Koivuaika ilman ongelmia

Olli Lind

Taas on koivuaika. Mutta tällä kertaa en tunne minkäänsortin oireita. Ei väsytä, ei aivastuta, silmät eivät kutise.

Olen nyt ottanut nonia 1-1½ desilitraa päivässä ja oireet ovat pysyneet poissa. Muut allergia- yms. vaivani pysyvät poissa paljon pienemmällä annoksella, mutta tämä koivuallergia on ollut niin paha, että normaaliannostus ei oireita ole vienyt.

Noni alkaa vaikuttaa vasta muutaman viikon kuluessa, joten tähän koivuaikaan ei enää ehdi tehdä mitään. Suosittelen lääkkeitä.

Olli

7

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha Hirvi

      Mitä tämä noni on?

      • Olli Lind

        Noni on ikiaikainen kansanlääke, jota on käytetty trooppisissa maissa tuhansia vuosia lähes kaikenlaisiin vaivoihin.

        Se tuli markkinoille 10 vuotta sitten ja nyt sitä käyttää pitkälti toista miljoonaa ihmistä. Sitä saa mehuina, kapseleina ja uutteina. Tällä hetkellä vain mehuilla on EU:n lupa olla myynnissä.

        Olen itse käyttänyt 7 vuotta Tahitian noni -nimistä mehua ja se on allergian lisäksi vienyt kaikki kipuni, masennukseni, väsymyksen. Lisäksi kaikenlaisia pikkuvaivoja kuten ientulehdus, varvastulehdus, patit, arvet, herpes ja kaikenlaiset mahdolliset vatsaongelmat. Lisäksi flunssia tulee hyvin harvoin ja ne menee nopeasti päivässä, kahdessa korkeintaan.

        Näin terve en ole ollut koko ikänäni.

        Sivuillani www.nonitieto.fi kerrotaan enemmän.

        Olli


    • minä

      Itse satuin juomaan Aloe Vera juomaa viime keväänä ennen koivun kukintaa ja en tarvinnut minkäännäköisiä allergialääkkeitä kaupunkioloissa. Ihmettelin kovasti miten ei oireita ollut ja koivut täydessä kukinnassa. Tänä vuonna en ole juonut joka oli kyllä paha virhe! Autolla on pakko ajaa työn vuoksi. Silmät kutiavat sekä punoittavat, nokka vuotaa ja aivastuttaa. Ei yhtään hyvä. Antihistamiinit eivät enää tehoa niinkuin joskus muinoin. Oli aikoinaan urtikariaa joka hävisi antihistamiinilla tietyksi ajaksi, mutta lokakuun tienoilla sain infektion seurauksena uudestaan urtikarian vaivaksi ja eipä ollut enää antihistamiineistä mitään hyötyä. Kokeeksi sain ataraxia joka on kolmiolääke eikä sekään poistanut kokonaan oireita. Onneksi lähti aikaa myöden pois.

      • Juha Hirvi

        Mitä nämä juomat ovat ja mistä niitä saa??


      • minä
        Juha Hirvi kirjoitti:

        Mitä nämä juomat ovat ja mistä niitä saa??

        Google ainakin auttaa


      • Olli Lind
        Juha Hirvi kirjoitti:

        Mitä nämä juomat ovat ja mistä niitä saa??

        Nonimehu on trooppisilla alueilla kasvavan morinda citrifolia kasvin hedelmästä tehty mehu.

        Sitä saa monista paikoista. Suurin on Tahitian noni jota saa esim. www.noni.fi. Lisäksi muita noneja saa www.nonisap.info ja www.nonikeskus.com, www.noni-suomi.com ja www.noni-skandinavia.com.

        Olli


      • Luontoihminen
        Juha Hirvi kirjoitti:

        Mitä nämä juomat ovat ja mistä niitä saa??

        Minä käytän myös aloe vera juomaa ja olen huomannut sen tehoavan myös eri vaivoihin esim. alloergioihin. Jos haluat tietää enemmän laadukkaasta aloesta niin otappa yhteyttä nicistä löydät yhteystietoni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe