70+

nainen70+

hei kaikille

22

2543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös 70+

      Eilen illalla myöhään palasin reisusta, joka tehtiin ikätovereiden kesken. Ytyä oli, käytiin vain naisen kiinnostuksen puitteissa eri kohteissa.

      • nainen 70+

        oli tarkoitus hakea miestä kirjoittelu kaveriksi


      • myös 70+++ (N)
        nainen 70+ kirjoitti:

        oli tarkoitus hakea miestä kirjoittelu kaveriksi

        tuonne kirjeenvaihtopalstalle, jos miestä kaipaat kirjoittelukaveriksi. Täällä, ikävä kyllä, naisia on runsaasti ja me emme aina arvaa moista toivetta noudattaa.


      • Hiha
        nainen 70+ kirjoitti:

        oli tarkoitus hakea miestä kirjoittelu kaveriksi

        Tämä palstakirjoittelu on kirjeseuran tavoittelijalle väärä areena, sillä alkuun pääsy muutamalla arvailua aiheuttavalla sanalla on heikonpuoleista. Tietääkseni myös yritetään sorvata otsikoksi vain yleiskiinnostavia aiheita, jotta mielipiteiden vaihtoon olisi mahdollisuus kaikilla.


      • kiios-tiedosta-jos-on
        myös 70+++ (N) kirjoitti:

        tuonne kirjeenvaihtopalstalle, jos miestä kaipaat kirjoittelukaveriksi. Täällä, ikävä kyllä, naisia on runsaasti ja me emme aina arvaa moista toivetta noudattaa.

        Missä on semmonen palsta jossa saa toista sukupuolta olevan kirjoittelukaveriksi,
        ikäkä olisi myös mukava tietää,
        en ole koskaan huomannu koneella semmosta palstaa,


      • Anonyymi
        nainen 70+ kirjoitti:

        oli tarkoitus hakea miestä kirjoittelu kaveriksi

        Voisin joskus kirjoittaakin. Kiinnostaako kirjoittelu, runot lukeminen etc.


    • Määvaa__

      Hei itsellesi ja kiitos kutsusta keskusteluun.!

      Eipä näillä palstoilla juuri tapaa henkilöitä, joiden keskustehalu ja taito yltävät toivotulla tasolle.

      Itse olen valmis jotakin sanomaan kun tuota kokemusta on jo vuosikymmeniä.

      Answer, please!

    • heisunheiluvillesi

      heikun keikku

    • suottaalennatihteäsi

      Määvaa__
      Eipä näillä palstoilla juuri tapaa henkilöitä, joiden keskustehalu ja taito yltävät toivotulla tasolle.//

      voi reppanaa,,tule toki pois sieltä alatasolta ,,tänne ylä tasanteelle,,jossa me useimmat kirjoittelemma..

      • Millä oikeudella sijoitat minut mainitsemallesi alatasolle..?

        Tuollainen ei ole hyväksyttävissä. Tällä ovat kaikki erilaisia, mutta meillä kaikilla on samat oikeudet.


      • no.millä.oikeudella
        Ruuneman kirjoitti:

        Millä oikeudella sijoitat minut mainitsemallesi alatasolle..?

        Tuollainen ei ole hyväksyttävissä. Tällä ovat kaikki erilaisia, mutta meillä kaikilla on samat oikeudet.

        Milläkö oikeudella?
        Sillä oikeudella että itse kullakin on oikeus kirjoitella tänne. Kuten kirjoittaja aivan oikein toteaa, " meillä kaikilla on samat oikeudet".
        Jos joku ei sitä seikkaa hyväksy, niin pitäköön mielipiteensä.


    • Per-kel
    • Sinkku74M

      Kokeilepas tuolta: https://kirjeenvaihtokaverit.net/
      Itsekin voisin alkaa, mutta olen laiskahko kirjoittelija. Mieluummin nokat vastatusten raataisin jos ois mukava kumppani.

    • Anonyymi

      Kom men toin 2006

    • Anonyymi

      Sana on vapaa kaikille.

      • Anonyymi

        Vieläkö Ruuna hengittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö Ruuna hengittää?

        ajat sitten muuttanu taivaankotiin


    • Anonyymi

      Orit korskuu.

    • Anonyymi

      On tehty uusi palsta 70
      tervetuloa kaikki tänne
      pankaa sama kiertämään tai sana

    • Anonyymi

      Sullaako sokeri suussasi?

    • Anonyymi

      Heippa itselles,onko mansikat pakkasessa,kukkuuko käki?

    • Anonyymi

      No hei!
      Taitaa tulla kallis lasku Fortumin omistajille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1197
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      879
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe