Mitä aiot laittaa 9 luokan kevätjuhliin pälle? Ite ajattelin laitta puvun vai onks se liian juhlava kyseiseen juhlaan?
9 luokan kevätjuhla
7
1346
Vastaukset
- Tyttö*90
Mielestäni puku ei ole liian juhlava kevätjuhlaan, koska onhan siinä juhlimisen aihetta että pääsee peruskoulusta pois. Olen nähnyt viime vuoden ysien kevätjuhlassa, että monilla pojilla oli puku päällä. Itse aion myös laittaa päälle juhlavat vaatteet =)
- jeps
Puvun voit laittaa, mutta jos sattuu lämpimänpi ilma kohdalle, niin on (ehkä) rennonpaa jättää se päällystakki naulakkoon. :)
- tai öö
Ainakin viime vuonna tais olla kaikilla yseillä puku päällä, ittenikin pitäis kohta varmaan ostaa.
- eltsy
meilläkin suurin osa jätkistä laittaa puvun päälle kevätjuhliin. ite laitan varmaan hameen tai housut ja sitten jonku kivan paidan jos löydän tai sitten oon ihan normaaleissa kouluvaatteissa. :) jee, peruskoulu loppuu :p
- tihk
jos ei pukua pistä niin ainakin jotain normaalia juhlavampaa
- XZXVSDasd
Pistäkäähän tuulipuku
- ---
XZXVSDasd kirjoitti:
Pistäkäähän tuulipuku
kantsii mennä ilman vaatteita! siinä saa huomiota ilman mitään retkuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745