Missä suomessa pääsisi mahdollisesti testaamaan tai ostamaan voigtländer bessa r3a -mittaetsintä?
kiitos
Mistä suomesta Bessa R3a?
7
1350
Vastaukset
- exFakiiri
Uudenmaankatu 19-21 Helsingistä, ostivat Voikun maahantuojan varaston viime syksynä. Jos ei sieltä, niin tuskin mistään Suomesta.
nettisivuja ei ole, mutta yhteystiedot tuolta
http://www.svhy.org/kj/ep-kamera/- aloittaja
tällä hetkellä etsin kameroita norjasta trondheimista. ei oikein etene
- fndnf
Fotoring-ketjun liikkeistä. Niistä saa halvalla, EP-kamerassa Voigt. tuotteet kalliimpia!
- husaari77
Minulta löytyy kyseinen kamera sekä 2.5 valovoimainen objektiivi rungon vaatimalla sovitusrenkaalla. Ostin paketin reilu 1,5 vuotta sitten ja vehje on maannut kaapissa siitä lähtien! Kameralla kuvattu 1 testirulla, kamera on siis käytännössä katsoen uusi.
Syy hyllyllä makaamiseen on se että pian em. kameran ostettuani tein loistokaupat repullisesta Canonin valokuvausvälineitä ja olen kuvannut kaikki kuvani niillä.
Vähän turhan arvokas peli paperipainoksi. Olen ajatellut myydä tai antaa sen vaihdossa johonkin liikkeeseen.
Olisitko kiinnostunut?- Kaarne
Vieläkö sulla on toi kyseinen runko ja linssi? Jos on, myytkö? Vastaa vaikka tähän, luulisin lukevani sen tästä. Saan siitä ilmoituksenkin mailiin.
- kamera juntti
Onko tästä kamerasta joillakin kokemuksia, onko toimiva ja kestävä peli? Kiinnostaisi ostaa tuo Bessa R3A. Youtubessa oli pari videoo jossa näytti kamerassa olevan suljin vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841350Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761145- 891096
- 81934
- 77911
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815