poetsin keikka

tyyppi

Olin eilen kattomas poetsin keikan Porissa ja täytyy sanoo että aivan valtavan ihanaa oli. Kyllä siinä silmä ja korva lepäs!!! En oo ennen ollu kattomas ja nyt kyllä täytyy päästä uudelleenkin!!!

8

1558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varo vaan

      Mä oon nyt nähnyt seitsemän keikkaa ja vieläkään ei kyllästytä! että varo vaan rahan menoa tiedossa.. ;) On ne pojat vaan niin hyviä!

      • tyyppi

        No jo oot ahkerasti käyny ihailemassa...oikein kateeks käy. Hiukan harmittaa ku ei tullu kameraa mukaan sinne keikalle!!!


    • myös mukana ollu

      eipä se nyt niin ihmeellistä ollu.. markoki kännissä ku käki.:P mut iha jees anyway. saapi tulla toistekki.

      • girlie83

        kännissä kuin käki? tuota en kyllä hevin usko. Marko ollut jokaisella keikalla selvinpäin, joilla itse olen ollut.
        pistää oikein vihaksi kun ihmiset tuollalailla toisia mollaavat ja härppivät! kasvakaa aikuisiksi!


      • niin varmaan

        Marko kännissä.. joo.. Se jätkä ei juo juurikaan ees vapaa aikanaan saati sitten keikalla, että kukkuu vaan itteles.. xD

        siitä Markon energian tuhlaamisesta.. Mun mielestä on ainakin kiva, mennä keikalle kattomaan kun Marko hyppii ympäri lavaa ja säätää jotain ihan omaansa.. :p Kotona voi levyltä kuunnella täydellistä laulua, keikolla mä ainakin haluan nähdä persoonia.. :)

        Ollin hiukset on kyllä aikas kauheet.. :)


      • myös mukana ollu
        niin varmaan kirjoitti:

        Marko kännissä.. joo.. Se jätkä ei juo juurikaan ees vapaa aikanaan saati sitten keikalla, että kukkuu vaan itteles.. xD

        siitä Markon energian tuhlaamisesta.. Mun mielestä on ainakin kiva, mennä keikalle kattomaan kun Marko hyppii ympäri lavaa ja säätää jotain ihan omaansa.. :p Kotona voi levyltä kuunnella täydellistä laulua, keikolla mä ainakin haluan nähdä persoonia.. :)

        Ollin hiukset on kyllä aikas kauheet.. :)

        joopa.. siin vaihees ku itellä nousee viina päähä ni eipä muut juuri sen humalaisemmalta näytä.:D ja ei se kato mua haitannu. vaiks olis ollu iha lärvätsalot. pääasia et laulu kulkee. (enkä tarkottanu sitä hyppimistä, mut whatever.)

        ja btw, eipä ois iha heti uskonu, et keikka oli sit niinku NII hyvä että! suurin osa yleisöstä seiso puupökkelöinä ja vakavina niinku oltas kirkos oltu. wtf?? miks tulla keikalle murjottaan? nooh, meitsi ainaki joras tunteella..:P


      • tyyppi
        myös mukana ollu kirjoitti:

        joopa.. siin vaihees ku itellä nousee viina päähä ni eipä muut juuri sen humalaisemmalta näytä.:D ja ei se kato mua haitannu. vaiks olis ollu iha lärvätsalot. pääasia et laulu kulkee. (enkä tarkottanu sitä hyppimistä, mut whatever.)

        ja btw, eipä ois iha heti uskonu, et keikka oli sit niinku NII hyvä että! suurin osa yleisöstä seiso puupökkelöinä ja vakavina niinku oltas kirkos oltu. wtf?? miks tulla keikalle murjottaan? nooh, meitsi ainaki joras tunteella..:P

        Ei oo pakko "jorata tunteella" tykätäkseen keikasta!!! Itse henk. koht. olin vaan niin lumoutunu ihanasta musiikista ja silmänruuasta etten vaan yksinkertasesti saanu aikaseks muuta ku olla ja katsoa!!! Että anteeks vaan kovasti jos sun iltas meni pilalle kun kaikki ei "jorannu" kyseisellä keikalla! Mua ainaki enemmän häiritsi se kun känniset "joraajat" tönii ja kaatuu päälle!!!!!!!!!


    • Olin paikalla.

      Pänillä on muutama hyvä kipale,mutta eleet oli kun jostain suurestakin ULKOMAALAISESTA BÄNDISTÄ.Sellasta saatanan käsien taputusta.Biisit kesti ja kesti.Tuntu siltä et laulajan enerkiat valu hukkaan kun hääräs kaikkee ylimäärästä.Pojat soitti hyvin.Mutta kitaristin vaalea pollkatukka on aika surkuhupaisa.Näyttää enempikin joltain kirkkokuron pojalta,kun rock bändin kitaristilta.Kehitys kelpoinen pläjäys kylläkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe