Millaisia polvitukia olette käyttäneet joilla on polven nivelrikko tms? Minulla on vain apteekista ostettu valkoinen tuki jossa metallivahvikkeet sivuilla. Tuki on kuitenkin riittämätön. Onko parempia olemassa?
Polvituki
4
7599
Vastaukset
- sain
tk.n fysioterapeutilta lainaan polvituen. Paljon tukevampi kuin apteekista... Koitahan ottaa sinne yhteyttä, varmaan auttaa löytämään sellaisen joka olisi sopiva vaivaasi!! Minä olen tyytyväinen!!
- edi.
jos haluat säästää polveasi kulumiselta jatkossa, niin kaksi tutkitusti tehokkainta keinoa siihen on ylipainon välttäminen ja hyvät reisilihasvoimat ja lihastasapaino polvessa!!! Tutkitusti!!!
- etenemistä
Voin kokemuksesta sanoa, että jo alkanutta nivelrikkoa ei voi enää parantaa, vaan tilanne kehittyy koko ajan huonompaan suuntaan. Tietenkin sitä voi hidastaa välttämällä ylipainoa ja pitämällä muutenkin itsensä kunnossa.Itselläni vasemman polven nivelrikko alkoi jo v.-98. tehtiin osteotomia v.2001 ja nyt kaksi viikkoa sitten polveen laitettiin tekonivel.Oikea polvi sai tekonivelen viime lokakuussa. Eikä ole ylipainoa ja kuntoillutkin olen!Tekonivel on se vihoviimeinen vaihtoehto, kun kipu alkaa olla maksimissaan, eivätkä mitkään lääkkeet enää tehoa. Eivät edes vahvat opiodit, joita käytin laastarin muodossa.
- Suski
Käyppä katsomassa noilta sivuilta jos vaikka löytyisi.
http://www.kir-fix.fi/liga.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11546Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva186891Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777- 103757
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42731Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks28728- 7694
- 60673