Tietääkö joku, mikä tilanne paikassa ? Nettihaut eivät johda mihinkään eli onko toiminta jotenkin "katkolla" ? Oltaisiin menty sinne jo tänä viikonloppuna...
Kustavin Lomakeskus
10
8578
Vastaukset
- vaikka
soittaa sinne puh. 02-876 230
- Älä ny
viitti. Toihan on ihan liian helppoa.
- joo...
Älä ny kirjoitti:
viitti. Toihan on ihan liian helppoa.
Joskus tekee mieli vähän taustoittaa asioita,
toki osaan puhelinnumeroita etsiä ja soitella niihin. - mitäs
joo... kirjoitti:
Joskus tekee mieli vähän taustoittaa asioita,
toki osaan puhelinnumeroita etsiä ja soitella niihin.sä sit täällä ruikutat?
- viime kesänä
Paikka oli suljettuna ainakin loppukesällä.
- näytä
löytyvän netistä lomaliiton tai Kustavin sivuilta. Olemme autolla käyneet talven ja kevään aikana grillailemassa, paikka on kuitenkin ennallaan ja laiturit paikallaan. Kyllä sinne veneellä mennä voi, palveluista en tosin osaa sanoa mitään. Aiemmin paikka oli Teknisten Liiton vuokraama ja lomaliiton hoitama.
Teknisistä huolimatta yleensä tekniikka petti melko paljon veneilijöiden tiloissa. Veneilijöitä on pidetty ilm. "välttämättöminä pahoina", joihin ei paljon kannata panostaa. Löytyisiköhän teknisten sivuilta jotain. Kuunari Helena voi jo olla käyttökiellossa, juhannuksen jälkeen yleensä paikat oli osittain rikottu. Voiha olla, että tämäkin paikka toimii vain koululaisten lomien aikana.- Alkup. kyselijä
Tiedoksi muillekin. Lähetin lomalittoon postia ja näin vastattiin :
Hei!
Toimihenkilöunioni omistaa Kustavin Lomakeskuksen ja he päättävät alueen jatkosta. Kesän 2006 alue on suljettu.
Ystävällisin terveisin
Lomaliiton myyntipalvelu - mainostavat
Alkup. kyselijä kirjoitti:
Tiedoksi muillekin. Lähetin lomalittoon postia ja näin vastattiin :
Hei!
Toimihenkilöunioni omistaa Kustavin Lomakeskuksen ja he päättävät alueen jatkosta. Kesän 2006 alue on suljettu.
Ystävällisin terveisin
Lomaliiton myyntipalveluainakin vierasvenesatamaa tänäkin kesänä.
- olevan
mainostavat kirjoitti:
ainakin vierasvenesatamaa tänäkin kesänä.
Kustavin kunnankin matkailusivuilla v.2006 kyseinen paikka.
- eija anneli
Mikä on homman nimi? Miksi ei tästä ole ilmoitettu, että lomakeskus suljetaan. Paikka oli ihanan rauhallinen, vaikkakin huonosti hoidettu, jos joku meni rikki, se oli sitä koko kesän. Esim, naisten saunassa suihkun pää oli irti ja sitä ei korjattu, ym.ym Kaikesta huolimatta kaipaamme ihanaa meri maisemaa ja mukavia ihmisiä alueella, myös nuoria, jotka olivat kesätöissä siellä. Terveisin eija jokinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782