Anne Borgström

Anne-fani

Mitä mieltä te olette meteorologi Anne Borgströmistä? Minusta siinä on Suomen seksikkäin nainen. Mikä perä!

24

6262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Säämies

        Anne on todella sexy,peppu ihan MAHTAVA


    • tallaaja!

      ei mitään erikoista
      vähän pyöreähkö metereologi

      • tavallisuudessa?

        Se tavallisuushan tekeekin hänestä niin viehättävän ja jopa sanoisin sensuellin. Hän ei liikaa koreile vaatteilla, ei meikeillä, ei yritä esiintyä "missimäisesti", jne. Eli tavallinen suomalainen nainen on perussexy.

        Ilo silmälle.


      • (Ossi
        tavallisuudessa? kirjoitti:

        Se tavallisuushan tekeekin hänestä niin viehättävän ja jopa sanoisin sensuellin. Hän ei liikaa koreile vaatteilla, ei meikeillä, ei yritä esiintyä "missimäisesti", jne. Eli tavallinen suomalainen nainen on perussexy.

        Ilo silmälle.

        mä olen ihan samaa mieltä, että tavallisuudessa ei ole mitään vikaa, en tunne henkilöä mutta ei sytytä millään tavalla


    • mitä mieltä

      olette? Hän on kyllä niin seksikäs pakkaus!
      suomen seksikkäin!

    • Annen ihailija

      Anne on kaunis ja fiksu meteorologi, joka osaa myös esiintyä luontevasti televisiosa!

    • abc kissa kävelee

      Kannattaisko hommata silmälasit/aivot...

    • gelk

      Sinäpä sen sanoit! Hanki ensin ne lasit, on sulle helpompi aloittaa!

    • Katseltavaa

      Mukavaa katseltavaa ,aikuinen Nainen .

    • On..

      Mukavan miellyttävä todella aikuiselta naiselta näyttävä nainen. Mukava katsella, kun Annella on joskus hame päällään. Näyttävät sääret ja seksy peppu ja muutenkin kaunis.

      • Mielenkiintoa

        Hänellä on mahtavat hiukset. Olen usein mietis-
        kellyt ystävättären löytämistä Intiasta.
        Kiiltävän mustat herättävät minun uteliaisuuden


    • kehuja

      ihan turhaa löpinää noi jutut

      • Faari

        Miksikäs sinäkin sitten tänne kirjoittelet?
        Anne on ihan fiksu ja nätti nainen, eikös niin! :)


      • Aku Ankka)))))))))))
        Faari kirjoitti:

        Miksikäs sinäkin sitten tänne kirjoittelet?
        Anne on ihan fiksu ja nätti nainen, eikös niin! :)

        samasta syystä kirjoittelen, mukavaa ajanvietettä.
        Anne on varmaan ok.
        mutta nää jutut ovat ihan turhaa löpinää edelleen
        koska hän ei ole huomiota herättävä (hiukset ovat kyllä pitkät)


      • Picadil
        Aku Ankka))))))))))) kirjoitti:

        samasta syystä kirjoittelen, mukavaa ajanvietettä.
        Anne on varmaan ok.
        mutta nää jutut ovat ihan turhaa löpinää edelleen
        koska hän ei ole huomiota herättävä (hiukset ovat kyllä pitkät)

        Aivan miellyttävältä vaikuttava nainenhan se on. Se on taas toinen juttu, että me näitä viestejä tänne kirjoittelemme.
        Juttumme saattavat olla ala-arvoisia, mutta sitä ei ainakaan Anne ole. Eiks jeh.


    • hääähhh

      Pistääkö Anne tänne postia itsestään kuten lindakin parisen viikkoa sitten?

      Lattapersehän tuo on kuin miehellä. Mutta jos tykkää niin ei ole minulta pois.

      • Van Smile

        tänne innostuu kirjoittelemaan. Anne on semmonen puolisievä tavallisen näköinen miellyttävä nainen. Kainalooni ottaisin, jos vain tulisi.
        Ei ole mitään syytä väheksyä aidon tuntuista naista. Ei ole mikään hörhöilijä eika diivailija.
        Hyvä juttu :))


      • viagraa
        Van Smile kirjoitti:

        tänne innostuu kirjoittelemaan. Anne on semmonen puolisievä tavallisen näköinen miellyttävä nainen. Kainalooni ottaisin, jos vain tulisi.
        Ei ole mitään syytä väheksyä aidon tuntuista naista. Ei ole mikään hörhöilijä eika diivailija.
        Hyvä juttu :))

        Kiva katsella ,kummallinen vaikutus kuin
        viagralla. Joten hyvä luomulääke , hierontaa
        mielikuvitukseen.


    • puolentunnin

      Säätytön pitäisi viihtyä ruuduss ainakin
      puolituntia. Olis todella katsottavaa ja
      mielikuviin ja unelmiin sitä silmänruokaa.

    • hmjk

      tänään taas anne oli hemaiseva näky tiukka hama/mekko se ihana perä ja tissit nam nam.

    • Peter_Thunder

      Hän ei näytä vanhenevan päivääkään vuosituhannen alusta. Niin ihana MILF. Upeaa että Anne saa taas meterologi tiimaa telkkarissa ja saamme kaikki katsella häntä.

      Henkilökohtaisesti suurempi ikävä on Joannaa, oli niin ihana ja söpö

      https://www.youtube.com/watch?v=Ro6ug2XvBW8

    • Kamaperrarinpoika

      Muistan tuon Joannan ja myötähäpeä oli korkealla. Itseasiassa heräsin aamuisin vaan katsomaan huomenta suomen säätä kun Lady rinne oli kökköilemässä siellä. Asuu kuulemma nykyään naisen kanssa? Mutta Anne se Anne, ei ihanampaa naista olekkaan!

    • syöpämies

      Polttaako tupakkaa?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      301
      980
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe