päälle "mitä kuuntelen nyt" toiminnon??
en käytä media playeria vaan winampia
ennen näkyi biisit ja nyt ei näy,miksi?
ennenkin käytin winampia ja silti näkyi biisit messengerissä vaikka siellä lukee että näkyy käytettäessä media playeria..
pitääkö siis tehdä jotain että näkyy.asensin windowsin uudestaa,eli winampin ja media playerinkin.pitääkö tehdä jotain säätöjä niihin??
kerokaapas nyt viisaammat.
Messenger ja Winamp
3
931
Vastaukset
Ainakin mulla mese ja winamp on yhteistyöhalusia
kun on Mese plus asennettuna
http://www.mesenet.org/pafiledb_31/pafiledb.php?action=category&id=8
ELÄ ASENNA SPONSORIOHJELMAA!!!!!!!
sitten haet vielä tälläisen plug inin winamppiin
http://www.mesenet.org/pafiledb_31/pafiledb.php?action=file&id=62
tai oikeestaan tuolla sanotaan että se olisi mese plussan plug in mutta se asennetaan sinne Winampin plug ins kansioon sitten käydään
Winamp options --> preferences ---> General sitten siellä pitäisi olla tällänen Msn messenger plugin
näin se ainakin mulla toimii en tiedä miten sulla on säädettynä tai oli
Mainostetaan sitten samalla meseNettiä :D
Järkee jtn hemmetin mediaplayeria käyttää Winamp o parempi ....myös parempia vaihtoehtoja mutta mese plussasta on myös hyötyä
Esim laajemmat poissa olotilat
Nick {Röökillä(Be rigth back)
Nick {Nukun}(Away)
Saa tallennettua 20 esiasetettua tilaa
kaikkee muuta siin on mut kokeilkaa itse :D- miten saan
Doopie kirjoitti:
myös parempia vaihtoehtoja mutta mese plussasta on myös hyötyä
Esim laajemmat poissa olotilat
Nick {Röökillä(Be rigth back)
Nick {Nukun}(Away)
Saa tallennettua 20 esiasetettua tilaa
kaikkee muuta siin on mut kokeilkaa itse :Dniin se kuulemma pitää tehdä.kun asensin windowsin uudestaan niin sekin täytyy lisätä winmpii.enkä mitää media playerii käytä ku winampia! :) paljon parempi ;) jos luet mun viestin tarkemmin ni huomaat mitä sillä media playerillä tarkotin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1609235Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492829Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312607- 572541
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971935- 981862
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501341Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201