Mitä kautta matka?

-Pariskunta-

Hei

Ollaan suunnittelemassa matkaa tuonne karian meren saarille... Luultavasti Arubaa. Mistä kannattaisi varata matka? Onko nuo suomen matkatoimistojen matkat aivan ylihinnoiteltuja? Vai mitenkäs vanhat matkustelijat olette matkoja tilanneet? Entäs tuo ajankohta... Kannattaako mennä "jo" elokuussa?

7

4094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taku

Kannattaa kysäistä tarjousta Helin Matkoilta Jyväskylästä. He räätälöivät matkoja sinne, itse olimme neljä vuotta sitten häämatkallamme heidän räätälöimällään reissulla, tosin Curacaolla mutta kuitenkin. Ja tammikuussa olimme Thaimaassa myös heidän räätälöimällään matkalla.
      Itse voitte kertoa heille omaa budjettianne, niin he ottavat sen huomioon matkatarjousta tehdessään. Heiltä saa kyllä ihan kilpailukykyiseen hintaan reissuja. Suosittelen!

• cat83

Hei, olen itse käynyt Arubassa ja voin suositella paikkaa. Itse hommasin liput Hollannista. Kyseinen saarihan on Hollannin alaisuudessa. Sain lentoliput edullisesti ja suorat lennot Curacaolle, joka on viereinen saari. Kannattaa sekin kiertää. Myös muistaakseni Aruballe suoria lentoja. Mutta olin tosiaan itse hollannissa metsästämässä lippuja mutta kannattaa katsella netistä sitä kautta. En itse lähtisi pakettimatkalle sinne. Hotellit löytää helposti itse puoleenhintaan. Paikalliset enemmän ku ystävällisiä, ei ollut mitään ongelmia.

• Heli = taku

Helinmatkat on sikakallis firma, kalliimpi kuin Area.
        Lisäksi ovat todella ärsyttävää väkeä sillä ovat
        koko ajan netissä spämmäämässä. Vaikka se onkin
        pieni muutaman naisen firma niin rupattelisivat
        aikansa kuluksi edes keskenään.

• PLm/Etu-Töölö

Ei SMT ylihinnoittele. Kyllä SMT etsii halvimmat lennot. Itse olen käyttänyt po matkatoimistoa yli 10 vuoden ajan.

• iaia

...tarjous useammasta paikasta. itse ollaan lähdössä elokuussa reissuun (5 vrk curacao ja 8 vrk aruba). Hajontaa hinnoissa oli hirvittävästi! Halvimman ja kalleimman tarjouksen välissä oli yli 1300€...vaikka hotellit olivat saman tasoisia ja ajankohta heitti maksimissaan parilla päivällä. Edullisin tarjous ja paras palvelu saatiin Helinmatkoilta! Ja mitä olen keleistä kuullut niin on kuulemma upeat ympäri vuoden =)

• mimmuliini

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan.
      Mekin pyysimme tarjoukset viideltä eri matkan järjestäjältä ja sillä kertaa kaleva travels oli halvin ja helinmatkat kallein.
      Ensi kerralla voi olla taas juuri toisin päin.
      Eli aina kannattaa pyytää tarjoukset eikä luottaa siihen että joku firma olisi nytkin halvin kun se viimeksikin oli...
      Hyvää matkaa.

• Arube lover

itse ollaan joka kerta järjestetty lennot ja majoitukset, kaikki tarvittava löytyy netistä. Joskus kysytty matkatoimistoiltakin, mutta halvemmalla pääsee jos jaksaa itse katsella eri lentoyhtiöiden tarjontaa. Toisinaan ollaan lennetty Maiamin kautta, suoria lentoja saa vain KLMltä, Ams-Aua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1704
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      896
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe