RUKin kurssijuhla?!

jepulis

Terve,

Sain kutsun RUKin kurssijuhlaan. Ystäväni ei vain tiedä, milloin tuo kyseinen juhla on. Ei teistä kukaa osaa sanoa milloin se on? Ei kai vaan juhannuksena? :(

Muutenkin kuulisin mielelläni kokemuksista ja siitä aikataulusta, mikä siellä on! :)

25

13813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akepakae

      Mutta ei ainakaan juhannuksena. Taisi olla heinäkuun loppupuolella, jes näin on.

      Kannattaa tsekata linkki www.oppilaskunta.net

      • lams

        Tuon nettisivun kertomien auttoi kyllä kovasti! :)


    • asdfafds

      heinäkuun puoliväli ollut yleensä se ajankohta kesäkursseil.

    • ex-homo

      Homojen juhlaa.

      Itse kävin pari vuotta sitten. Juhlahan on vapaaehtoinen joten ainoina paikalla olivat vain ilmihomot joita oli paljon. Gay-meininkiä siis..

      • akeapakea

        Rukin juhlat on pakolliset kaikille upseerioppilaille, tehtäviä on monenlaisia. Homojan en oman kurssini juhlissa havainnut.


    • Milli

      juhla on 8.-9.7..
      mistäs päin olet tulossa? onko puku ym. jo valmiina? :)

      • harmittaa...

        ... se, että noissa juhlissa hän ei saa pukeutua koppalakkiin, vaikka juuri hän siellä RUK:ssa elikkäs armeijasssa onkin.

        Itse aioin pistää nahkaisen koppalakin sateenkaarikokardilla ja tanssahdella valssia. Toivottavasti siellä soitetaan myös tango "El Bimbo"


      • Nahkakotsa
        harmittaa... kirjoitti:

        ... se, että noissa juhlissa hän ei saa pukeutua koppalakkiin, vaikka juuri hän siellä RUK:ssa elikkäs armeijasssa onkin.

        Itse aioin pistää nahkaisen koppalakin sateenkaarikokardilla ja tanssahdella valssia. Toivottavasti siellä soitetaan myös tango "El Bimbo"

        No on se hyvä, että tulet tälle palstalle kertomaan tämänkin viisauden...:)


      • RikSu

        mistäpäin Suomea olette heinäkuiseen kurssijuhlaan tulossa?:)


      • minä~
        RikSu kirjoitti:

        mistäpäin Suomea olette heinäkuiseen kurssijuhlaan tulossa?:)

        Heh.. Oulun läänistä ollaan kaverin kaa tulossa. Pukuki on jo toisella meistä hankittuna.

        Mistä muualta on porukkaa tulossa?


    • Sumu

      On Oulusta yks tyllerö tulossa :) Puku on valmiina, pientä muutosta vaille valmis :)

    • pimu

      oon tulossa Joensuusta.puku on jo valmiina, lähestulkoon...!:) mimmoset puvut teillä on, ja mimmoset hiusviritykset?:)

    • mnmn

      olen myös saanut kutsun näihin juhliin ja olen hankkinut aika vaalean puvun..
      saako kengistä näkyä varpaat vai pitääkö olla umpikärkiset kengät?
      tietääkö kukaan saako avecit jotain kirjettä tai muuta lisätietoa.?

      • Aveceille ei tuu erikseen mitään kirjeitä..just viikonloppuna ku miekkonen oli lomilla ni sillä oli mukana sellanen vihkonen ja siellä sitte kerrottiin vähän enemmän siitä mitä siellä tulee tapahtuun..ja meille vissiin jaetaan sitte ku lähetään sinne haminaan ni linja-autossa jotain tietoa :) Oisin kirjottanu sen tänne infoksi kaikille, mutta omalta koneelta tämä suomi24 ei suostu avaamaan näitä vastauslaatikoita :/ joten jos joku haluaa tietää mitä siellä vihkosessa sanotaan siitä juhlasta niin laittakaa sähköpostia ni laitan kaikille halukkaille tulemaan :)

        Sähköposti on [email protected]


      • niiii

        Ei sillä iltapuvun värillä ole väliä, kunhan on pitkä iltapuku. Mullakin on aika vaalea puku - ja ainakin näin kesällä se tuntuu ihan hyvältä värivalinnalta. Haminaan luvattu muuten viikonlopuks jotain kolkyt astetta lämmintä.. Voi tulla aika kuuma :S.


      • niiii kirjoitti:

        Ei sillä iltapuvun värillä ole väliä, kunhan on pitkä iltapuku. Mullakin on aika vaalea puku - ja ainakin näin kesällä se tuntuu ihan hyvältä värivalinnalta. Haminaan luvattu muuten viikonlopuks jotain kolkyt astetta lämmintä.. Voi tulla aika kuuma :S.

        Mulla on myös vaalea iltapuku, ja säätiedotuksia katellessa oon kyllä enemmän ku tyytyväinen värivalintaan x) voi kieltämättä tulla lämmin, vielä kun niitä ihmisiä siellä ei ihan vähän oo :)
        Eikö ketään oo tulossa Oulusta päin? :)

        Eilen oli miekkonen käyny tanssia opettelemassa xD osaa sitte lauantaina talloa varpaat.. ;)


      • mm
        Wicks kirjoitti:

        Mulla on myös vaalea iltapuku, ja säätiedotuksia katellessa oon kyllä enemmän ku tyytyväinen värivalintaan x) voi kieltämättä tulla lämmin, vielä kun niitä ihmisiä siellä ei ihan vähän oo :)
        Eikö ketään oo tulossa Oulusta päin? :)

        Eilen oli miekkonen käyny tanssia opettelemassa xD osaa sitte lauantaina talloa varpaat.. ;)

        Minä oon ainaki tulossa oulusta päin, ja mut oli laitettu siihen bussiin joka lähtee 22.20


    • lams

      Tämä on toinen kertani, mutta silti on paljon jäänyt mietityttämään... Viimeksi olin Uutena Vuonna ja siellä olin tyytyväinen, että olin pukeutunut niin juhlavasti, kuin olin. Serkkuni kuitenkin kertoi, että kun hän oli ollut kesällä, pukeutumisen ei olisi tarvinnut olla niin juhlavaa...

      Tietääkö kukaan? Onko kesä juhlassa rennompi pukeutuminen?

      Lisäksi olisin kydellyt, että tietäisikö kukaan, että mihin aikaan reissuun lähdetään Joensuusta? Uutena Vuonna lähdettiin edellisenä yönä, mutta meneekö nyt samalla tavalla?

      • dooris

        mie oon kans tulossa joensuusta ja oon ymmärtäny et se kyyti lähtee joskus 3 maissa yöllä..pitänee kuitenki tarkistaa partnerilta asia:)


      • Jjjoo
        dooris kirjoitti:

        mie oon kans tulossa joensuusta ja oon ymmärtäny et se kyyti lähtee joskus 3 maissa yöllä..pitänee kuitenki tarkistaa partnerilta asia:)

        Joo, joskus aamuyöstä kai on tarkoitus Joensuusta lähteä kohti Haminaa. Viimeistään kympiltä aamulla pitäisi käsittääkseni olla perillä. Ja jos matkalla vielä pysähdellään ja poimitaan aveceja kyytiin niin meneehän siinä aikaa...

        Ainakaan "virallisten ohjeiden" mukaan kesän kurssijuhlan pukeutumisella (tai siis sen juhlavuudella) ei oo eroa talven kurssijuhlan pukeutumiseen. Itselläni on pitkä iltapuku hankittuna - niin kuin oman upseerioppilaan taholta on käsky käynyt ;). Nähdään perjantaina :).


      • vierailijavaan
        Jjjoo kirjoitti:

        Joo, joskus aamuyöstä kai on tarkoitus Joensuusta lähteä kohti Haminaa. Viimeistään kympiltä aamulla pitäisi käsittääkseni olla perillä. Ja jos matkalla vielä pysähdellään ja poimitaan aveceja kyytiin niin meneehän siinä aikaa...

        Ainakaan "virallisten ohjeiden" mukaan kesän kurssijuhlan pukeutumisella (tai siis sen juhlavuudella) ei oo eroa talven kurssijuhlan pukeutumiseen. Itselläni on pitkä iltapuku hankittuna - niin kuin oman upseerioppilaan taholta on käsky käynyt ;). Nähdään perjantaina :).

        joo, elikkäs 2.30 lähtee Joensuun linja-autoasemalta bussi. mitähän sitä keksis et jaksaa hereillä:) mihin aikaan meette (?) laittamaan kampauksen? Mulla on kampaaja kuuden aikaan, vähän hirvittää miten se kampaus kestää melkein puolitoista vrk... joo, partneri soitteli eilen ja varoitteli aikamoisista helteistä..huhuhuh.. tulee hikiset oltavat:)


      • niii
        vierailijavaan kirjoitti:

        joo, elikkäs 2.30 lähtee Joensuun linja-autoasemalta bussi. mitähän sitä keksis et jaksaa hereillä:) mihin aikaan meette (?) laittamaan kampauksen? Mulla on kampaaja kuuden aikaan, vähän hirvittää miten se kampaus kestää melkein puolitoista vrk... joo, partneri soitteli eilen ja varoitteli aikamoisista helteistä..huhuhuh.. tulee hikiset oltavat:)

        lähteehän se bussi joensuussa linja-autoasemalta silloin 2.30? varmistus :)


    • Hienoa

      No, mitä tykkäsitte juhlista? Mun mielestä juhlat oli mahtavat! Viihdyin erinomaisesti, kivan rento tunnelma kaikista juhlallisuuksista huolimatta :) Ei siis ollut turhaa jäykistelyä, vaikka jotenkin inttijuttuja kuunnelleena olisi voinut kuvitella. Ikimuistoiset bileet, lähtisin koska tahansa uudestaan.

      • sumu

        Oli kyllä yks elämäni upeimmista viikonlopuista :)

        Tunnelma tosiaan oli upea ja ihmiset viihty. säätkin suosi, tosin ois voinu olla piiikkasen viileempää ;) Speksi oli MAHTAVA!! Se kohotti tunnelmaa entisestään, ja kivasti pojat pisti halvalla yksiköitä xD

        Mää en välttämättä lähtis toista kertaa, haluan pitää tuon tollasena once in lifetime-juttuna x) ja vois olla et jos toisen kerran pääsis, se vois olla toisaalta isoki pettynys, kun ois kuitenki jonkunlaiset odotukset. Täähän vaan on mun mielipide ;)

        Mua kauhiasti harmittaa, kun unohdin sen ruusun sinne hotellihuoneeseen sillon sunnuntaiaamuna, mutta asia kuulemma korjaantuu ja jossain vaiheessa saan monta uutta :)

        Mutta hieno fiilis viikonlopusta jäi ja me kaikki siitä tehtiin omalta osaltamme hieno viikonloppu, kiitos :)


    • mm

      ketä on oulusta lähdössä 2.7 sinne kurssijuhlaan bussilla joka lähtee linja-autoasemalta 22.20?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe