Onko Savonlinnassa mahdollista opiskella majakanvartijaksi? Olen aina ollut todella kiinnostunut majakoista ja uskoisin olevani todella lahjakas kyseisellä alalla. Pitääköhän siihen hommaan hakea aseenkantolupa, esim pippurisuihkeelle, jos majakka päättää heittäytyä hankalaksi. On kellään kokemuksia agressiivisista majakoista ja niiden vartioinnista? Olisin todella kiitollinen asiallisista vastauksista.
Majakanvartijaksi?
3
5335
Vastaukset
- Antikana
...en tiedä, mutta minulla on kokemusta majakoista ja niiden vartioinnista. Tuossa taannoin minut karkoitettiin pois täältä kotikaupungistani. Lähdin Suomen eteläisille rannikoille ja liftasin rantakalliolla ison laivan kyytiin. He kuskasivat minut tuonne johonkin Ahvenanmaan saaristoon majakkasaarelle, jossa minä hoitelin ja vartioin majakkaa. Se oli kyllä aikalailla aggressiivinen rakennus. Siellä jopa kummitteli kaikki väärinkohdellut ja kuolleet merimiehet. Mutta jos vielä kovin kiinnostaa, niin kysele lisää. Mitä haluat tietää?
- max mahtava
Pitäiskin ruveta soittelemaan noille nykyisille majakanvartijoille ja ottaa selvää oisko siellä lähiaikoina eläkkeellejääviä ja jos on niin voisinko tulla niille kisälliksi. Majakanvartijan homma ois kuin mulle tarkoitettu. En oikeestaan tarttis edes palkkaa siitä, ainoastaan ylläpidon sängyn ruokaa ja tupakkaa.
Kysyn sit samalla noista pippurijutuista.- roisos pennitön
mieti,mites goisaat,ku se lamppu lyysaa suoraan simmuun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803