70+

nainen70+

hei kaikille

22

2464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös 70+

Eilen illalla myöhään palasin reisusta, joka tehtiin ikätovereiden kesken. Ytyä oli, käytiin vain naisen kiinnostuksen puitteissa eri kohteissa.

• nainen 70+

oli tarkoitus hakea miestä kirjoittelu kaveriksi

• myös 70+++ (N)
        nainen 70+ kirjoitti:

tuonne kirjeenvaihtopalstalle, jos miestä kaipaat kirjoittelukaveriksi. Täällä, ikävä kyllä, naisia on runsaasti ja me emme aina arvaa moista toivetta noudattaa.

• Hiha
        nainen 70+ kirjoitti:

Tämä palstakirjoittelu on kirjeseuran tavoittelijalle väärä areena, sillä alkuun pääsy muutamalla arvailua aiheuttavalla sanalla on heikonpuoleista. Tietääkseni myös yritetään sorvata otsikoksi vain yleiskiinnostavia aiheita, jotta mielipiteiden vaihtoon olisi mahdollisuus kaikilla.

• kiios-tiedosta-jos-on
        myös 70+++ (N) kirjoitti:

tuonne kirjeenvaihtopalstalle, jos miestä kaipaat kirjoittelukaveriksi. Täällä, ikävä kyllä, naisia on runsaasti ja me emme aina arvaa moista toivetta noudattaa.

Missä on semmonen palsta jossa saa toista sukupuolta olevan kirjoittelukaveriksi,
        ikäkä olisi myös mukava tietää,
        en ole koskaan huomannu koneella semmosta palstaa,

• Anonyymi
        nainen 70+ kirjoitti:

Voisin joskus kirjoittaakin. Kiinnostaako kirjoittelu, runot lukeminen etc.

• Määvaa__

Hei itsellesi ja kiitos kutsusta keskusteluun.!

Eipä näillä palstoilla juuri tapaa henkilöitä, joiden keskustehalu ja taito yltävät toivotulla tasolle.

Itse olen valmis jotakin sanomaan kun tuota kokemusta on jo vuosikymmeniä.

Answer, please!

• heisunheiluvillesi

heikun keikku

• suottaalennatihteäsi

Määvaa__
      Eipä näillä palstoilla juuri tapaa henkilöitä, joiden keskustehalu ja taito yltävät toivotulla tasolle.//

voi reppanaa,,tule toki pois sieltä alatasolta ,,tänne ylä tasanteelle,,jossa me useimmat kirjoittelemma..

• Millä oikeudella sijoitat minut mainitsemallesi alatasolle..?

Tuollainen ei ole hyväksyttävissä. Tällä ovat kaikki erilaisia, mutta meillä kaikilla on samat oikeudet.

• no.millä.oikeudella
        Ruuneman kirjoitti:

Millä oikeudella sijoitat minut mainitsemallesi alatasolle..?

Tuollainen ei ole hyväksyttävissä. Tällä ovat kaikki erilaisia, mutta meillä kaikilla on samat oikeudet.

Milläkö oikeudella?
        Sillä oikeudella että itse kullakin on oikeus kirjoitella tänne. Kuten kirjoittaja aivan oikein toteaa, " meillä kaikilla on samat oikeudet".
        Jos joku ei sitä seikkaa hyväksy, niin pitäköön mielipiteensä.

• Per-kel
    • Sinkku74M

Kokeilepas tuolta: https://kirjeenvaihtokaverit.net/
      Itsekin voisin alkaa, mutta olen laiskahko kirjoittelija. Mieluummin nokat vastatusten raataisin jos ois mukava kumppani.

• Anonyymi

Kom men toin 2006

• Anonyymi

Sana on vapaa kaikille.

• Anonyymi

Vieläkö Ruuna hengittää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö Ruuna hengittää?

ajat sitten muuttanu taivaankotiin

• Anonyymi

Orit korskuu.

• Anonyymi

On tehty uusi palsta 70
      tervetuloa kaikki tänne
      pankaa sama kiertämään tai sana

• Anonyymi

Sullaako sokeri suussasi?

• Anonyymi

Heippa itselles,onko mansikat pakkasessa,kukkuuko käki?

• Anonyymi

No hei!
      Taitaa tulla kallis lasku Fortumin omistajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe