Heippa,
mistähän mahtaisi vielä löytää käsikäyttöisen pumpun, jolla nostaa vettä kaivosta. Tarkoitan sellaista metrivartista ylös-alas veivattavaa mallia, joita käytetttiin kymmeniä vuosia sitten joka paikassa. Jos tiedätte paikkaa Turun lähellä mistä noutaa/lunastaa olen kiitollinen tiedosta!
Nuori emäntä
vanhan ajan käsipumppu kaivoon
15
16081
Vastaukset
- ghhgjjghj
Bauhaus , jotain 30 egee.
- Markku.S
Jos haluat kunnollisen pumpun laita vaikka Nira 4B,löydät myyntipaikat Niran sivuilta.
- olisi
NIRA 4B malli lähes käyttämätön,sais 350€ hakea pois Turun suunnalla
- Johanna
Mutta aika hinnakkaan oloinen tarkoitusperiäni ajatellen. Yritän etsiä vanhaa muutaman kympin arvoista pumppua. Kiitos vaan ilmoituksesta!
- jeh
Kuinka vanha tuo Nira 4B on? Onko se nyt kaivossa vai osina? Jos kaivossa, niin saako sen palasteltua metrin pituiseksi paketiksi? Uudenveroisesta olen kiinnostunut.
- masa
jeh kirjoitti:
Kuinka vanha tuo Nira 4B on? Onko se nyt kaivossa vai osina? Jos kaivossa, niin saako sen palasteltua metrin pituiseksi paketiksi? Uudenveroisesta olen kiinnostunut.
On tällä hetkellä kotona vajan orrella.Se on noin vuoden ikäinen ja ollut kaivossa noin kolme kuukautta.Pituutta vehkeellä on muistaakseni 2,5 metriä
- jeh
masa kirjoitti:
On tällä hetkellä kotona vajan orrella.Se on noin vuoden ikäinen ja ollut kaivossa noin kolme kuukautta.Pituutta vehkeellä on muistaakseni 2,5 metriä
Olen valmis tekemään kaupat, jos pumpussa ei ole vikoja ja se sisältää kaikki käyttöön ja asennukseen tarvittavat osat.
Tarjoan pumpusta 360 euroa toimitettuna bussirahdilla Leivonmäen matkahuoltoon.
Bussirahti: http://www.matkahuolto.fi/rahtipalvelut/etusivu_index.htm
Vastaa mielellään sähköpostiini, [email protected]
Jan Holmberg, 040 841 6499 - jaf
Hei!
Onko sulla vielä tallessa se Nira pumppu.
Olen kiinnostunut sen ostamaan. - mummo 70
jeh kirjoitti:
Kaivonpesu,. on vanha Nira luultavasti 4b. Nyt ei tule vettä ilman siemenveden laittoa.Kannen alla putkessa on paksu mötikkä.Laitettiin uusi muovinen lisäputki. Ennen tuli vesi ilman siemenveden laittoa.
- tosi ostaja
Ok aletaan suunnitella kauppaa, mikä on puh. numerosi,että voidaan sopia kauppa.
minut tavoittaa numerosta 0400-922071 - 2006...
tosi ostaja kirjoitti:
Ok aletaan suunnitella kauppaa, mikä on puh. numerosi,että voidaan sopia kauppa.
minut tavoittaa numerosta 0400-922071On tainnut nopeat syödä hitaat vuosien varrella.
- vammalassa
Käsipumppuja saa tilattua mistä rautakaupasta tahansa, sillä niitä valmistetaan edelleen. Valmistaja on Vammalan Konepaja ja pumppujen merkki on Nira. Katso malleja netistä, osoite oli muistaakseni nira.fi.
- rutrtu,li
osta vaan toi bauhaussin valurautapumppu ihan hyvä hinta laatusuhde
- semmonen on
Hyvää ei saa halvalla siksi NIra maksa kun siihen saa varaosia AINa jopa -50 luvulta oleviin,mitenkähän mahtaa olla halpis pumput?
- puhdasta vettä
nykyisin saa niralta antiikkipumppuja joissa kaivossa olevat osat on muovia ja näin ollen eivät ruostu,puhdistelen kaivoja ja lähes jokainen rautapummppu on niin ruosteessa etten niitä enää takaisin kaivoon laita,muutama ruosteinen romu on itsellekin kertynyt ja ainoan mitä niistä saa on ilmanvaihto käyttöön ja koristeeksi,katkasee vaan poikki.Uudet on toki kalliita mutta kannattaako kaivonsa pilata vanhalla romulla,ovat toki varmatoimisia.Aivan samalla periaattella toimii myös muoviset ja ovat helppoja itse koota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855