Koskahan kerhon pojilla on kesäloma?nyt varmaan vapaata, mutta kai kesäreenitkin jossain vaiheessa alkaa...onko kellän tietoa miten homma yleensä menee? kiitos!
kesäloma?
5
466
Vastaukset
- esaj
Rauman Lukon foorumissa väitetään:
¤ lähettäjä: duro (09.05.2006 16:52)
"Muuten, Jalonen EI ole Kerhon kesä/kuntoharjoituksessa mukana, ne hoitaa Eero Eskola niminen, jonka taustat ovat Tiikerienpakkina hämeenlinnassa joskus 80 - 84. Hän hoitaa kuntopuolen, yhdessä Lehkonen nuoremman kanssa, Jukka astuu mukaan vasta loppupuolella kesää. Tietenkin valvoo jotenkin miten homma hoituu, mutta vastuun kantaa nää kaksi jeppeä."
Kuka ihmeen Eero Eskola??- Kalteva#7
Kerhon pojat vetää keppanaa Reskalla ensikauden Jokerin Jykän seurassa=)
Yleensä kauden jälkeen joukkueesta riippuen on lomaa 2-4 viikkoa. Tämän jälkeen alkaa peruskuntokauden harjoittelu.
Pelaajilla on kesällä toinen lomajakso, jonka jälkeen yleensä alkaa jääharjoittelu. Tässä vaiheessa harjoitteluringistä puuttuvat ulkomaalaiset, jotka ovat kotimaassaan ja harjoittelevat omatoimisesti. Sen sijaan harjoitteluringissä on usein paljon junioreita ja mahdollisesti sopimusta kyttääviä try-out pelaajia. Mahdollisesti NHL-pelaajat voivat harjoitella joukkueiden mukana, varsinkin loppukesästä jääharjoitusten alkaessa.- !!!:)
Kiitokset asiallisesta vastauksesta:)
- Ansaittu Mestaruus
Torstaina alkoi harjoitukset. Kesäloma on juhannuksesta viisi viikkoa.
http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=34989&main=49
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80688Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38482
- 41481
- 71457