Ettei sinkku löydä toistaan, kun puolet suomalaisistakin on sinkkuja, leskiä, vanhojapoikia/piikoja tai eronneita/karanneita ?!
Johan on kumma
11
1340
Vastaukset
- vaatimustaso ...
on noussut sellaisiin mittoihin ettei enää mitään rajaa ...
- ole liian korkealla
- raittius, harvoin alkoa, eikä tupakoiva
- toisen aito huomioiminen
- päässyt yli entisistä suhteista
- rehellisyys
- liikunnallisuus, mutta ei urheiluhullu
- terve suhtautuminen seksiin, ja kykenevä (lue seisoo)
- avoin uusille asioille
- ei halua(enää) lapsia
- yli 180 cm pitkä (anteeksi nyt kun olen nirso)
- ei huomattavaa ylipainoa (indeksi alle 28)
- ei asu kaukana (en ainakaan itse voi muuttaa)
Sori nyt vaan, mutta tällaista en ole löytänyt, ja tavannut olen jo reilu 30 miestä. Nykyisin olen luopunut toivosta : ( - m..33
ole liian korkealla kirjoitti:
- rehellisyys
- avoin uusille asioille
- ei halua(enää) lapsia
Sori nyt vaan, mutta tällaista en ole löytänyt, ja tavannut olen jo reilu 30 miestä. Nykyisin olen luopunut toivosta : (- raitis tai absolutisti, alkoholi ei hallitse elämää
- ei tupakoi (ehdoton)
- rehellinen
- eläinrakas, sillä talouteen saattaa ilmestyä (ellei sellaista jo ole) kissa tai koira tai molemmat :D
- ei panikoi pikkuasioista, kuten kynnen lohkeamisesta
- mieluummin aito vanhapiika, kuin itsekeskeinen näyttelypuudeli (sellainen joka tietää mitä elämältään tahtoo ja toimii näiden arvojen mukaisesti)
- yhden miehen nainen (exät ja muut säädöt mutkistavat parisuhdetta)
- liikunnallinen, mutta ei urheiluhullu
- terve suhtautuminen seksiin ilman "kaiken kokenut - kyllä minä tiedän" -mentaliteettia (kokemattomuus ei haittaa, aina voi opetella)
- hyvän maun rajoissa avoin uusille asioille
- lapseton, mutta haluaa oman perheen ja lapsia
- pituus on merkityksetöntä
- ei huomattavaa ylipainoa, painoindeksin sijaan kokonaisuus ja olemus on se joka ratkaisee
- asuinpaikalla ei ole väliä, kunhan se ei ole Kehä-III:sen sisäpuolella (oma toive on maalle tai haja-asutusalueelle pois kaupungin pölystä ja hälystä)
Sori nyt vaan, mutta tällaista n. 25-33 v. naista en ole löytänyt. ole liian korkealla kirjoitti:
- rehellisyys
- avoin uusille asioille
- ei halua(enää) lapsia
Sori nyt vaan, mutta tällaista en ole löytänyt, ja tavannut olen jo reilu 30 miestä. Nykyisin olen luopunut toivosta : (...listojen laatiminen osoittaa että vaatimukset ovat liian suuret. Eli voit lopettaa etsimisen :)
- nainen30
m..33 kirjoitti:
- raitis tai absolutisti, alkoholi ei hallitse elämää
- ei tupakoi (ehdoton)
- rehellinen
- eläinrakas, sillä talouteen saattaa ilmestyä (ellei sellaista jo ole) kissa tai koira tai molemmat :D
- mieluummin aito vanhapiika, kuin itsekeskeinen näyttelypuudeli (sellainen joka tietää mitä elämältään tahtoo ja toimii näiden arvojen mukaisesti)
- terve suhtautuminen seksiin ilman "kaiken kokenut - kyllä minä tiedän" -mentaliteettia (kokemattomuus ei haittaa, aina voi opetella)
- ei huomattavaa ylipainoa, painoindeksin sijaan kokonaisuus ja olemus on se joka ratkaisee
- asuinpaikalla ei ole väliä, kunhan se ei ole Kehä-III:sen sisäpuolella (oma toive on maalle tai haja-asutusalueelle pois kaupungin pölystä ja hälystä)
Sori nyt vaan, mutta tällaista n. 25-33 v. naista en ole löytänyt.Mä täytän koko sun vaatimus listan, paitsi asun kehä kolmosen sisä puolella, olen vasta ikää muuttanut. Ihmisen pitää käydä töissä ansaitakseen toimeen tulonsa ja kehäkolmosen sisäpuolella on enemmän töitä kun sen ulkopuolella.
- mies...33
nainen30 kirjoitti:
Mä täytän koko sun vaatimus listan, paitsi asun kehä kolmosen sisä puolella, olen vasta ikää muuttanut. Ihmisen pitää käydä töissä ansaitakseen toimeen tulonsa ja kehäkolmosen sisäpuolella on enemmän töitä kun sen ulkopuolella.
Olen pähkäillyt saman ongelman parissa. Työpaikka pitäisi olla säädyllisen matkan päässä. Nyt on töitä, mutta ei välttämättä uudella paikkakunnalla. Päivittäinen töissäkäynti satojen kilometrien päässä olisikin täysin järjetöntä.
- nainen30
mies...33 kirjoitti:
Olen pähkäillyt saman ongelman parissa. Työpaikka pitäisi olla säädyllisen matkan päässä. Nyt on töitä, mutta ei välttämättä uudella paikkakunnalla. Päivittäinen töissäkäynti satojen kilometrien päässä olisikin täysin järjetöntä.
se on kieltämättä totta, että työmatkaan ei halua kulutaa tuntia enempää. Se vähän riippuu ammatista löytääkö kehä kolmosen ulkopuoleta helposti töitä. Olen ainakin itsepäätynyt tulokseen, että sielä on hyvä asua, missä on töitä. Ainahan voi menna lomalle maalle. Jos rahavarat riittä voi mökin hankkia maalaisilmasta. Ohan kaupungeissakin ihan hienoja ulkoilu alueita. Mielestäni kissatai kiraa voi pitää myös kaupungissa, jos vai ulkoilee lemmikkinsä kanssa tarpeeksi. Sisäkisät ovat tietysti erikseen.
- Friitu
m..33 kirjoitti:
- raitis tai absolutisti, alkoholi ei hallitse elämää
- ei tupakoi (ehdoton)
- rehellinen
Sori nyt vaan, mutta tällaista n. 25-33 v. naista en ole löytänyt.Mutta jsotain syystä, en vain kelpaa... Kaveriksi kyllä, mutten kunnon kumppaniksi. Enää vaan ei jaksa etsiä ja koska muutan maalle, odotan, että sieltä löysyisi (ehkä) :)
- minä ..
olen yksin kuin suhteessa, johon en ole tyytyväinen. Jos sinkkumies ei kiinnosta, niin ei varmasti kiinnosta seurustelukumppaninakaan.
- Naiselta
suhdetta suhteen vuoksi. Niiden jotka haluavat ns. kenet vaan, toivon vilpittömästi löytävän toinen toisensa.
- eukoton olet?
Minkä ikäinen ja millaista eukkoa olet hakemassa?Vähän jos taustojasi kertoisit ja mitä vastapuolelta odotat, niin hakukaveri vois löytyäkin?? Jos ihmiset avautuis enemmän kertomaan eläntilanteestaan, asuinpaikasta(suunnilleen ei ihan postiosoitetta!) työstä,työttömyydestä,eläkkeestä, sairauksista, harrastuksista, raittiudesta/"otan Joskus",lemmikkieläimistä ja yleensä toiveista, tavoitteista ja elämänasenteestaan mniin eiköhän me alkaisi viestiä tulemaan ja vastapuolen ois kans hyvä tuoda omat tietonsa esille. Älkää tarkkoja osoitteita, puhelinnumeroit antako, vaan sillai toimikaa jot`"tuntemattomuus" säilyy ja kun näyttäs kiva ihminen löytyvän niin sit sähköpostiosoite, niin muut ei viestejä näe! Onnea Sinulle äläkä etsimistäsi vielä lopeta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741