Tosi fiksu idea jälleen. Harmi vaan, ettei noin fiksun idean keksijä ota kunniaa vastaan vaan piileskelee toistaiseksi. Kiinni jäädessään tekijä(t) saavat sitä kunniaa ja valtion ylöspidon siitä hyvästä. Graffareita epäilen vahvasti. Turha syyttää ainakaan poliiseja tai pelastuslaitoksen väkeä, mutta mielenosoituksen järjestäjiä kyllä, jotka viikko sitten pistivät hulinaksi järjestäessään aivottomien marssin. Graffareilla eli töhrijöillä on kaunaa vähän joka suuntaan, mikä johtuu siitä, että ovat joutuneet edesvastuuseen tekemisistään (lue: linnaa ja muuta mukavaa). Kivahan se on jengissä kapinoida, mutta yksistään ovat hiiriä. Syrjäytyneitä ressukoita, jotka vetoavat kukin kaikenmaailman lääkärintodistuksiin yms. eivätkä kanna rehellisesti vastuuta teoistaan. Ei edes omista sotkuistaan joita huumeissaan ja kännipäissään touhuavat.....
Muuten olen sitä mieltä, että skeittaus käy töistä ja siitä pitää maksaa 600-700 euroa kuukaudessa per jannu lopun ikänsä. Sen jälkeen kunnon työkyvyttömyyseläkkeelle ellei jaksa enää töhriä tai rikkoa kaupan ikkunoita tms. kehittävää!
Skate or
die2
1
386
Vastaukset 1
- "graffari" hahah
kuinka tämmöisessä poliisi valtiossa saat oman äänesi esille?kun samantien sut lytistetään kasaan!hiiriä...tuota en sulata.no onneksi me nuoret olemme pikku hiljaa ymmärtämässä tämän..että ilman taistelua emme saa sanaamme kuulumaan!!("töhrimistä" ette saa kuriin!)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5851406Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43767Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432