Onks kukka lukenu Stravaganza-trilogiaa? Mie pidin siit tosi paljo. Kertokaa työ omia kokemuksianne.
Vastaukset 4
- fertzy18
olen lukenut tähän asti ilmestyneet. ensimmäinen oli aivan ihana... mukaansatempaava, ja ei siis malttanut laskea käsistä ennenkuin oli lukenut loppuun. toinen oli kans hyvä mutta kolmas oli jotenkin ylimalkainen, eikä niin hyvä... kuin edelliset. :)
- vehnä
Hyvä sarja se oli. 1. oli paras, niin kuin usein sarjoissa käy. 2. oli hyvä myös. 3. jo aika tylsä, mutta kyllä sekin oli mukava lukea, kun oli ne hyvät
henkilöt siinä. Mutta sarjahan on loppu nyt, minä ainakin käsitin että kolmas on viimeinen. Trilogia kun sen olla piti. - Sara
vehnä kirjoitti:
Hyvä sarja se oli. 1. oli paras, niin kuin usein sarjoissa käy. 2. oli hyvä myös. 3. jo aika tylsä, mutta kyllä sekin oli mukava lukea, kun oli ne hyvät
henkilöt siinä. Mutta sarjahan on loppu nyt, minä ainakin käsitin että kolmas on viimeinen. Trilogia kun sen olla piti.Pidin ensimmäisestä kirjasta paljon.Kirjailija osasi selittää tapahtumat hyvin,eikä lukiessa tarvinnut hämmästellä juonen kulkua.
Toinen kirja oli ehkä jotenkin helposti ensimmäisen osan varjoon jäävä,mutta sekin tarjosi loistavaa ajan vietettä.
Kolmas kirja oli ihan hyvä,jokseenkin loppu oli hieman laimea.Se vain loppui,mutta ehkä kirjailijan tarkoitus olikin jättää loppu hieman auki ja jättää lukija pohtimaan miten henkilöiden elämä jatkuisi.
Plusaa annan trilogian inhimillisistä hahmoista ja pienistä romansseista.Juoni olisi kaivannut lisää kutkuttavia käänteitä,koska monet tapahtumat olivat suorastaan ennalta arvattavia.Tästä joudun antamaan miinusta.
Minä luin trilogian,yhdeksän vuotias siskoni ja myös äitini lukivat sen.Suosittelen trilogiaa lämpimästi kaikille.Tarkoitan kaikkia!
- kata18
Mitä ootte tykänny neljännestä ja viidennestä osasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 611082
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan76869Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli72835- 62770
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52730Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti332708- 67707
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8692Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35642Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16540