Herrasmies

Utelias

Kukahan on sellainen hiukan harmaantunut, isokokoinen, tyylikäs,maailmanmiehen oloinen mies ehkä Ristiinan tai Mäntyharjun paikkeilta? Omistaa tai ainakin töissä eräässä puualan liikkeessä. Käy myös Mikkelin raveissa joskus. Naisseurassa en ole koskaan nähnyt. Naimisissa? Eronnut? Ken tietäisi jotain kyseisestä etsimästäni henkilöstä.

9

3632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisellista

Ja lisää tietoja tarvitaan.
      Millaisella autolla liikkuu?
      Ikä suunnilleen?

Pukeutuminen?

• Mää

Automerkistä en tiedä kun en oo nähnyt autolla. Ikä on luulisin siinä kuuskytä jommin kummin puolin. Melko tyylikkäästi pukeutunut, tilanteen mukaan tietysti. Hiukan sellainen maailmanmiehen oloinen, ehkä varakaskin.

• Sää
        Mää kirjoitti:

Automerkistä en tiedä kun en oo nähnyt autolla. Ikä on luulisin siinä kuuskytä jommin kummin puolin. Melko tyylikkäästi pukeutunut, tilanteen mukaan tietysti. Hiukan sellainen maailmanmiehen oloinen, ehkä varakaskin.

Saattaa olla yks M-kirjaimella alkava mies Ristiinan kulmilta.Taustaa en paljon tiedä, mutta kuvauksesi sattuisi melkoisen nappiin.Ehkä joku muu tuntee paremmin.

• Ukko

Hänhän on Pekka H. vanha perseeseen panija ja ihan älyttömän kova runkkari.

• Tiedän

Kuule, eipäs ole. Tämän herran etunimi alkaa M-kirjaimella ja sukunimi ehkä S- tai R-kirjaimella. Bisnesmiehiä kait.

• hyvä tyyppi

...mee peilin etee ja puhu sit pekasta,,,ei täs varmaan sitä tarkotettu..pekka h on hyvä tyyppi..tutustu ennenku jauhat paskaa...

• liena..ee

Kun etsitty henkilö mainitan isokokoiseksi, niin mistä tarkemmin on kyse?
      Onko henkilö pitkä vai lihava vai kumpaakin?

• Aloittaja

Tarkoittaa tässä tapauksessa melko pitkää, raamikasta, ei lihavaa, vaan sopusuhtaista, Jykevää, jämäkkää....

• kulliavua

ristiinassa on semmonen heh, . ET,n. näkönen henkilö,, haukkuu kaikkia ja on ite täys rotta. antakaa sille kunnolla .....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe