Inhoan laiskoja sosiaalipummeja

Kokoomusmies 35

Sosiaaliturvaa on heikennettävä ja kaikkien pakolaisten Suomeen ottaminen lopetettava. Sosiaalitoimistosta rahaa saavan tehtävä työtä rahojen eteen, vaikkapa 4 tuntia roskienkeruuta tai istuisivat vaan jossakin häpeähäkissä 4 tuntia päivässä jossa lukee: Saan sosiaaliavustusta. Häkissä oleva kytkettäisiin kahleisiin ja laitettaisiin kuonkoppa tai jokin muu systeemi, ettei se pysty möykkäämään jos kunnon kansalaiset voisivat käydä ivaamassa heitä. Sosiaalipummit kun voivat välillä suuttua kun niille huomauttaa heidän häiritsevyydestään tai moraalistaan. Ainoa sosiaalipummiryhmä joita en häkkiin laittaisi olisivat kansaneläkeläiset, joiden asemaa on parannettava eläkekorotuksin, mutta työtävieroksuvat työttömät pitäisi laittaa yleiselle näkyvälle paikalle häpeähäkkiin!

4

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinköstä

      laiskuus ja ahkeruus erona vai?

    • ...................

      Olet paha ihminen.

      Paljonko palkkasi on?

      • humanrespect

        kaikki taantua villeviisvuotiaiksi tai liisalettipäiksi...

        näillä mennään!


    • työttömien aikuistenlasten ...

      OLIPA LUKU*ONHAN SE VÄÄRIN ETTÄ ULKOLAISIA(PAKOLAISIA)TÄNNE TUODAAN/TUOTETAAN JA NIITÄ TODELLAKIN HYYSÄTÄÄN JA HE VIELÄ KEHTAAVAT KERSKUA/LEVEILLÄ KUINKA HELPOSTI ON KAIKEN SAANUT.MUTTA KUN OIKEASTI TYÖTÖN SYNTYJÄÄN SUOMALAINEN HALUAA TEHDÄ TYÖTÄ SITÄ EI SAA JOS TAAS SAA PUOLEKSIVUODEKSI SIT OLET TAASTYÖTÖN JA KIERRÄT TÄTÄ KEHÄÄ VUODESTA TOISEEN ENTÄS TUNTIPALKKA 6,66e JA TÄSTÄ VIELÄ VÄHENNETÄÄN VERO TÄMÄ EI TODELLAKAAN ENÄÄN NAURATA EURORAHA EI TYÖTTÖMÄLLÄ RIITÄ VUOKRAAN,TV;LUPAMAKSUUN,PUHELINMAKSUUN,SÄHKÖLASKUUN,RUOKAAN,LÄÄKKEISIIN J N E NÄMÄKIN MAINITSEMAT LASKUT TULEE MAKSUUN USEAMMAN KERRAN VUODESSA,,JOTEN TOSI VAIKEAA JA RASKASTA ON .VANHANA SAIRAANA ELÄKELÄISENÄ AVUSTAA USEAMPAA 1970>LUVULLA SYNTYNYTTÄ LASTA ,,,KUTEN NIMIMERKKI>KOKOOMUSMIES 35 ITSEKIN NÄYTTÄÄ SYNTYNEEN.TASAN EI KÄY ONNENLAHJAT AINAKAAN SUOMESSA .(ITSEMURHAKAAN EI OLE KAUKANA TÄSSÄ TYÖTTÖMYYS TILANTEESSA!!!!.Mieti vähän tarkemmin ,INHOAN LAISKOJA SOSIAALIPUMMEJA>NIM:kokoomusmies 35

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe