VW on paras auto mitä olen

tdi punaIIIII

3milj. km matkalla omistanut! Uskomatonta paskaa
nuo japsifanit kirjoittelevat tänne. Miten tuon
voisi estää? Kypsyttää paskan jauhaminen. VW ja
270tkm eikä mitään ropleemia ko. matkalla. kaikki
vielä wettrin lastun kanssa 143hepoa ja tiisseli!
hyytykää japsi-paskojen kusit, en ymmärrä miksi
teillä on 3v takuu? kai ne hajoaa niin usein?

33

2386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A6 Quattro

      Tosiseikka kuitenkin tutkitusti on että vähiten
      vikoja uusissa autoissa löytyy Japskeista, sitten
      Euro-autoista ja eniten Jenkeistä.

      Toinen asia kuitenkin on kuka viitsii ajella
      Japateilla. Niistä vaan puuttuu sitä jotain.

      Annan varauksettoman ihailun saksalaisen
      autoteollisuuden luomuksille, vaikka niistä
      pikkuvikoja löytyykin.

      Isekkin olen joutunut uutta kärryäni
      maahantuojalla näyttämään, mutta ne viat
      korjattiin mukisematta ja nopeasti.

      tekevälle sattuu

      • One for the road

        toisaalta entisenä motoristina en haluaisi
        millään ajaa yhdelläkään euroautolla.
        Moottoripyörän selässä on nimittäin oppinut
        eräitä asioita liikenteestä ja ajmisesta. Yksi on
        tuntuma tien pintaan, sen aistiminen ja pyörän
        sekä kuljettajan "liimautuminen" yhteen
        täydelliseen liikkeen hallintaan. Vaikka
        euroautolla joudunkin ajamaan täytyy tunnustaa
        että ainoa auto joka antaa samankaltaisia viboja
        kuin nuo moottoripyöräkokemukset on nimenomaan
        japanilainen...


      • A6 Quattro
        One for the road kirjoitti:

        toisaalta entisenä motoristina en haluaisi
        millään ajaa yhdelläkään euroautolla.
        Moottoripyörän selässä on nimittäin oppinut
        eräitä asioita liikenteestä ja ajmisesta. Yksi on
        tuntuma tien pintaan, sen aistiminen ja pyörän
        sekä kuljettajan "liimautuminen" yhteen
        täydelliseen liikkeen hallintaan. Vaikka
        euroautolla joudunkin ajamaan täytyy tunnustaa
        että ainoa auto joka antaa samankaltaisia viboja
        kuin nuo moottoripyöräkokemukset on nimenomaan
        japanilainen...

        Muuta nyt on kyse kärryistä eikä kyykkypyöristä.

        Prätkät tappelee ihan eri kastissa enkä lähtisi
        niitä nelipöräisiin edes vertailemaan.


      • tdipd ja xx
        One for the road kirjoitti:

        toisaalta entisenä motoristina en haluaisi
        millään ajaa yhdelläkään euroautolla.
        Moottoripyörän selässä on nimittäin oppinut
        eräitä asioita liikenteestä ja ajmisesta. Yksi on
        tuntuma tien pintaan, sen aistiminen ja pyörän
        sekä kuljettajan "liimautuminen" yhteen
        täydelliseen liikkeen hallintaan. Vaikka
        euroautolla joudunkin ajamaan täytyy tunnustaa
        että ainoa auto joka antaa samankaltaisia viboja
        kuin nuo moottoripyöräkokemukset on nimenomaan
        japanilainen...

        motoristina 29v jälkeen voin sanoa, että YKSIKÄÄN
        jaappanin auto, HUOM: AUTO ei todellakaan anna
        minkäänlaisia viboja. Tällä hetkellä vetelen
        cbr1100xx pyörällä, jossa on takapyörältä mitattu
        159hp. Vastannee n.180hp kampuralta. Pyörissä
        japsit ovat valovuosia edellä, autoissa saman
        verran takana, vaikka näennäisiä insinööritaidon
        näytteitä olevinaan julkistavatkin.


      • 125cc tojo
        A6 Quattro kirjoitti:

        Muuta nyt on kyse kärryistä eikä kyykkypyöristä.

        Prätkät tappelee ihan eri kastissa enkä lähtisi
        niitä nelipöräisiin edes vertailemaan.

        ja prätkä on samaa maata. Heiluu ja tärisee, eikä
        sisälle mahdu mitään (ahtaita ja pienille
        tehtyjä).


    • Nakuniilo

      Jos haluaa nykyaikaisen sivistyneen dieselin,
      niin sellainen täytyy hakea saksalaisista tai
      ranskalaisista merkeistä. Japsit ovat pahasti
      myöhässä nakujen kehittämisessä, jokainen merkki.

      Avansiksen D4D on ehkä nykyaikainen, mutta ei
      sivistynyt. Sitä ajaneet tietävät.

      • näinhän se etenee..?

        p***tä. Mutta kun sen sanot tojo sivuilla niin
        sinut leimataan tietämättömäksi ja idiootiksi
        joka ei tiedä mistään mitään....


      • d4d

        Siinä on hirveä käyntiääni, ihan kuin vanhassa
        Zetorissa. Toyotan koneesta ei tahdo edes
        huomata, kumpi mylly on keulalla, joten kyllä d4d
        on huomattavasti sivistyneempi moottori.


      • d4d
        näinhän se etenee..? kirjoitti:

        p***tä. Mutta kun sen sanot tojo sivuilla niin
        sinut leimataan tietämättömäksi ja idiootiksi
        joka ei tiedä mistään mitään....

        Toyotan palstalla kerrotaan totuuksia, jopa
        sinustakin.


      • V6 Diesel

        Voi perkele, eikö ole omia kokemuksia japsi
        dieseleistä? Olet sinä aikamoinen asiantuntija.
        Lässytät paskaa kuitenkin.


      • Nakuniilo
        V6 Diesel kirjoitti:

        Voi perkele, eikö ole omia kokemuksia japsi
        dieseleistä? Olet sinä aikamoinen asiantuntija.
        Lässytät paskaa kuitenkin.

        D4d ei väännä alta 2000 kierroksen ja silloin se
        ei ole sivistynyt, kuten Volkkarin ja PSA-
        konsernin vastaavat. Sille nyt ei vain voi mitään.


      • äänikö ratkaisee,ei!
        d4d kirjoitti:

        Siinä on hirveä käyntiääni, ihan kuin vanhassa
        Zetorissa. Toyotan koneesta ei tahdo edes
        huomata, kumpi mylly on keulalla, joten kyllä d4d
        on huomattavasti sivistyneempi moottori.

        äänet kun eivät kuulu sisälle, niin se ei minua
        kiinnosta. Käytökseltään D¤D on surkea, Ala-
        alueella ei mitään ylhäällä kyllä. Siinä on
        oikein porras minkä jälkeen kone toimii. VW:llä
        esimerkiksi ei tuollaista porrasta ole ja
        kulutuksetkin ovat pienemmät. Joten ihan miten
        vaan...


      • d4d
        äänikö ratkaisee,ei! kirjoitti:

        äänet kun eivät kuulu sisälle, niin se ei minua
        kiinnosta. Käytökseltään D¤D on surkea, Ala-
        alueella ei mitään ylhäällä kyllä. Siinä on
        oikein porras minkä jälkeen kone toimii. VW:llä
        esimerkiksi ei tuollaista porrasta ole ja
        kulutuksetkin ovat pienemmät. Joten ihan miten
        vaan...

        Olen ajanut sekä Volkkarilla, Että Toyotalla,
        joten tämä on faktaa. Tuo sinun vääntöjuttusi on
        ihan perseestä, jokainen vähänkin autoista
        tietävä ymmärtää sen.


      • Eero
        d4d kirjoitti:

        Olen ajanut sekä Volkkarilla, Että Toyotalla,
        joten tämä on faktaa. Tuo sinun vääntöjuttusi on
        ihan perseestä, jokainen vähänkin autoista
        tietävä ymmärtää sen.

        että et ole ajanut molempia. Joka D4D:tä väittää
        puhdikkaaksi alakierroksilla, voidaan nauraa
        neitikerhoon.


      • d4d
        Eero kirjoitti:

        että et ole ajanut molempia. Joka D4D:tä väittää
        puhdikkaaksi alakierroksilla, voidaan nauraa
        neitikerhoon.

        Sinä et ole ajanut kummallakaan autolla, vaan
        lukemut pelkästään lehdestä teknisiä tietoja.
        Omassa autossani on vain 130nm/4400 kierroksella
        ja hyvin on pärjätty. Tuommoiset väitteet mitä
        sinä esität, ovat hyvin lapsellisia!!


      • d4d surkeata suunittelua
        d4d kirjoitti:

        Sinä et ole ajanut kummallakaan autolla, vaan
        lukemut pelkästään lehdestä teknisiä tietoja.
        Omassa autossani on vain 130nm/4400 kierroksella
        ja hyvin on pärjätty. Tuommoiset väitteet mitä
        sinä esität, ovat hyvin lapsellisia!!

        ei olekaan mitään merkitystä mitä
        sinun "autossasi" on. Jos moottorin luonne
        varsinkin ala-alueelta siirryttäessä on
        kaksijakoinen, niin ko. peli on inhoittava ajaa.
        Ja d4d on juuri sitä. Jos ajaa maantietä tai
        autossa on automaatti, niin siitä ei ole niin
        suurta haittaa, mutta kaupunki manuaalina,
        huh,huh!


      • d4d
        d4d surkeata suunittelua kirjoitti:

        ei olekaan mitään merkitystä mitä
        sinun "autossasi" on. Jos moottorin luonne
        varsinkin ala-alueelta siirryttäessä on
        kaksijakoinen, niin ko. peli on inhoittava ajaa.
        Ja d4d on juuri sitä. Jos ajaa maantietä tai
        autossa on automaatti, niin siitä ei ole niin
        suurta haittaa, mutta kaupunki manuaalina,
        huh,huh!

        Varsinainen runoilia...


      • CDI
        d4d kirjoitti:

        Varsinainen runoilia...

        Mitä tarkoittaa runoilia? Tarkoittaako se jotain
        öljyä englanniksi? Vai tarkoititko runoilija?
        Kyllä toyo on sellainen hätäisesti kyhätty
        laitos, kyllä Volkkarissa on käytetty käytännön
        järkeä suunnittelussa, se toimii.
        Mutta Mersuhan se olla pitää!


      • d4d
        CDI kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa runoilia? Tarkoittaako se jotain
        öljyä englanniksi? Vai tarkoititko runoilija?
        Kyllä toyo on sellainen hätäisesti kyhätty
        laitos, kyllä Volkkarissa on käytetty käytännön
        järkeä suunnittelussa, se toimii.
        Mutta Mersuhan se olla pitää!

        On joko äärettömän rikas, tai sitten tyhmä.
        Mersut ei ole järjellisissä hinnoissa, sillä
        uuden Mersun hinnallahan saa pian kaksi d4d:tä.


      • CDI
        d4d kirjoitti:

        On joko äärettömän rikas, tai sitten tyhmä.
        Mersut ei ole järjellisissä hinnoissa, sillä
        uuden Mersun hinnallahan saa pian kaksi d4d:tä.

        Mitä sitä kahdella paskalla. Mersun voi nätisti
        upottaa firman omaisuudeksi.


      • d4d
        CDI kirjoitti:

        Mitä sitä kahdella paskalla. Mersun voi nätisti
        upottaa firman omaisuudeksi.

        D4D on todella hyvä auto. Jos on todella pienet
        munat, ostakoon sitten Mersun tai BMW:n, joissa
        saa maksaa nimestä, mutta tappi kasvaa ainakin
        muutaman sentin...


      • CDI
        d4d kirjoitti:

        D4D on todella hyvä auto. Jos on todella pienet
        munat, ostakoon sitten Mersun tai BMW:n, joissa
        saa maksaa nimestä, mutta tappi kasvaa ainakin
        muutaman sentin...

        Kylläpä oot kateellinen, minulla ei ole tappia,
        joten mikäköhän mahtaa kasvaa. Kyllä Avensis on
        täysi paska.


      • d4d
        CDI kirjoitti:

        Kylläpä oot kateellinen, minulla ei ole tappia,
        joten mikäköhän mahtaa kasvaa. Kyllä Avensis on
        täysi paska.

        Teikäläinen on varmaan tyypillinen Mersun ostaja,
        eli aika surkee esitys!


      • Nakuniilo
        d4d kirjoitti:

        Teikäläinen on varmaan tyypillinen Mersun ostaja,
        eli aika surkee esitys!

        Ensin keskustellaan asiallisesti D4D:n
        ongelmallisesta käyttökierrosalueesta ja nyt asiaa
        tuntematon ko. moottorin puolustaja on siirtynyt
        haukkumaan mersun omistajia typeriksi. Ei kannata,
        CDI, jatkaa keskustelua tuollaisen inttäjän
        kanssa.


      • TT
        Nakuniilo kirjoitti:

        Ensin keskustellaan asiallisesti D4D:n
        ongelmallisesta käyttökierrosalueesta ja nyt asiaa
        tuntematon ko. moottorin puolustaja on siirtynyt
        haukkumaan mersun omistajia typeriksi. Ei kannata,
        CDI, jatkaa keskustelua tuollaisen inttäjän
        kanssa.

        Mentiin taas siihen tyypilliseen kyseisen merkin
        keskusteluun, jos sanot autosta suoraan mitä olet
        mieltä, niin heti käydään kirjoittajan kimppuun.


      • d4d
        Nakuniilo kirjoitti:

        Ensin keskustellaan asiallisesti D4D:n
        ongelmallisesta käyttökierrosalueesta ja nyt asiaa
        tuntematon ko. moottorin puolustaja on siirtynyt
        haukkumaan mersun omistajia typeriksi. Ei kannata,
        CDI, jatkaa keskustelua tuollaisen inttäjän
        kanssa.

        Volkkarin suurin vääntömomentti tulee
        kierroksilla 1900 ja d4d:en kierroksilla 2000.
        Mistä se vääntämisongelma tulee? Eiköhän
        tyhmemmänkin järki kerro, ettei semmoista ole.
        Pitäisikö minun vain "kuunnella" tuon cdi tyypin
        vittuilua? En varmasti "kuuntele", vaan takaisin
        tulee samalla mitalla. Toi CDI tuntuu olevan
        oikea kusipää...


      • d4d
        Nakuniilo kirjoitti:

        Ensin keskustellaan asiallisesti D4D:n
        ongelmallisesta käyttökierrosalueesta ja nyt asiaa
        tuntematon ko. moottorin puolustaja on siirtynyt
        haukkumaan mersun omistajia typeriksi. Ei kannata,
        CDI, jatkaa keskustelua tuollaisen inttäjän
        kanssa.

        Ei ole kuulunut mitään kommentteja
        ongelmallisista käyttökierrosalueista. Näinhän
        siinä aina käy, kun iskee faktaa pöytään. On se
        ihme, että noita paskan puhujia piisaa.


      • kenny
        d4d kirjoitti:

        Siinä on hirveä käyntiääni, ihan kuin vanhassa
        Zetorissa. Toyotan koneesta ei tahdo edes
        huomata, kumpi mylly on keulalla, joten kyllä d4d
        on huomattavasti sivistyneempi moottori.

        syy: D4D commonrailissa voidaan säätää
        ruiskurushetkeä ja kuviota portaattomasti,
        silloin päästään eroon meiltei kaiksta dieselin
        ongelmista. Ja eikös se ollu mersulla sama
        sydeemi? ja volsulla ol ne pumppusuuttimet,
        joilla sadaan noin 1600 bar ruiskupaine, mutta
        kuvio ja ajoitus on lähes kiinteä. ver. D4D max
        paine 1450Bar. Kun annetaan pieni
        polttonesteannos palotilaan ennen sytytystä,
        saadaan syttyminen tapahtumaa nparemmin, ja
        nopeaa lämpötilan nousua ei tapahdu, joten
        käytiääni pehmenee. ja volsuista, onko niis
        sattunu jotain mitotusvirheitä, ku ne ei kestä?
        esim tollanen -92 td passatti, ni mistä vitusta
        sen jakopää on kasailtu? uskomattoman heikko. ja
        muutenki alkaa ihmetyttään tommosten 200.000
        ajettujen golffien kaikenlaiset ihmeviat, ku
        corolla on sen ikäsenä parhaimmillaan... miksi
        ostaa sakemanni? syy=liikaa rahaa.


    • yrjö vain

      Kerro autosi ja koska olet aloitanuta autoilun.

      Tuon 3 miljoonaa kilometriä ajaa vain

      alle yksi henkilö tuhannesta!!!

      Ja kaikilla on yli 35 vuotta jatkuvaa ajoa
      takanapäin !!

      Luulisi että näin kokenut henkilö olisi jo aikoja
      sitten luopunut Voklswakenista.

      • tdi punaIIIII

        Citikka, studebaccer, Loyd, porrasperä VW,
        Record, Golf, Golf, Jetta, Escort, Golf, Vectra,
        Astra, Golf, Passat. Siinäpä sitä oli
        suurinpiirteinen lista. Aikaa on mennyt niin
        paljon, että enää en muista enempää...? Mitäs
        tuolla listalla meinasit tehdä?


    • Tutkija

      Takuutahan myönnetään enemmän sen takia, kun
      siihen on varaa. Euroihin ei voida sitä vuotta
      enempää antaa ja sekin on liikaa kun vikoja on
      niin perkeleesti.

      Varsinkin halpasaksalaiset ovat kunnostautuneet
      vikalistoilla...

      Ajettavuudesta voidaan olla montaa mieltä, mutta
      rehellisesti sanoen ei japanilaiset
      ajettavuudeltaan yleisesti ole euroja edellä,
      mutta eivät jäljessäkään. Fordin voisi nostaa
      ajettavuudeltaan euroista ylös ja japanilaisista
      Hondan.

      • totuuden torvi

        Nyt en enää malta olla hiljaa, vaikka duuni
        menisi! Kyllä japskeihin annetaan takuuta sen
        vuoksi, että kaikki tyyppyviat saadan korjattua
        salassa huoltojen yhteydessä! Näitä hommia teen
        päivittäin ja kokemusta on noin neljältätoista
        vuodelta!


    • totuudenpuhuja

      3 milj kilometriä tekee 30000km/vuosi
      keskimääräisellä ajolla 100 vuotta. Ja vielä
      60000km/vuosi vaudillakin 50 vuotta. Vastaavasti
      120000km/vuosi kestäisikin enää 25vuotta....
      Kertoisitko ystävällisesti mikä näistä
      vaihtoehdoista on lähinnä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe