Siba/MuKa-pääsärit

leeeeela

Kertoilkaa miten meni pääsykokeen eka vaihe! Luuletteko pääsevänne toiseen vaiheeseen? Ja tietääkö kukaan kuinka moni hakijoista pääsi ykkösvaiheeseen ?

13

1872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emululu

      mul on eka vaihe vasta tiistaina... :) mites sulla meni? mitä soitinta soitat? mitä kappaleita soitit siel? :)

      • maodd

        joo, mullakin on vasta tiistaina..eli huomenna!! (apua:S) ei toi 1.vaihe kylläkään niin paljon jännitä kuin se kakkonen, ku toi tuntuu aika helpohkolta. mut kakkosessa on haastattelu ja opetusnäyte, niitä mä jännitän ihan sairaasti! hei, eikös ykköseen pääse kaikki hakijat? ja kakkosvaiheeseen kutsutaan n. 60 hakijaa mun tietääkseni. tiedättekö muuten montako pääsee yht. sisään?? kääk..täytyy yrittää ottaa vaan rennosti:D


      • emululu
        maodd kirjoitti:

        joo, mullakin on vasta tiistaina..eli huomenna!! (apua:S) ei toi 1.vaihe kylläkään niin paljon jännitä kuin se kakkonen, ku toi tuntuu aika helpohkolta. mut kakkosessa on haastattelu ja opetusnäyte, niitä mä jännitän ihan sairaasti! hei, eikös ykköseen pääse kaikki hakijat? ja kakkosvaiheeseen kutsutaan n. 60 hakijaa mun tietääkseni. tiedättekö muuten montako pääsee yht. sisään?? kääk..täytyy yrittää ottaa vaan rennosti:D

        huomenna, huomenna....
        toivottavasti mun aika on vasta myöhemmin päivällä, et saan aikaa avata ääntä. jos joudun jollai aamuäänellä ensimmäisenä sinne nii apua... ei tuu mitää :D
        mä soitan viulua ja pianoo siel kans...
        toivottavasti ne rytmintoistotehtävät ei oo kauheen pitkiä... :/


      • maodd
        emululu kirjoitti:

        huomenna, huomenna....
        toivottavasti mun aika on vasta myöhemmin päivällä, et saan aikaa avata ääntä. jos joudun jollai aamuäänellä ensimmäisenä sinne nii apua... ei tuu mitää :D
        mä soitan viulua ja pianoo siel kans...
        toivottavasti ne rytmintoistotehtävät ei oo kauheen pitkiä... :/

        sama täällä, toivottavasti ehtii avata ääntä, muuten ei tuu kyl mitään:S mulla on pääinstrumenttina viulu, sivuinstrumentit piano & laulu. siitä rytmintoistosta mua pelotteli yks kaveri (joka tosin pääsi sisään mukalle) joka sano et ne rytmit tuli nauhalta ja se oli ihan sekasin et missä välissä olis pitänyt taputtaa:D mut hei, pitää vaan yrittää ottaa rennosti (as if...):P


      • maodd
        maodd kirjoitti:

        sama täällä, toivottavasti ehtii avata ääntä, muuten ei tuu kyl mitään:S mulla on pääinstrumenttina viulu, sivuinstrumentit piano & laulu. siitä rytmintoistosta mua pelotteli yks kaveri (joka tosin pääsi sisään mukalle) joka sano et ne rytmit tuli nauhalta ja se oli ihan sekasin et missä välissä olis pitänyt taputtaa:D mut hei, pitää vaan yrittää ottaa rennosti (as if...):P

        mulla ei mennyt ihan nappiin, jännitti niin paljon. tuskinpa tulee kutsua 2. vaiheeseen, oli kyllä niin kovatasoisia hakijoita. mutta sen näkee sit ens viikolla kun kirje helssingistä saapuu..


      • emululu
        maodd kirjoitti:

        mulla ei mennyt ihan nappiin, jännitti niin paljon. tuskinpa tulee kutsua 2. vaiheeseen, oli kyllä niin kovatasoisia hakijoita. mutta sen näkee sit ens viikolla kun kirje helssingistä saapuu..

        Tuli kans käytyä... mul meni ihan jees. toivottavasti onnistaa... oli siel kyl kovatasosia. pelästyinki sitä jo ku kuuntelin muista luokista soittoo... mut suurin osa kuulemma niistä luokis harjottelijoista oli tutkintoon harjottelijoita... :D et huh.


      • maodd
        emululu kirjoitti:

        Tuli kans käytyä... mul meni ihan jees. toivottavasti onnistaa... oli siel kyl kovatasosia. pelästyinki sitä jo ku kuuntelin muista luokista soittoo... mut suurin osa kuulemma niistä luokis harjottelijoista oli tutkintoon harjottelijoita... :D et huh.

        tänään tuli kirje, en päässyt 2.vaiheeseen. no, ei maailma tähän kaadu:) huomenna jyväskylässä mukan pääsärit, toivottavasti siellä onnistaa:D


      • leeeela
        maodd kirjoitti:

        tänään tuli kirje, en päässyt 2.vaiheeseen. no, ei maailma tähän kaadu:) huomenna jyväskylässä mukan pääsärit, toivottavasti siellä onnistaa:D

        En se päässyt minäkään 2.vaiheeseen. Jyväskylässä kävin kans, meni hyvin mutta tiukassa on opiskelupaikat!


      • emululu
        leeeela kirjoitti:

        En se päässyt minäkään 2.vaiheeseen. Jyväskylässä kävin kans, meni hyvin mutta tiukassa on opiskelupaikat!

        mä pääsin siban 2. vaiheeseen. olin kans jyväskyläs :)


    • sebi

      Mäki pääsin 2. vaiheeseen, en muualle yrittänyt.... minkälainen se opetustuokio tulee olee ja haastattelu? tässä kattele sitä akustiikka nettisivua teoriaa varten, tarviiks oikeesti tietää tollasii yksityiskohtii!!!!!! ihan turhaa...

    • Nonono

      En tiä tosta kakkosvaiheesta mitään... Ite en päässy sinne asti :( Oliks se Jyväskylä kauheen erilainen? Jos pyrkis ens vuonna sinnekin:)

    • Pääsykoevalmennus

      Oletko pyrkimässä musiikkikasvatukseen? Nyt vihdoin tarjolla musiikkikasvatuksen kokeisiin pääsykoevalmennusta: http://helsinginpianostudio.net/palvelut

      Edellisten vuosien pääsykoetehtäviä, harjoitus- ja tulkintaideoita, koesoittovalmennusta. Tule ajoissa, niin saat kunnon pohjan pääsykokeisiin. Mm. pianonsoitto, solfa, korvakuulo, vapaa säestys ym.

    • ande96

      Moikka!
      Kuinka kova taso noissa pääsykokeissa oli?
      Aattelin, että voisi ehkä itekin ens vuonna hakea...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe