Kauris ja vaaka?

kaurisss

tiedän että horoskoopin mukaan nää ei sovi yhteen, mut onko joillain kokemuksia tällaisesta suhteesta? Toimisiko?

34

9546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      ja meillä ainakaan ei toiminut. Alussa meni uskomattoman sukkana kaikki asiat, varsinkin seksi ja huumorintaju kolahti. Sitten alkoi vääntäminen; itse vaakana olisin kaivannut henkisestikin läheistä ja avointa suhdetta jossa puhutaan niin hyvistä kuin pahoistakin asioista - sain näennäisen tunnekylmän, itsepäisen ja väärän ylpeyden voimalla käyvän työfanaatikon joka jätti kertomatta tai vääristeli asoita.

      Eniten ihmetytti kuinka ko ihminen pystyi vetämään ulospäin hyvää roolia ja tahtoi vain ne talon, lapset, auton. Että meillä kaatui erilaisiin toiveisiin suhteen laadusta ja eri käsityksiin rehellisyydestä.

      • romantika

        mieltä kanssasi, kuin minun sanoillani sanottu. Ei tuu mitään vaaka ihmisen kanssa, kun vaaka on tunteellinen, empaattinen, välittävä ja muut huomioonottava, niin vaaka tulee jatkuvasti kärsimään kylmän, tunteettoman ja välinpitämättömän kauriin rinnalla. Huomasin saman mitä sinäki, eli me syvälliset vaakaihmiset halutaan nimenomaan että vastapuoli osaa puhua niin ne hyvät kuin huonotkin asiat läpi, mutta tätä kykyä ei kaurismiehellä ole. Sain karvaasti viime syksynä kokea kauriin kylmyyden ja ainaiset valehtelut ja lupausten pettämiset. Eikä kauriin edes tarvi pyytää anteeksi tekosiaan. Myöskin huomasin saman kuin sinä että koittaa ulospäin olla niin hyvää niin hyvää, mutta sisin aivan muuta. Aina kertoilemassa että kuinka hänestä pidetään töissä ja kun tuolla ulkosalla liikku, niin hänestä pidetään supliikkimiehenä. Mutta kun pitäis mennä pintaa syvemmälle, niin ei onnistu. Kyllä se vaan niin on jotta ihmissuhteet ja parisuhteet kantais hedelmää, niin on molempien siihen panostettava samalla tunteella, välittämisellä ja huomiomisella


      • kelailla.

        ..."näennäisen tunnekylmän"...
        Puuttuuko pilkku vai oliko Kauris tosiaan vain näennäisen tunnekylmä??

        Joopa joo; Kuka meistä taloa, lasta ja autoa havittelisi, kun ilmankin toimeen tulee?

        Ja paljosta duunista on se haitta, ettei jaksa työpäivän päälle vaakalaisen kanssa yökausia temmeltää ja sen päälle vielä laadukkaita vaakahenkisiä kysymyksiä sekä nimenomaan hänen valitsemiaan keskusteluteemoja...


      • kaurisss

        Olen varmaan joku ihme kauris kun vihaan työntekoa ja siitä puhumista, ja oon todellakin tunteellinen, saatan itkeä pienestäkin asiastam olen kylmä vain tuttujen/vieraiden ihmisten kanssa, läheisten ihmisten kanssa olen hyvin avoin ja puhun kyllä sekä hyvästä että pahasta. En ymmärrä miks kaurista aina syyllisestään näistä asioista?!


      • kokemusta
        kelailla. kirjoitti:

        ..."näennäisen tunnekylmän"...
        Puuttuuko pilkku vai oliko Kauris tosiaan vain näennäisen tunnekylmä??

        Joopa joo; Kuka meistä taloa, lasta ja autoa havittelisi, kun ilmankin toimeen tulee?

        Ja paljosta duunista on se haitta, ettei jaksa työpäivän päälle vaakalaisen kanssa yökausia temmeltää ja sen päälle vielä laadukkaita vaakahenkisiä kysymyksiä sekä nimenomaan hänen valitsemiaan keskusteluteemoja...

        Ei siitä pilkkua puuttunut - ajoin siis juuri sitä takaa että olihan sillä kauriilla ne tunteet mutta ulosanti nollan tietämissä. Miusta ainankin olis varsin hyödyllistä kertoa asuinkumppanilleen jos vaikka on luokkaantunut tämän sanomisista tms, ei mee jakeluun millaine ihminen sitä pystyy vuosia hautomaan ja peittelemään kuin kissa paskaansa...Kunnes sitten koittaa armoitettu koston hetki jostain 3 vuoden takaisesta läpästä ! Ja kauriinhan ei sitten tarvitse kantaa vastuuta omista möläytyksistään...

        Vaa´an kanssa pitää nimenomaan temmeltää ;)


      • tässähän
        kokemusta kirjoitti:

        Ei siitä pilkkua puuttunut - ajoin siis juuri sitä takaa että olihan sillä kauriilla ne tunteet mutta ulosanti nollan tietämissä. Miusta ainankin olis varsin hyödyllistä kertoa asuinkumppanilleen jos vaikka on luokkaantunut tämän sanomisista tms, ei mee jakeluun millaine ihminen sitä pystyy vuosia hautomaan ja peittelemään kuin kissa paskaansa...Kunnes sitten koittaa armoitettu koston hetki jostain 3 vuoden takaisesta läpästä ! Ja kauriinhan ei sitten tarvitse kantaa vastuuta omista möläytyksistään...

        Vaa´an kanssa pitää nimenomaan temmeltää ;)

        sitten tohkeissani tein sen kirotusvireen :) Loukkaantunut, ei luokkaantunut...Millainen, ei millaine...


      • ne sitten
        romantika kirjoitti:

        mieltä kanssasi, kuin minun sanoillani sanottu. Ei tuu mitään vaaka ihmisen kanssa, kun vaaka on tunteellinen, empaattinen, välittävä ja muut huomioonottava, niin vaaka tulee jatkuvasti kärsimään kylmän, tunteettoman ja välinpitämättömän kauriin rinnalla. Huomasin saman mitä sinäki, eli me syvälliset vaakaihmiset halutaan nimenomaan että vastapuoli osaa puhua niin ne hyvät kuin huonotkin asiat läpi, mutta tätä kykyä ei kaurismiehellä ole. Sain karvaasti viime syksynä kokea kauriin kylmyyden ja ainaiset valehtelut ja lupausten pettämiset. Eikä kauriin edes tarvi pyytää anteeksi tekosiaan. Myöskin huomasin saman kuin sinä että koittaa ulospäin olla niin hyvää niin hyvää, mutta sisin aivan muuta. Aina kertoilemassa että kuinka hänestä pidetään töissä ja kun tuolla ulkosalla liikku, niin hänestä pidetään supliikkimiehenä. Mutta kun pitäis mennä pintaa syvemmälle, niin ei onnistu. Kyllä se vaan niin on jotta ihmissuhteet ja parisuhteet kantais hedelmää, niin on molempien siihen panostettava samalla tunteella, välittämisellä ja huomiomisella

        ainakin tällä otannalla voidaan todeta kuvaustamme vastaavaksi.

        Juuri tuo suhteeseen panostaminen oli myös meillä kompastuskivi. Töissä kauriilla oli aina "tosi rankkaa" kun piti tehdä toistenkin hommat - eihän sitä nyt voinut kieltäytyä kun työkaverit eivät olisi tykänneet enää. Kotona sitten maattiin koko ilta sohvalla valittamassa väsymystä teatraalisin elkein. Ja auta armias kun joku ystävä pyysi vaikka muuttohommiin tai mitä milloinkin ne keksivät teettää tällä auliilla sielulla niin heti hommiin vaan, riippumatta mitä muuta menoa oli sovittu. Ei puhettakaan että olisin ollut tärkeysjärjestyksessä edes mitalisijoilla.


      • romantika
        ne sitten kirjoitti:

        ainakin tällä otannalla voidaan todeta kuvaustamme vastaavaksi.

        Juuri tuo suhteeseen panostaminen oli myös meillä kompastuskivi. Töissä kauriilla oli aina "tosi rankkaa" kun piti tehdä toistenkin hommat - eihän sitä nyt voinut kieltäytyä kun työkaverit eivät olisi tykänneet enää. Kotona sitten maattiin koko ilta sohvalla valittamassa väsymystä teatraalisin elkein. Ja auta armias kun joku ystävä pyysi vaikka muuttohommiin tai mitä milloinkin ne keksivät teettää tällä auliilla sielulla niin heti hommiin vaan, riippumatta mitä muuta menoa oli sovittu. Ei puhettakaan että olisin ollut tärkeysjärjestyksessä edes mitalisijoilla.

        mieskauris käyttäytyy, että ei sen toisen tunteilla oo mitään väliä, ei osata sanoa mitään kaunista toiselle, ei huomioida toista millään sanoilla eikä teoilla ja kuten eräässä viestissä täällä todettiin niin ei kauriin tarvi koskaan pyytää anteeks tekosiaan. Sain vaakana ite kokea kauriin valheita ja tyhjiä lupauksia, eikä koskaan mitään anteekspyyntöjä, ei selostusta että miksi kehtas tehdä näin. Itse kun en "harrasta" tällaisia asioita ketään kohtaan


      • Kauris M
        romantika kirjoitti:

        mieskauris käyttäytyy, että ei sen toisen tunteilla oo mitään väliä, ei osata sanoa mitään kaunista toiselle, ei huomioida toista millään sanoilla eikä teoilla ja kuten eräässä viestissä täällä todettiin niin ei kauriin tarvi koskaan pyytää anteeks tekosiaan. Sain vaakana ite kokea kauriin valheita ja tyhjiä lupauksia, eikä koskaan mitään anteekspyyntöjä, ei selostusta että miksi kehtas tehdä näin. Itse kun en "harrasta" tällaisia asioita ketään kohtaan

        ..mitä tai miten menet pintaa syvemmälle?

        " Mutta kun pitäis mennä pintaa syvemmälle,"

        Epäilen pahasti että taitaa olla aika vaikea vaa'ankin esittää tuo väite,
        helppoa toista arvostella jos ei itse siihen kykene!

        "mieskauris käyttäytyy,..." Tuota en syö nielemättä
        sen verran tunnen vaakoja, että kaks tarvitaan riitaan,
        että näin se kuules on elämä, tyttö kulta. ;)


      • kaurisss
        romantika kirjoitti:

        mieskauris käyttäytyy, että ei sen toisen tunteilla oo mitään väliä, ei osata sanoa mitään kaunista toiselle, ei huomioida toista millään sanoilla eikä teoilla ja kuten eräässä viestissä täällä todettiin niin ei kauriin tarvi koskaan pyytää anteeks tekosiaan. Sain vaakana ite kokea kauriin valheita ja tyhjiä lupauksia, eikä koskaan mitään anteekspyyntöjä, ei selostusta että miksi kehtas tehdä näin. Itse kun en "harrasta" tällaisia asioita ketään kohtaan

        ehkä nais- ja mieskauriissa on eroja, sillä itse naiskauriina pyydän aina anteeksi pienistäkin asioista! Ja kyllä mä kehun kumppania ja sanon kauniita asioita, osaan olla romanttinen ja herkkä. Itse ainakin huomasin kaurismiesten olevan kylmempiä..


      • maailmanparantajatar
        romantika kirjoitti:

        mieltä kanssasi, kuin minun sanoillani sanottu. Ei tuu mitään vaaka ihmisen kanssa, kun vaaka on tunteellinen, empaattinen, välittävä ja muut huomioonottava, niin vaaka tulee jatkuvasti kärsimään kylmän, tunteettoman ja välinpitämättömän kauriin rinnalla. Huomasin saman mitä sinäki, eli me syvälliset vaakaihmiset halutaan nimenomaan että vastapuoli osaa puhua niin ne hyvät kuin huonotkin asiat läpi, mutta tätä kykyä ei kaurismiehellä ole. Sain karvaasti viime syksynä kokea kauriin kylmyyden ja ainaiset valehtelut ja lupausten pettämiset. Eikä kauriin edes tarvi pyytää anteeksi tekosiaan. Myöskin huomasin saman kuin sinä että koittaa ulospäin olla niin hyvää niin hyvää, mutta sisin aivan muuta. Aina kertoilemassa että kuinka hänestä pidetään töissä ja kun tuolla ulkosalla liikku, niin hänestä pidetään supliikkimiehenä. Mutta kun pitäis mennä pintaa syvemmälle, niin ei onnistu. Kyllä se vaan niin on jotta ihmissuhteet ja parisuhteet kantais hedelmää, niin on molempien siihen panostettava samalla tunteella, välittämisellä ja huomiomisella

        minulla on leijona kumppanina, ja itse olen kauris. Mites sattuikaan, että kuvauksesi kaurismiehestä kyllä sopii tuohon minun "jellonaankin"?

        Ja sinun kuvauksesi vaaka-naisesta sopii minuunkin, eli olen erittäin herkkä ja syvällinen.

        Niin että se niistä horoskooppimerkeistä; jokainen ihminen on omanlaisensa horoskooppimerkistä riippumatta.

        Edelleenkin olen sitä mieltä, kuten aikaisemmissa kirjoituksissanikin, että ei pidä välittää liian paljon siitä, mitä horoskooppimerkkiä ihminen edustaa. Meillä ihmisillä on kuitenkin taipumus löytää juuri se meille sopivin henkilö horoskooppimerkistä riippumatta. Niin, mikäli tämä kumppanin etsiminen tapahtuu "täysissä sielun ja ruumiin voimissa". Ja jokaisesta ihmissuhteesta voi oppia jotain, mikä itseltä puuttuu.

        Ja mitä herkkäsieluiselta ja syvälliseltä ihmiseltä puuttu: kovuus, joten hän tarvitsee kovemman ihmisen rinnalleen, jolle hän taas puolestaan voi opettaa herkkyyttä ja syvällisyyttä.


      • väärin :)
        kokemusta kirjoitti:

        Ei siitä pilkkua puuttunut - ajoin siis juuri sitä takaa että olihan sillä kauriilla ne tunteet mutta ulosanti nollan tietämissä. Miusta ainankin olis varsin hyödyllistä kertoa asuinkumppanilleen jos vaikka on luokkaantunut tämän sanomisista tms, ei mee jakeluun millaine ihminen sitä pystyy vuosia hautomaan ja peittelemään kuin kissa paskaansa...Kunnes sitten koittaa armoitettu koston hetki jostain 3 vuoden takaisesta läpästä ! Ja kauriinhan ei sitten tarvitse kantaa vastuuta omista möläytyksistään...

        Vaa´an kanssa pitää nimenomaan temmeltää ;)

        ei sitten tarvitse kantaa vastuuta omista möläytyksistään..."
        Lopultakin!
        Olenkin kantanutkin ihan tarpeeksi vastuuta omista ja välistä toistenkin möhläyksistä, joten tuntuu vapauttavalta, kun joku suo vastuuvapauden.
        Vai ymmärsinköhän sittenkin jotain...


      • Nimetön
        kokemusta kirjoitti:

        Ei siitä pilkkua puuttunut - ajoin siis juuri sitä takaa että olihan sillä kauriilla ne tunteet mutta ulosanti nollan tietämissä. Miusta ainankin olis varsin hyödyllistä kertoa asuinkumppanilleen jos vaikka on luokkaantunut tämän sanomisista tms, ei mee jakeluun millaine ihminen sitä pystyy vuosia hautomaan ja peittelemään kuin kissa paskaansa...Kunnes sitten koittaa armoitettu koston hetki jostain 3 vuoden takaisesta läpästä ! Ja kauriinhan ei sitten tarvitse kantaa vastuuta omista möläytyksistään...

        Vaa´an kanssa pitää nimenomaan temmeltää ;)

        Olen samaa mieltä, vaa'an kanssa pitää temmeltää... vain mielikuvitus on rajana mitä kaikkea voi keksiä ja tehdä
        - vaakamies


      • Capric0rN
        kaurisss kirjoitti:

        Olen varmaan joku ihme kauris kun vihaan työntekoa ja siitä puhumista, ja oon todellakin tunteellinen, saatan itkeä pienestäkin asiastam olen kylmä vain tuttujen/vieraiden ihmisten kanssa, läheisten ihmisten kanssa olen hyvin avoin ja puhun kyllä sekä hyvästä että pahasta. En ymmärrä miks kaurista aina syyllisestään näistä asioista?!

        haha just ku tätä palstaa luin läpi alemmas ja alemmas oli pakko pysähtyy nimittäin samat sana sanasta asiat mitä olet rustaillut tähän sopii tarkalleen minunkin kuvaan !!! hitto oon joku salee outo kauris, koska oon miettinytkin vuosia täs muutenkin astrologiaa opiskeltuani että olenkohan OIKEASTI edes kauris!?! kun kyseenalaistaa näitä asioita ja kuuntelee/lukee kaikkialta samoja fakin syytöksiä kauriista ja varsinkin se työnarkkis, niinku että hä? mtä??? Olen toooooOOOOsi muita huomioon ottava ja jopa olen seonnutkin kopastani maailmanmenoo mihin suuntaan ollaan menossa :(((

        Toisaalta olen kyllä kokenut Kaurismiehiäkin, olin ihan taivastakin yläpuolen lövenä (näin teinittäin) siihen mieheen mutta selvisikin että häntä kiinnosti vain ja ainoastaan se seksi kanssani ja pyöritti ihme kuvioita siinä sivussa (minun lisäkseni) lopulla selviskin että olin ns."VARALLA" ja huom! OLEN KAURIS NAINEN synt. 01.01.78 ja mul on kylmä vastaanotto kyl Kauris miehiä kohtaan, kun taas kaveripiireistä ollu kaurismiehii vailla rakkautta ja osannu jopa itkee semmosissakin tilanteissa et mul jääny sormi suuhun et mitäshän mä nyt tekisin... O_o se työnarkkis ei natsaa, mä vaan teen paljon filosovisia researcheja ja kasvatan tietouttani .. ehkä niin et maailmanmeno ja muu huolestuttaa et mun sielu itkenyt vuooosia :(((( En ymmärrä minkä ihmeen takia Kauris on niin astrologisessa ku kiinalaisessa niin syyllistetty... en vain tajua miksi kauris ylipäätään YLEISTETÄÄN!?!?! tosin en sitä ikinä ole kiistänyt etteikö Kauriin lähelle (varsinkin in a level of heart, mental & soul) olisi sairaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalloisen vaikea päästä! Sen kyllä myönnän, ja tiedän että Kauriit muutenkin ovat koko eläinradan VAIKEIN lähelle päästävä puhumattakaan luottamuksesta yksilö !!


    • jaa

      Kauriin elementti on maa ja vaa'an ilma.
      Lyhyesti sanottuna kauris enemmän jalat maassa tyyppiä ja vaaka päin vastoin.
      Itse ainakin tullut hyvin toimeen ns. kavereina kauriiden kanssa, mutta seurustelusuhteesta en tiedä.

    • Erittäin kokenut

      sovittautuu sutjakasti yhteen lähes kaikkien merkkien kanssa.
      Monet tosin vain joksikin/itselleenhyödylliseksi aikaa.

      Talousas- ja raha-asioissa sala-ahne vaaka lyö laudalta kauriinkin.

    • kiikkunut :)

      vaaka ja kauris ovat pohjimmiltaan hyvin samanlaisia. Vaakojen on vain vaikea sitä hyväksyä.
      19 vuotta vaakakupissa...

      • Kauris

        mieltä olen. Tuosta syystä luulisin johtuvan, että nimenomaan tämä yhdistelmä aiheuttaa täällä aina suuria intohimoja:).


    • kuppi heiluu vaan ei pysää

      Kaksi viileetä.. toisen pitäisi "nöyrtyä". Vuorotellen. Yhteisiä tekijöitä riittävästi, jotta suhteesta voi tulla jotain todella kaunista. Ja riittävästi sille että molempien heikkoudet vievät suhteen takaisin alkumetreille yhä uudelleen. Mä hlökohtaisesti olen viehättynyt vaakalaisista mutta koen heidät toisaalta raivostuttavan paikallaanpolkeviksi otuksiksi. Ehkä mä olen vain hermovikainen..

      • se vitsi

        taitaa piilläkin - vuorotellen nöyrtymisessä. Pystyykö kauris sitten siihen muutoin kuin suvaitsevan ja rakastavan ilmapiirin vallitessa ? Vaakana voin tehdä sen vaikka kesken riidan mutta ei se yksipuoleisesti toimi, tulin vain katkeraksi.


      • Kauris-nainen
        se vitsi kirjoitti:

        taitaa piilläkin - vuorotellen nöyrtymisessä. Pystyykö kauris sitten siihen muutoin kuin suvaitsevan ja rakastavan ilmapiirin vallitessa ? Vaakana voin tehdä sen vaikka kesken riidan mutta ei se yksipuoleisesti toimi, tulin vain katkeraksi.

        ja niitten variaatioita on monenlaisia.

        Kaurisnaisena tajusin nopsasti, että vaakani ei riitaa tai väittelyä koskaan ensimmäisenä lopeta. Ei vaikka huomaisi/tietäisi olevansa väärässä. Ilmiömäisellä taidolla asiat myös käännetään täysin päälaelleen tai lähdetään vetämään niitä sivuraiteille.

        En tunne olevani erityisen nöyrä ratkaistuani asian niin, että jos näyttää siltä, että ollaan menossa liian pitkälle, annan vaa´an useimmiten pitää päänsä. Minusta se on silkkaa järjen käyttöä.

        Homma toimii luullakseni siksi, että ristiriitatilanteissa muutun selkeän rauhalliseksi ja aivot raksuttavat terävimmillään enkä ole pitkävihaista enkä murjottajasorttia.


      • Kauris M
        Kauris-nainen kirjoitti:

        ja niitten variaatioita on monenlaisia.

        Kaurisnaisena tajusin nopsasti, että vaakani ei riitaa tai väittelyä koskaan ensimmäisenä lopeta. Ei vaikka huomaisi/tietäisi olevansa väärässä. Ilmiömäisellä taidolla asiat myös käännetään täysin päälaelleen tai lähdetään vetämään niitä sivuraiteille.

        En tunne olevani erityisen nöyrä ratkaistuani asian niin, että jos näyttää siltä, että ollaan menossa liian pitkälle, annan vaa´an useimmiten pitää päänsä. Minusta se on silkkaa järjen käyttöä.

        Homma toimii luullakseni siksi, että ristiriitatilanteissa muutun selkeän rauhalliseksi ja aivot raksuttavat terävimmillään enkä ole pitkävihaista enkä murjottajasorttia.

        ..havaintoja on itselläni vaa'oista, ja tosi itsepäisiä osavat olla ja pitkään,
        ja myös vaikea myöntää mikäli eivät ole olleet oikeassa.


      • ei voi
        Kauris-nainen kirjoitti:

        ja niitten variaatioita on monenlaisia.

        Kaurisnaisena tajusin nopsasti, että vaakani ei riitaa tai väittelyä koskaan ensimmäisenä lopeta. Ei vaikka huomaisi/tietäisi olevansa väärässä. Ilmiömäisellä taidolla asiat myös käännetään täysin päälaelleen tai lähdetään vetämään niitä sivuraiteille.

        En tunne olevani erityisen nöyrä ratkaistuani asian niin, että jos näyttää siltä, että ollaan menossa liian pitkälle, annan vaa´an useimmiten pitää päänsä. Minusta se on silkkaa järjen käyttöä.

        Homma toimii luullakseni siksi, että ristiriitatilanteissa muutun selkeän rauhalliseksi ja aivot raksuttavat terävimmillään enkä ole pitkävihaista enkä murjottajasorttia.

        suoralta kädeltä yleistää. Puolin eikä toisin.

        Meillä juuri ne riitatilanteet jatkui tuntitolkulla, vaikka itse annoinkin periksi. Osaan vaakana aloittaa riidan sujuvasti väittelyn merkeissä mutta kun en pysty pitkään vihoittelemaan (saati mököttämään hiljaa) niin pyrin myös lopettamaan riitelyn. Sepä ei sitten onnistunutkaan helpolla kun kauris aloitti mykkäkoulun...Johan siinä ehti itse hiiltymään moneen kertaan uudelleen !

        Tuntuu että kaipaisin temperamentikkaampaa kumppania, ei ollut ainakaan tästä kauriista sanallista "vastusta" - päälle kävi kun ei sanoja löytynyt.

        Tiedän hiillostaneeni liikaa mutta tulipahan ainakin selväksi ettei suhde onnistu.


      • Kauris M
        ei voi kirjoitti:

        suoralta kädeltä yleistää. Puolin eikä toisin.

        Meillä juuri ne riitatilanteet jatkui tuntitolkulla, vaikka itse annoinkin periksi. Osaan vaakana aloittaa riidan sujuvasti väittelyn merkeissä mutta kun en pysty pitkään vihoittelemaan (saati mököttämään hiljaa) niin pyrin myös lopettamaan riitelyn. Sepä ei sitten onnistunutkaan helpolla kun kauris aloitti mykkäkoulun...Johan siinä ehti itse hiiltymään moneen kertaan uudelleen !

        Tuntuu että kaipaisin temperamentikkaampaa kumppania, ei ollut ainakaan tästä kauriista sanallista "vastusta" - päälle kävi kun ei sanoja löytynyt.

        Tiedän hiillostaneeni liikaa mutta tulipahan ainakin selväksi ettei suhde onnistu.

        ..että otas rauhallisesti vain, tulee pian liikaa grilliin poltettavaa,.. ;D

        "Kärsimättömyytesi häiritsee keskittymistäsi, et erota puita metsältä.
        Kun asiat eivät suju tahtomallasi tavalla, saat raivonpuuskan, joka karkottaa ystäväsi."


      • ja uppos...
        Kauris M kirjoitti:

        ..että otas rauhallisesti vain, tulee pian liikaa grilliin poltettavaa,.. ;D

        "Kärsimättömyytesi häiritsee keskittymistäsi, et erota puita metsältä.
        Kun asiat eivät suju tahtomallasi tavalla, saat raivonpuuskan, joka karkottaa ystäväsi."

        Tosin ystävät ei ole vielä kaikonneet...

        Hitto, minkäs teet kun se on heti-mulle-kaikki-tänne-nyt... :D Mikä tähänkin nyt sitten auttaa ?! Ihanaa kun jaksat huolehtia etten pala pohjaan ;)


    • kauris

      Olen itse kauris ja mieheni vaaka. Toimii hyvin.

    • Onnellinen vaaka

      Niinhän sitä sanotaan ettei vaaka ja kauris sopisi yhteen vaan minä olen erimieltä 6 yhteisen rakkauden täyteisen vuoden kokemuksellla voin sanoa että nuo kaksi merkkiä sopivat yhteen. Meillä on tuon 6 yhteisen vuoden aikana josta 4 vuotta naimissa on tuloksena kaksi ihana tyttöä. muutenkin voin sanoa, että tämä suhde on saanut minut uskomaan, että ikuista rakkautta on sittenkin olemassa.

    • Olin kaurismiehen kanssa avoliitossa 9,5 vuotta. Kaikkihan sopii yhteen kaikkien kanssa, toisilla merkeillä vaan on enemmän työtä toistensa kanssa...tai jotain sellaista. Meillä ainakin oli joitain perustavaa laatua olevia eroja jotka aiheutti kitkaa jatkuvasti. Ja koska kaksi jästipäätä oli päätynyt yhteen niin kumpikaanhan ei voinut antaa periksi näissä asioissa.

    • Nimetön

      Heips me olemme olleet 2,5v yhdessä ja hyvin menee mies on vaaka, täytyy vain mennä puolitiehen vastaan sitähän elämä on ei aina kaikki voi mennä niin kuin itse haluaa. toista täytyy myös kunnioitaa kyllä minulla on ainakin hyviä kokemuksia tästä miehestä

    • kauris

      Ei tulla kovinkaan hyvin toimeen.Joskus ihan ok.
      Toisenlaisen luonteen kanssa tulisin paremmin toimeen..Vaaka ei ymmärrä kauriin tulista tempperamenttia.

    • kauris/vaaka

      on kokemusta jo kaks vuotta, hyvin sopii yhteen :) siitä vaan :):D

    • mustakissa

      12 vuotta yhdesssä ja siitä kymmennen naimisissa,eli ei kai aina kannata uskoa horoskooppiin??

    • Iso KI

      painukoot unelmoimaan muualle.

      "Silloin kun haaveilijat pyydystävät perhosia, työmiehet/naiset varmistavat, että unlemoijilla on vapaus tehdä niin."

      Miettikääs haihattelijat sitä

      • ÖÖÖöhhhh

        paraskin puhuja haihattelijoista!! Onpa nähty ne haihattelija kauriit!!!!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. 22
      1066
    Aihe