HAKINMÄKI

KEVÄT

Onko Hakinmäki rauhallinen paikka asua,ja millaisia palveluja siellä on? Vai onko mitään?
Entä millaisia ihmisiä siellä asuu,jotain olen kuullu,että se Bubi porukka on vähä levotonta.Onko siellä joku Bubi? Vaikka ainahan se on vähä levotonta jos asuin alueella on kuppila.Tai eihän se mua haittaa vaikka onki.Mutta mietin vain,
kannattaako sinne muuttaa asumaan,minä asun Mynämäellä,ja muuttamassa Raisioon.Olen 3:men lapsen äiti.Entä tuo Huume ongelma näkyykö siellä?
Jos nyt joku lukee tämän kertokaa hieman.

22

8233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zorros

      kiva paikka asua, varsinkin jos muuttaa kaupungin vuokrataloihin. Itse asuin siellä muutama vuosi sitten ja omat kokemukseni eivät todellakaan ole kauhean positiivisia, talo oli täynnä juoppoja ja kaikenmaailman hamppeja, jotka hajoittivat kaiken mikä vastaan sattui. Joten älä muuta ainakaan kaupungin vuokrataloihin!

      • lainen

        Uskon. Mutta ihan sama koskee kaupungin vuokrataloja kaikissa kaupungeissa...
        Vinkki: jos mahdollista, käy katsomassa miltä alueella näyttää joskus viikonloppuna puolen yön jälkeen. Onko rauhallista vai hirveä älämölö?


      • Paljon kyllä rauhoittanut ,kun on sanansa vastaan pistänyt, suosittelen vaikka lähempää keskustaa.

        Täällä on kyllä paljon lapsiperheitä.


      • metallurgi kirjoitti:

        Paljon kyllä rauhoittanut ,kun on sanansa vastaan pistänyt, suosittelen vaikka lähempää keskustaa.

        Täällä on kyllä paljon lapsiperheitä.

        NUmero 23 tuo toinen puoli(itäinen) on rauhallisempi.


    • asukas itsekin

      täällä on rauhallista. on paljon lapsiperheitä. lähellä on pubi, muttei siitä sen suurempaa haittaa ole jos sen kiertää kaukaa. pieni kauppa on,kampaamo, päiväkoti,ala-aste, paljon perhepäivähoitajia (todella mukavia)sekä kaupungin että yksityisiä. lisäksi on lapsille on ainakin seurakunnan kerho olemassa (jossa myös äiti-lapsi kerho kokoontuu)sekä neuvolapalvelut.

      aiemmin täällä oli häirikköjä, enää ei pahemmin kun hulluimmat saatiin pois. mutta aina joka paikkaan joku pölvästi mahtuu.niistä ei pääse edes keskustassa pois.

      halvat vuokrat, lapsille leikki-kenttä ja isommille urheilukenttä. nuorisolle muuten on nuorisotilat.

      tule tänne vaan, saadaan uusia äitejä mukaan touhuihin :)

      tervetuloa!!

      • jonnisen joutava

        Näin yksineläjänä voin myös kehua paikkaa samoilla sanoilla ! Varsinkin kaupantädit on mukavia kuten myös kauppias itse !


    • eräs lapsiperhe

      rauhallinen. Ei ikinä mitään häiriköintiä tai meteliä. Mutta se näköjään riippuu asuuko lähellä kuppilaa vai ei.

      • Tai ei talossa 23 asuva.


      • harhaan
        metallurgi kirjoitti:

        Tai ei talossa 23 asuva.

        Ikävä tuottaa pettymys mutta viimeisen alkoholipitoisen huikan olen ottanut elokuussa 2004. Ja asunut Hakinmäessä yli 2 vuotta lapsien kanssa. Eikä ole valittamista.


      • jonnisen joutava
        harhaan kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys mutta viimeisen alkoholipitoisen huikan olen ottanut elokuussa 2004. Ja asunut Hakinmäessä yli 2 vuotta lapsien kanssa. Eikä ole valittamista.

        Asunut jo vuosia täällä hakkarissa ja todella lähellä tätä nykyistä pikku Jaskaa (pupi), eipä ole sen suurempaa valittamista, itse aiheutin meteliä taannoin mutta en enää koska viisastuin jne. Asia mikä harmittaa on se miten kakrut ajautuu turmion tielle prkl!


    • Kamala

      Raision ehkä ns. kierrettäviä vuokra-asunto mestoja on ensisijaisesti hakinmäki,petäsmäki ja vaisaari. Hakinmäessä olen asunut joskus ihan mukulana, mutta sen jälkeen olen kuullut vain pelkkää pahaa asuinalueesta. Itse en ainakaan lapsiani sinne raahaisi jos sellaisia olisi.

      • kun kuulee

        muttei itse asu siellä. näiden alueiden maineet aina kulkevat, mutta ainakin sukulaisia ja kavereita asuu kaikissa näissä paikoissa, eikä heiltä ole valituksia kuulunut. ainoastaan petäsmäessä olen omakotiasukkailta kuullut valituksia mopopojista, jotka järjen jättiläisinä heittelevät raaoilla kananmunilla ikkunoita talvipakkasella.


    • miettelies

      Millaista elämä hakinmäessä on nykyään? Minulla saattaisi olla edessä muuutto sinne keväällä, mutta en halua muuttaa levottomalle alueelle mistään hinnasta. Olen päihteetön itse ja oletan myös että vaikka naapurustossa olisikin joku urpo joka vielä käyttäisi päihteitä hän ei sillä elämällään minua häiritsisi. Eli ei parvekkeella tupakoivia, ei riehujia, ei känniläisiä julkisilla paikoilla tai kaduilla yms

      • skiMask.way

        Älä muuta, ellet halua tulla joukkoraiskatuksi


      • tuttupaikka

        Nykyään linnakundeja ja juoppoja täynnä koko paikka


      • Hakinmäkeä_seuraava

        Taitaa olla yksi kerrostalo jossa asustelee laitapuolenkulkijoita, muuten alue todella rauhallinen.


    • Alueelle_ehkä_muuttava

      Joku taitaa tätä keskustelua oikeasti seurailla. :-) Olisi kiva saada lisäinfoa Kapponkadusta, minkälaista porukkaa siellä asustelee..?

      • värikästä.rupusakkia

        Älä saatana sinne muuta.

        Masentava mesta


    • 2kkasuin

      Asuin pienenä kapponkadulla ja joku siellä päin teki joskus silloin itsemurhan hyppäämällä talon katolta alas.

    • Anonyymi

      On rauhallista paikka.
      Asun yli 10 vuotta Kapponkadulla pienkerrostalossa (lapsiperhe).
      Hyvä on lähellä :neuvola , kauppa, päiväkoti, koulu, parturi, hieronta, muutamat leikkipuistot, seurakuntakoti, nuorisotila.
      Ihana metsä, pururata (valaistu) , talvisin pururadoille tehdään usein hiihtoladut. Hyvä pulkkamäki metsässä. Ulkojäätä koulun kentällä. Kesällä hyvä retki pähkinämäelle grilamaan.
      Bussi kulke noin 15minuutin välein Turkuun ja Naantaliin. Tervetuloa lapsiperhen aluelle.

      • Anonyymi

        Et muistanut kertoa alueen huumehörhöistä. Ulkona toki turvallisen oloista liikkua kun poliisiauto aina näkyvillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muistanut kertoa alueen huumehörhöistä. Ulkona toki turvallisen oloista liikkua kun poliisiauto aina näkyvillä

        Oikeesti jokä päivä poliseja paikalla ? Missä?Kui vai?Kyllä vuonna 2006 poliiseja vieraili tällä joka päivä, muttä nyt puhutaan ,,Nykyisestä ajasta''.Muistan viime kerran kui poliisi vieraili tällä viimeksi kesällä 2020 talossa 23.
        Asun yli 10 vuotta täällä ja on todellä rauhallista.Oma kokemukseni pienkerrostalo alue rauhallista.
        Joka aluella on juoppoja ja huumekäyttäjä jne. Et ikinä tiedä kuka asuu seinän takana,koske kaikissa kerrostaloissa eikö niin?
        En ikinä pelännyt asua tällä.Meillä on ihanat naapurit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe