Kertoilkaa miten meni pääsykokeen eka vaihe! Luuletteko pääsevänne toiseen vaiheeseen? Ja tietääkö kukaan kuinka moni hakijoista pääsi ykkösvaiheeseen ?
Siba/MuKa-pääsärit
13
1872
Vastaukset
- emululu
mul on eka vaihe vasta tiistaina... :) mites sulla meni? mitä soitinta soitat? mitä kappaleita soitit siel? :)
- maodd
joo, mullakin on vasta tiistaina..eli huomenna!! (apua:S) ei toi 1.vaihe kylläkään niin paljon jännitä kuin se kakkonen, ku toi tuntuu aika helpohkolta. mut kakkosessa on haastattelu ja opetusnäyte, niitä mä jännitän ihan sairaasti! hei, eikös ykköseen pääse kaikki hakijat? ja kakkosvaiheeseen kutsutaan n. 60 hakijaa mun tietääkseni. tiedättekö muuten montako pääsee yht. sisään?? kääk..täytyy yrittää ottaa vaan rennosti:D
- emululu
maodd kirjoitti:
joo, mullakin on vasta tiistaina..eli huomenna!! (apua:S) ei toi 1.vaihe kylläkään niin paljon jännitä kuin se kakkonen, ku toi tuntuu aika helpohkolta. mut kakkosessa on haastattelu ja opetusnäyte, niitä mä jännitän ihan sairaasti! hei, eikös ykköseen pääse kaikki hakijat? ja kakkosvaiheeseen kutsutaan n. 60 hakijaa mun tietääkseni. tiedättekö muuten montako pääsee yht. sisään?? kääk..täytyy yrittää ottaa vaan rennosti:D
huomenna, huomenna....
toivottavasti mun aika on vasta myöhemmin päivällä, et saan aikaa avata ääntä. jos joudun jollai aamuäänellä ensimmäisenä sinne nii apua... ei tuu mitää :D
mä soitan viulua ja pianoo siel kans...
toivottavasti ne rytmintoistotehtävät ei oo kauheen pitkiä... :/ - maodd
emululu kirjoitti:
huomenna, huomenna....
toivottavasti mun aika on vasta myöhemmin päivällä, et saan aikaa avata ääntä. jos joudun jollai aamuäänellä ensimmäisenä sinne nii apua... ei tuu mitää :D
mä soitan viulua ja pianoo siel kans...
toivottavasti ne rytmintoistotehtävät ei oo kauheen pitkiä... :/sama täällä, toivottavasti ehtii avata ääntä, muuten ei tuu kyl mitään:S mulla on pääinstrumenttina viulu, sivuinstrumentit piano & laulu. siitä rytmintoistosta mua pelotteli yks kaveri (joka tosin pääsi sisään mukalle) joka sano et ne rytmit tuli nauhalta ja se oli ihan sekasin et missä välissä olis pitänyt taputtaa:D mut hei, pitää vaan yrittää ottaa rennosti (as if...):P
- maodd
maodd kirjoitti:
sama täällä, toivottavasti ehtii avata ääntä, muuten ei tuu kyl mitään:S mulla on pääinstrumenttina viulu, sivuinstrumentit piano & laulu. siitä rytmintoistosta mua pelotteli yks kaveri (joka tosin pääsi sisään mukalle) joka sano et ne rytmit tuli nauhalta ja se oli ihan sekasin et missä välissä olis pitänyt taputtaa:D mut hei, pitää vaan yrittää ottaa rennosti (as if...):P
mulla ei mennyt ihan nappiin, jännitti niin paljon. tuskinpa tulee kutsua 2. vaiheeseen, oli kyllä niin kovatasoisia hakijoita. mutta sen näkee sit ens viikolla kun kirje helssingistä saapuu..
- emululu
maodd kirjoitti:
mulla ei mennyt ihan nappiin, jännitti niin paljon. tuskinpa tulee kutsua 2. vaiheeseen, oli kyllä niin kovatasoisia hakijoita. mutta sen näkee sit ens viikolla kun kirje helssingistä saapuu..
Tuli kans käytyä... mul meni ihan jees. toivottavasti onnistaa... oli siel kyl kovatasosia. pelästyinki sitä jo ku kuuntelin muista luokista soittoo... mut suurin osa kuulemma niistä luokis harjottelijoista oli tutkintoon harjottelijoita... :D et huh.
- maodd
emululu kirjoitti:
Tuli kans käytyä... mul meni ihan jees. toivottavasti onnistaa... oli siel kyl kovatasosia. pelästyinki sitä jo ku kuuntelin muista luokista soittoo... mut suurin osa kuulemma niistä luokis harjottelijoista oli tutkintoon harjottelijoita... :D et huh.
tänään tuli kirje, en päässyt 2.vaiheeseen. no, ei maailma tähän kaadu:) huomenna jyväskylässä mukan pääsärit, toivottavasti siellä onnistaa:D
- leeeela
maodd kirjoitti:
tänään tuli kirje, en päässyt 2.vaiheeseen. no, ei maailma tähän kaadu:) huomenna jyväskylässä mukan pääsärit, toivottavasti siellä onnistaa:D
En se päässyt minäkään 2.vaiheeseen. Jyväskylässä kävin kans, meni hyvin mutta tiukassa on opiskelupaikat!
- emululu
leeeela kirjoitti:
En se päässyt minäkään 2.vaiheeseen. Jyväskylässä kävin kans, meni hyvin mutta tiukassa on opiskelupaikat!
mä pääsin siban 2. vaiheeseen. olin kans jyväskyläs :)
- sebi
Mäki pääsin 2. vaiheeseen, en muualle yrittänyt.... minkälainen se opetustuokio tulee olee ja haastattelu? tässä kattele sitä akustiikka nettisivua teoriaa varten, tarviiks oikeesti tietää tollasii yksityiskohtii!!!!!! ihan turhaa...
- Nonono
En tiä tosta kakkosvaiheesta mitään... Ite en päässy sinne asti :( Oliks se Jyväskylä kauheen erilainen? Jos pyrkis ens vuonna sinnekin:)
- Pääsykoevalmennus
Oletko pyrkimässä musiikkikasvatukseen? Nyt vihdoin tarjolla musiikkikasvatuksen kokeisiin pääsykoevalmennusta: http://helsinginpianostudio.net/palvelut
Edellisten vuosien pääsykoetehtäviä, harjoitus- ja tulkintaideoita, koesoittovalmennusta. Tule ajoissa, niin saat kunnon pohjan pääsykokeisiin. Mm. pianonsoitto, solfa, korvakuulo, vapaa säestys ym. - ande96
Moikka!
Kuinka kova taso noissa pääsykokeissa oli?
Aattelin, että voisi ehkä itekin ens vuonna hakea...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483