinen.Luke Skywalker vai Darth Vader? On se fiksu./Lehmätkin ovat omalla radallaan fiksuja ja niillä on lempeät silmät.Enkelien silmät leiskuvat hurjaa tulta.

        Meillä oli lapsena kotona lehmiä ja yhtäään vihaista lehmää en ole tavannut, mutta sonnit. Voi hirveetä niitä. Minun työkaverin kotona on miina äkkäijyrkän lehmiä Juvalla. Söpöjä kaikki. Eikä miina saanut niitä vihaseksi.


      • AROSUSI-09
        a latte kirjoitti:

        Meillä oli lapsena kotona lehmiä ja yhtäään vihaista lehmää en ole tavannut, mutta sonnit. Voi hirveetä niitä. Minun työkaverin kotona on miina äkkäijyrkän lehmiä Juvalla. Söpöjä kaikki. Eikä miina saanut niitä vihaseksi.

        missä mahdoton muuttui mahdolliseksi.../Lapsena maalla tutustuin lehmiin,joita mummi sätti hiidenkantturoiksi.Enemmän pidin hevosista,mutta lehmien lempeät silmät tekivät vaikutuksen ja itkin,kun ensimmäistä kertaa tajusin,että niitä tapetaan teurastamolla.*Niisk*/Sonnit oli hauskoja.Kiltisti tulivat perässä kun talutin nenärenkaasta:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe