Mitä kautta matka?

-Pariskunta-

Hei

Ollaan suunnittelemassa matkaa tuonne karian meren saarille... Luultavasti Arubaa. Mistä kannattaisi varata matka? Onko nuo suomen matkatoimistojen matkat aivan ylihinnoiteltuja? Vai mitenkäs vanhat matkustelijat olette matkoja tilanneet? Entäs tuo ajankohta... Kannattaako mennä "jo" elokuussa?

7

4060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taku

      Kannattaa kysäistä tarjousta Helin Matkoilta Jyväskylästä. He räätälöivät matkoja sinne, itse olimme neljä vuotta sitten häämatkallamme heidän räätälöimällään reissulla, tosin Curacaolla mutta kuitenkin. Ja tammikuussa olimme Thaimaassa myös heidän räätälöimällään matkalla.
      Itse voitte kertoa heille omaa budjettianne, niin he ottavat sen huomioon matkatarjousta tehdessään. Heiltä saa kyllä ihan kilpailukykyiseen hintaan reissuja. Suosittelen!

    • cat83

      Hei, olen itse käynyt Arubassa ja voin suositella paikkaa. Itse hommasin liput Hollannista. Kyseinen saarihan on Hollannin alaisuudessa. Sain lentoliput edullisesti ja suorat lennot Curacaolle, joka on viereinen saari. Kannattaa sekin kiertää. Myös muistaakseni Aruballe suoria lentoja. Mutta olin tosiaan itse hollannissa metsästämässä lippuja mutta kannattaa katsella netistä sitä kautta. En itse lähtisi pakettimatkalle sinne. Hotellit löytää helposti itse puoleenhintaan. Paikalliset enemmän ku ystävällisiä, ei ollut mitään ongelmia.

      • Heli = taku

        Helinmatkat on sikakallis firma, kalliimpi kuin Area.
        Lisäksi ovat todella ärsyttävää väkeä sillä ovat
        koko ajan netissä spämmäämässä. Vaikka se onkin
        pieni muutaman naisen firma niin rupattelisivat
        aikansa kuluksi edes keskenään.


    • PLm/Etu-Töölö

      Ei SMT ylihinnoittele. Kyllä SMT etsii halvimmat lennot. Itse olen käyttänyt po matkatoimistoa yli 10 vuoden ajan.

    • iaia

      ...tarjous useammasta paikasta. itse ollaan lähdössä elokuussa reissuun (5 vrk curacao ja 8 vrk aruba). Hajontaa hinnoissa oli hirvittävästi! Halvimman ja kalleimman tarjouksen välissä oli yli 1300€...vaikka hotellit olivat saman tasoisia ja ajankohta heitti maksimissaan parilla päivällä. Edullisin tarjous ja paras palvelu saatiin Helinmatkoilta! Ja mitä olen keleistä kuullut niin on kuulemma upeat ympäri vuoden =)

    • mimmuliini

      Yhdyn edelliseen kirjoittajaan.
      Mekin pyysimme tarjoukset viideltä eri matkan järjestäjältä ja sillä kertaa kaleva travels oli halvin ja helinmatkat kallein.
      Ensi kerralla voi olla taas juuri toisin päin.
      Eli aina kannattaa pyytää tarjoukset eikä luottaa siihen että joku firma olisi nytkin halvin kun se viimeksikin oli...
      Hyvää matkaa.

    • Arube lover

      itse ollaan joka kerta järjestetty lennot ja majoitukset, kaikki tarvittava löytyy netistä. Joskus kysytty matkatoimistoiltakin, mutta halvemmalla pääsee jos jaksaa itse katsella eri lentoyhtiöiden tarjontaa. Toisinaan ollaan lennetty Maiamin kautta, suoria lentoja saa vain KLMltä, Ams-Aua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      388
      3783
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      130
      2641
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      128
      1855
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1310
    5. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1172
    6. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      167
      1169
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1167
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1104
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      930
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      922
    Aihe