Millaisia polvitukia olette käyttäneet joilla on polven nivelrikko tms? Minulla on vain apteekista ostettu valkoinen tuki jossa metallivahvikkeet sivuilla. Tuki on kuitenkin riittämätön. Onko parempia olemassa?
Polvituki
4
7092
Vastaukset
- sain
tk.n fysioterapeutilta lainaan polvituen. Paljon tukevampi kuin apteekista... Koitahan ottaa sinne yhteyttä, varmaan auttaa löytämään sellaisen joka olisi sopiva vaivaasi!! Minä olen tyytyväinen!!
- edi.
jos haluat säästää polveasi kulumiselta jatkossa, niin kaksi tutkitusti tehokkainta keinoa siihen on ylipainon välttäminen ja hyvät reisilihasvoimat ja lihastasapaino polvessa!!! Tutkitusti!!!
- etenemistä
Voin kokemuksesta sanoa, että jo alkanutta nivelrikkoa ei voi enää parantaa, vaan tilanne kehittyy koko ajan huonompaan suuntaan. Tietenkin sitä voi hidastaa välttämällä ylipainoa ja pitämällä muutenkin itsensä kunnossa.Itselläni vasemman polven nivelrikko alkoi jo v.-98. tehtiin osteotomia v.2001 ja nyt kaksi viikkoa sitten polveen laitettiin tekonivel.Oikea polvi sai tekonivelen viime lokakuussa. Eikä ole ylipainoa ja kuntoillutkin olen!Tekonivel on se vihoviimeinen vaihtoehto, kun kipu alkaa olla maksimissaan, eivätkä mitkään lääkkeet enää tehoa. Eivät edes vahvat opiodit, joita käytin laastarin muodossa.
- Suski
Käyppä katsomassa noilta sivuilta jos vaikka löytyisi.
http://www.kir-fix.fi/liga.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740