Paras rario-ohjelma mitä ikinä on tullu!
KOE-ELÄIN PUISTO UUSINTAAN!
5
5587
Vastaukset
- Kull ervo
Koe-eläinpuisto uusitaan YLEQ:ssa, http://www.yleq.fi
Tulee seuraavaks huomenna.- kake24
Olen tallentanut joka ikisen sarjan mp3 kun sain tuon digivirittimen tietokoneeseen. Nyt on jo pari CD tallennettuja Koe-eläinpuistoja.
- Sulevi
kake24 kirjoitti:
Olen tallentanut joka ikisen sarjan mp3 kun sain tuon digivirittimen tietokoneeseen. Nyt on jo pari CD tallennettuja Koe-eläinpuistoja.
muutaman jaksoon,perkeles notta viäläki nauruttaa nua jutut! Gösta,Aarne,Tarja,Kulli-Olli ja kumppaniit rules!Se rapala huara vitsi oli iha päällikkö!
kake24 kirjoitti:
Eihän noita saa mistään haltuun, joten jos sulla on tallessa jaksoja, voisin niiden kopioista maksaakin jtn käypää vaivan korvausta.
En lue suomi24 meilejä, joten vastaa [email protected]
- Gödelin
Nimittäin Gösta Sundqvist esittää, Kesälomaradio, Tietokoneenkorjauskurssi, Belgialaisia kirjauutuuksia, Belgialaisia kirjaharvinaisuuksia, Aamusumpilla (alkup. nimi piti olla "Sumpin pihinää"), Tenkasen pohjat.
Koe-eläinpuisto oli jo aika väsynyttä saman toistoa noihin edellämainittuihin verrattuna!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849