Mitä kautta matka?

-Pariskunta-

Hei

Ollaan suunnittelemassa matkaa tuonne karian meren saarille... Luultavasti Arubaa. Mistä kannattaisi varata matka? Onko nuo suomen matkatoimistojen matkat aivan ylihinnoiteltuja? Vai mitenkäs vanhat matkustelijat olette matkoja tilanneet? Entäs tuo ajankohta... Kannattaako mennä "jo" elokuussa?

7

4117

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taku

Kannattaa kysäistä tarjousta Helin Matkoilta Jyväskylästä. He räätälöivät matkoja sinne, itse olimme neljä vuotta sitten häämatkallamme heidän räätälöimällään reissulla, tosin Curacaolla mutta kuitenkin. Ja tammikuussa olimme Thaimaassa myös heidän räätälöimällään matkalla.
      Itse voitte kertoa heille omaa budjettianne, niin he ottavat sen huomioon matkatarjousta tehdessään. Heiltä saa kyllä ihan kilpailukykyiseen hintaan reissuja. Suosittelen!

• cat83

Hei, olen itse käynyt Arubassa ja voin suositella paikkaa. Itse hommasin liput Hollannista. Kyseinen saarihan on Hollannin alaisuudessa. Sain lentoliput edullisesti ja suorat lennot Curacaolle, joka on viereinen saari. Kannattaa sekin kiertää. Myös muistaakseni Aruballe suoria lentoja. Mutta olin tosiaan itse hollannissa metsästämässä lippuja mutta kannattaa katsella netistä sitä kautta. En itse lähtisi pakettimatkalle sinne. Hotellit löytää helposti itse puoleenhintaan. Paikalliset enemmän ku ystävällisiä, ei ollut mitään ongelmia.

• Heli = taku

Helinmatkat on sikakallis firma, kalliimpi kuin Area.
        Lisäksi ovat todella ärsyttävää väkeä sillä ovat
        koko ajan netissä spämmäämässä. Vaikka se onkin
        pieni muutaman naisen firma niin rupattelisivat
        aikansa kuluksi edes keskenään.

• PLm/Etu-Töölö

Ei SMT ylihinnoittele. Kyllä SMT etsii halvimmat lennot. Itse olen käyttänyt po matkatoimistoa yli 10 vuoden ajan.

• iaia

...tarjous useammasta paikasta. itse ollaan lähdössä elokuussa reissuun (5 vrk curacao ja 8 vrk aruba). Hajontaa hinnoissa oli hirvittävästi! Halvimman ja kalleimman tarjouksen välissä oli yli 1300€...vaikka hotellit olivat saman tasoisia ja ajankohta heitti maksimissaan parilla päivällä. Edullisin tarjous ja paras palvelu saatiin Helinmatkoilta! Ja mitä olen keleistä kuullut niin on kuulemma upeat ympäri vuoden =)

• mimmuliini

Yhdyn edelliseen kirjoittajaan.
      Mekin pyysimme tarjoukset viideltä eri matkan järjestäjältä ja sillä kertaa kaleva travels oli halvin ja helinmatkat kallein.
      Ensi kerralla voi olla taas juuri toisin päin.
      Eli aina kannattaa pyytää tarjoukset eikä luottaa siihen että joku firma olisi nytkin halvin kun se viimeksikin oli...
      Hyvää matkaa.

• Arube lover

itse ollaan joka kerta järjestetty lennot ja majoitukset, kaikki tarvittava löytyy netistä. Joskus kysytty matkatoimistoiltakin, mutta halvemmalla pääsee jos jaksaa itse katsella eri lentoyhtiöiden tarjontaa. Toisinaan ollaan lennetty Maiamin kautta, suoria lentoja saa vain KLMltä, Ams-Aua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      91
      2086
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      39
      1353
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      137
      1015
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      218
      965
    5. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      836
    6. 95
      823
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      724
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      75
      716
    9. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      707
    10. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    11. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      69
      621
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      601
    13. 43
      591
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      467
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      462
    17. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      460
    18. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      454
    19. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      433
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40