Mita leipoa?

-Sini-

Mitä te leivotte äideillenne äitienpäivänä, entä mitä äidit toivoisivat saavansa lahjaksi? Kortteja, kalliita koruja, vaiko jotain itsetehtyä? Kertokaa, ite punnitsen mitä tuolle äitimuorille tekisin/ ostaisin.

3

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -anne-

      itse teen äidilleni kortin lahjaksi..omatekoinen kortti tai lahja on aina parasta!

    • personal-person

      Itse en aio leipoa mitään, koska ollaan menossa sunnuntaina joka tapauksessa äitini äidin luokse kahville, elikkä siinä saa sitten leivonnaisia yms.

      Meinasin kyllä järjestää hieman hienomman sunnuntaiaamun äidilleni. Aion tehdä hänelle aamupalan valmiiksi (kukan muotoisia ruisleipiä hänen lempipäällyksillään, mehukeittoa ja ananasrenkaita hienosti aseteltuna). Sitten keitän hänelle kahvit, ja annan lahjan.

      Lahjana on juuri äsken tekemäni suklaasydän (sulatin Fazerin sinistä -äitini lempiherkkua- ja kaadoin isoon sydänmuottiin ja jäähdytin jääkaapissa ja kirjoitin hammastikun avulla keskelle "Äidille") sekä lyyra, jonka olisin joka tapauksessa antanut hänelle tässä lähiaikoina, koska pääsen ylioppilaaksi muutaman viikon päästä.

      Veikkaisin, että itsetehty on se kaikista vetoavin vaihtoehto :) Tietty jos budjettia riittää ja tietää, että äiti on jo pitkään halunnut jonkun tietyn astian tai korun tms. niin miksipä ei.

    • E.M.

      Minä tyttö pyydän äiteen meille kahville ja leivon hänelle mokkapaloja (helppo tehdä)
      Ostin suht suuren sydämen muotoisen piparimuotin jolla leikkaan mokkapalat sydämen muotoisiksi. Pinnalle tietty sydämen muotoisia nonparelleja.
      Lisäksi askartelin söpön kukkakortin. Ei se sen kummempaa vaadi, varmaan hän tykkää eikä tuu mulle kalliiksi! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe