Olishan se sööttiä

Mennä yhdessä

Tunturiin,metsään,vesille,mökkiin ja vaikka minne.

Katsella tähtiä,kuutamoa,kukkasia,revontulia.

Jutella henkeviä,höpöttää joutavia,kuunnella toista,olla hiljaa.

Meloa,hiihtää,uida,patikoida.

Syödä,saunoa,valvoa yötöntä yötä, hullutella ja paistaa herkkuja nuotiolla.

Nukkua laavussa,mökissä,teltassa,kodassa,veneessä, louteessa ja vaikka mättähällä

Eikö olisikin ?

Terv.Nim.merk. Haaveileva mies

18

2794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sööttiä

Se ois kyllä tosi sööttiä...

• Kulkijanainen43

Kyllä haaveilla saa,niin teen joskus minäkin.Mutta en usko että enää sitä löytyy joka sopisi siihen viereen sujuvasti,ilman suurempia kommervinkkejä...Meinaan että kun se olisikin noin helppoa.Siis jatkan yksin tuon kaiken tekemistä,mutta sinulle toivon että se "kaveri" löytyisi,tottakai kaikki ihana näyttäisi vielä ihanammalta kahdestaan..Nim.Onnellinen kulkuri;)

• Pocahontas

minäkin tässä alan kohta huomenissa hinata heppaani tuonne Iisalmen suuntaan.Pitäsi vaellella Iisalmi-Kiuruvesi-Iisalmi ihan kaksistaan ( heppa ja mä )ja sitten vielä Old Ranch Hillin-tilalle IImäkeen lännenratsastus tapahtumaan. Ei siinä yksi cowboy kaverina pahitteeksi olisi, mutta kun ne vaan noita Ladojaan hitsailee. Sekin tapahtuu niin verkkaan kun kaljapullot pitää sinne helmapellin alle laitaa tyhjennyttyään ja pakkelia päälle...niiden hitsaus sellaista huijjausta.
        Eli ennemmin yksin kuin halvan kaverin kanssa. ( halpa = huono, eestiksi.. )

• Hyvä mies
        Pocahontas kirjoitti:

minäkin tässä alan kohta huomenissa hinata heppaani tuonne Iisalmen suuntaan.Pitäsi vaellella Iisalmi-Kiuruvesi-Iisalmi ihan kaksistaan ( heppa ja mä )ja sitten vielä Old Ranch Hillin-tilalle IImäkeen lännenratsastus tapahtumaan. Ei siinä yksi cowboy kaverina pahitteeksi olisi, mutta kun ne vaan noita Ladojaan hitsailee. Sekin tapahtuu niin verkkaan kun kaljapullot pitää sinne helmapellin alle laitaa tyhjennyttyään ja pakkelia päälle...niiden hitsaus sellaista huijjausta.

Ei kaikki hitsaile Ladoja, eikä Mersuja tai Volvojakaan.
        Jotkut ajelee fillarilla ja joskus bussilla.
        Kaljaakin juo kerran kuussa tölkin tai pullon, joskus kaksi. Voihan sitä baarikaapista ottaa paukunkin, mutta ei siihen ole mitään pakkoa ja perjantaipulloa ei ole tullut ostettua... sitten teinivuosien.

Vaeltelevaa ja muutenkin liikuvaa, mukavaa ja kivaa naista olisi hyvä pitää vierellä, jos jostain löytäisi. Tietysti tarvisi olla nätti, minun mielestä. Mutta se roskahan on katsojan silmässä, enkä mitään juorulehtien prinsessaa etsi. Sellainen ei pidemmän päälle tuntuisi siedettävältä.

Jos jostain löytyisi Se Aito Nainen, niin tänne voisi tulla. Pitäisin hyvänä ja samaa toivoisin Sinulta.
        Mutta mutta... löytyykö sitä ?

• atal
        Hyvä mies kirjoitti:

Ei kaikki hitsaile Ladoja, eikä Mersuja tai Volvojakaan.
        Jotkut ajelee fillarilla ja joskus bussilla.
        Kaljaakin juo kerran kuussa tölkin tai pullon, joskus kaksi. Voihan sitä baarikaapista ottaa paukunkin, mutta ei siihen ole mitään pakkoa ja perjantaipulloa ei ole tullut ostettua... sitten teinivuosien.

Vaeltelevaa ja muutenkin liikuvaa, mukavaa ja kivaa naista olisi hyvä pitää vierellä, jos jostain löytäisi. Tietysti tarvisi olla nätti, minun mielestä. Mutta se roskahan on katsojan silmässä, enkä mitään juorulehtien prinsessaa etsi. Sellainen ei pidemmän päälle tuntuisi siedettävältä.

Jos jostain löytyisi Se Aito Nainen, niin tänne voisi tulla. Pitäisin hyvänä ja samaa toivoisin Sinulta.
        Mutta mutta... löytyykö sitä ?

Yksin voi olla kaksinkin!
        Olen elävän miehen leski,eli mies on minua paljon vanhempi ja erotiikka on jo aikoja lakannut olemasta osa elämää.
        Muutenkaan ei meillä yhteistä ole muuta kuin että yhdessä asutaan ja toimeen tullaan.
        Hän ei ilman autoa Lappiin suostu lähtemään,minä taas voin mainiosti mennä julkisillakin.
        Häntä ei vaellus kiinnosta,eikä Alkon otto.
        Itse saatan jonakin sopivana hetkenä ottaa muutaman oluen ja luikauttaa joiun tai Karaoken vaikkapa Ivalon Kultahipussa.
        Ja jatkaa matkaa jo seuraavana päivänä.
        Eli tavallaan olen yksin,vaikka.....

Pahus vieköön,olisi kiva edes LAINATA jotakuta Lapinhullua miestä joskus.....
        Tehdä yhteinen matka Lapin satumaille...
        Tunnelmoida Teltalla,lekotella laavulla,
        nuotion savussa.......
        Mutta eihän niitä,salarakkaita, ole kuin kauniille ja nuorille.
        Minä pyöreä,meikitön,nelikolmonen saan haaveilla vain...

• tulistelija
        atal kirjoitti:

Olen elävän miehen leski,eli mies on minua paljon vanhempi ja erotiikka on jo aikoja lakannut olemasta osa elämää.
        Muutenkaan ei meillä yhteistä ole muuta kuin että yhdessä asutaan ja toimeen tullaan.
        Hän ei ilman autoa Lappiin suostu lähtemään,minä taas voin mainiosti mennä julkisillakin.
        Itse saatan jonakin sopivana hetkenä ottaa muutaman oluen ja luikauttaa joiun tai Karaoken vaikkapa Ivalon Kultahipussa.

nuotion savussa.......

On tosiaan kurjaa kokea olevansa elävänä haudattu. Mutta kukapa meistä toisensa omistaa siten, että jos itse on pystyyn hongittunut, voi kuvitella olevansa oikeutettu hongittamaan toisenkin samaan kalmistoon?
        Elävän on elettävä, humiskoot hongat omia huminoitaan!
        Aina sitä pitkillä eräretkillä haaveilee, että sattuisi vastaan samanhenkinen elävä,kuten "atal", jolle olisi riemullista heittäytyä lainaksi!

• salakaataja
        Pocahontas kirjoitti:

Samoilla,
        samoilla seuduilla
        sattuu meikäkin samoilemaan
        samaan aikaan.
        Katsotaan onko aihetta
        uskoa sattuman taikaan.

Karoliinien väreissä
        kulkeva heppu.
        ( sini/keltainen varustus )
        mies ja reppu

• Kokeiltu on
        atal kirjoitti:

nuotion savussa.......

Suosittelen kokeilemaan - sitä lainaamista.
        Kotoinen sohvaperuna saattaakin tuntua yllättävän tutulta ja turvalliselta sen jälkeen.
        Voi myös oppia arvostamaan sitä, että retket ovat sinun OMIA juttujasi ja omaa aikaasi, miehellä on telkka ja sohva. Ei kaiken tarvi olla yhteistä ja samanlaista.

• brokebackkimontini
        Pocahontas kirjoitti:

vai mikä ku tommossii lasket suustas.

• tahtoo olla
        atal kirjoitti:

nuotion savussa.......

Välistä tuntuu että lappiin tulevat vain naiset joiden markkina-arvo on aivan olematon siellä etelässä. Tulevat tänne kun täällä kelpaa poljettavaksi vähän huonompikin. Harvoin tänne mitään hyvän näköisiä eksyy.

• partasuu vaeltaja
        atal kirjoitti:

nuotion savussa.......

Olen kai vanhempi kuin se saamaton miehesi, mutta mulla on asiat just päinvastoin; eroottiset unelmat tahtoo viedä mielenrauhan, kun vaimoa ei enää kiinnosta. Myös Lapinreissuni joudun tekemään yksin, kun lapsetkin elää jo omaa elämäänsä. On se kumma kun me riudumme kukin yksin omissa teltoissamme, emmekä koskaan kohtaa.
        Olkaa naiset rohkeita, ei meitä Lapinhulluja tarvitse pelätä =)
        Nytkin lähden parin viikon päästä Finmarkin karuille rannoille yksin ruikuttamaan. Olispa se ikimuistoinen reissu, jos vielä saisin naiskaverin iltanuotiolle istumaan viereeni..

• daami

Olishan se, jos joskus löytyi mies, joka on ottaisi mukaan ja lähtisi itsekin vaikka minne... Voisi mennä vaikka mökille saunan lämmitykseen ja ihmettelemään mitä muuta kivaa voisikaan tehdä... Lappiin ainakin ja sinne laavulle tulistelemaan...
      Nimin. Haaveileva Nainen

• Haavelileva miekkonen

Jospa haavet toteutuisi ? Haluaisitko katsoa ?

Terv. Ketjun aloittaja

• ritu
        Haavelileva miekkonen kirjoitti:

Jospa haavet toteutuisi ? Haluaisitko katsoa ?

Terv. Ketjun aloittaja

Kiitos kuitenkin kysumästä.

• Harhaan se menee
        ritu kirjoitti:

Kiitos kuitenkin kysumästä.

Mitä sitä toteuttamaan kun harhaan menis kuitenkin ja puurot ja kiisselit sekasin :))))

• Sopu

Harhautua tunturiin, eksyä metsään, jonottaa lautalle, riidellä reitistä.
      Yrittää katsella tähtiä, kun sataa kolmatta päivää peräkkäin tai katsoa nähtävyys autossa - pysähtymättä.
      Ois kiva
      Jutella, hullutella, kun toinen ei tajua,
      puhua kun toinen ei kuuntele, mököttää.
      Syödä kylmää makkaraa ja litsahtanutta voileipää. Keittää kahvit nuotioon.
      Tai onkia sinttejä, joista ei ole syötäväksi.
      Pystyttää teltta vesitihkussa itikoiden keskelle ja nukkua kipparassa autossa.
      Luovuttaa, kun sitä kaverin neuvomaa mökkiä ei koskaan löydy. Tulla kotiin ja unohtaa.
      Minä kävin jo - totta kai lähden uudestaan.

• päiväretkiä

Mun osalta on toteutunut se että olen puolivahingossa löytänyt retkeilykaverin joka on kiinnostunut samoista asioista mutta paljon, paljon suurempi ilo on hänen seurasta kuin itse luonnossa liikkumisesta. Yhdessä nämä seikat tekevät retkistä lähinnä taivaallisia!
        Liikutaan samaan tahtiin, innostutaan ja ihmetellään samoja luonnonilmiöiden syitä ja seuraamuksia, eväitä syödään vierekkäin, lähekkäin samalla maailmaa parantellessa. Pienet halit vähän väliä auttavat seuraavan mäen päälle, yhteinen huumori siivittää seuraavaan alamäkeen. Tämä on tosi, kuten myös se että ei olla oikeesti pari(skunta). Mutta jos siitäkin oikein keskittyneesti haaveilee, niin ehkä sekin todeksi muuttuu jonain kauniina päivän! Kiva jos voitte olla vilpittömästi iloisia puolestamme.

• metsänneito -80

Romanttisia ovat kulkijat:) - ja arkoja kuin metsänpedot. Tulin hyvälle mielelle, kun tämän ketjun luin.

Itse menetin juuri oman, sudensilmäisen kulkijani - toiselle... Kun kipu hellittää toivon, että löydän vielä uuden kulkijamiehen - arvoiseni sellaisen.

Kaikkea hyvää teille, ulvokaa kuuta puolestani, jos olette niin onnellisia, että tänä kesänä pohjoiseen pääsette...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3802
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1413
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1257
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1054
    5. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      877
    6. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      13
      871
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      860
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      839
    9. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      837
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      831
    Aihe