...kävisi pienoinen auto-onnettomuus josta seuraisi neliraajahalvaus, kuuroutuminen, sokeutuminen, mutta järki säilyisi. Siinä ei varmastikaan olisi mukanaa ajatella että tällaisessa tilassa tullaan elämään esim. 60 vuotta. Pidettäisiinkö tämä henkilö hengissä Suomessa, millä rahalla, missä?
Samanlaisesta tapauksesta oli jokin aika sitten juttua jossain. Muutaman vuoden kuluttua onnettomuudesta uhrin äiti oli tappanut poikansa.
Mitä jos...
3
968
Vastaukset
- pidettäisiin
hengissä ja pidetäänkin, onhan näitä. Osa asuu kotona, osa palvelutaloissa, osa sairaaloissa.
Verorahoilla, kaikillehan ne kuuluvat. - oma kokemus
kaverini vammautui auto onnettomuudessa ja on melkein aivokuollut mutta koska sydän ja keuhkot toimivat mitään ei pystytä tekemään.kaverini on maannut sairaalassa nyt neljä ja puoli vuotta ja on 24.hänen äitinsä on edelleen aivan murtunut,haluaisi päästää poikansa jatkamaan matkaa muualla mutta ei voi.
onnettomuus sattui juhannuksena,satoi vettä kaatamalla vettä ja näkyvyys oli todella huono,itse istuin vöissä takapenkilla ja kaverini istui keskellä kutellen kuskille,no auto karkasi mutkassa käsistä ja meni puuta pitkin ylös josta rämähti alas,kaverini lensi ikkunan läpi,lensi päin puuta ja jäi osin auton alle.sekä kuski ja vänkäri kuolivat vain minä ja serkkuni selvisimme hengissä.olen toivonut nämä reilut neljä vuotta että ystäväni aivotoiminta loppuisi kokonaan mutta muuta en voi tehdäkkään...- otan osaa
suruunne, sillä todella surullista tuo on jo nyt. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991556Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131246- 2341243
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701122Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791003- 1411000
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15999Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33842- 74839