Millaisia kokemuksia teillä, joilta kierukka poistettu ja lankoja ei ole näkynyt. lääkäri näytti instrumenttia, jolla se sieltä napattaisiin...Olisko parempi mennä kuitenkin yksityiselle ja nukutuksessa poisto vai miten ??
Kierukan langat kadonneet
3
4071
Vastaukset
- sieltä pois !
Minullakin oli langat tosi lyhyet, mutta niin vain kierukka lähti nopeasti, ei mitään ongelmaa. Kokenut lääkäri kyllä osaa homman, hanki siis sellainen (mene yksityiselle jos et luota terv.keskuslääkärin ammattitaitoon - tai siis kokemukseen). Itsekin pelkäsin poistoa, mietin jo nukutusta ym., mutta päätin katsoa miten poisto sujuu, ja hyvinhän se meni. Ultrallakaan ei tarvinnut kierukkaa "etsiä"...
- ei siis
näy enää ollenkaan kohdun ulkopuolella, ovat vetäytyneet sisään. Olisko jollain vielä kokemuksia tästä jaettavaksi..Olen lykännyt poistoa juuri tämän takia kokoajan.
- turhaan odottelet!
ei siis kirjoitti:
näy enää ollenkaan kohdun ulkopuolella, ovat vetäytyneet sisään. Olisko jollain vielä kokemuksia tästä jaettavaksi..Olen lykännyt poistoa juuri tämän takia kokoajan.
Kävin tarkastuksessa ennen kierukan poistoa (en tosin silloin vielä ollut edes harkinnut poistoa), ja lääkäri ei löytänyt lankoja, kyseli että onko minulla edes sitä! Pelkäsin poistamista (päätin siitä sitten n. 1/2 v myöhemmin), mutta se sujui ihan hyvin. Kuulemma käytetään ultralaitetta, jos kierukka on "hukkunut sisään". Ja jos ei muuten onnistu, niin voi kysyä jos saa nukutuksen, kun tulee uudelleen operaatioon - eihän sitä nyt tietenkään mitään "kaivelua" tarvitse kenenkään kestää, jos hyvin kivuliaaksi ja vaikeaksi menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232