Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kysyisin

tuleva morsian

Olemme kihloissa ja molemmilla on yksinkertaiaset kultaiset kihlasormukset. Nyt mietimme että kumpi on yleisempää....ostetaanko molemmille myös vihkisormukset vai pelkästään morsiamelle? Olemme nähneet molempia tapoja käytännössä. Kumpi etiketin mukaan oikein, entä miten itse olette toimineet?

6

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naimisissa

      Voitte tehdä aivan kummin tahansa. Jos miehestä tuntuu hyvältä pitää kahta sormusta, niin mikä jottei. Tämä käytäntö on käsittääkseni kuitenkin hieman harvinaisempi kuin se, että mies pitää vain yhtä sormusta. Mutta teette juuri niin kuin teistä tuntuu hyvälle, kummatkin yhtä hyviä vaihtoehtoja :)

      • naimisissa

        Vain minulla on vihkisormus kihlan lisäksi, mies tykkää pitää vain yhtä sormusta ;)


    • Nimetönx2

      En tiedä etiketistä niin, mutta meillä tuleva morsian sanoi heti, että molemmille tulee kaksi sormusta. Kihlasormukset ovat samanlaiset. Morsiamelle tulee timanttisormus ja sulhaselle samanlainen toinen sormus kuin kihlasormus, mutta pienellä timantilla.

    • mikko____

      hei kysyisin että missä vaiheessa on ostettava morsiaimelle vihkisormus kun häihin on aikaa vielä yli vuosi mutta kun kosin niin silloin en sormusta ollut vielä ostanut tyttöystävälleni... oliko se hölmöä ?

      • halvalla menee

        Harvoimpa vihkisormusta paljoa ennen häitä ostetaan sillä luulisin että morsiosi haluaa osallistua sen valintaan.


      • naimisiin kesällä 2007
        halvalla menee kirjoitti:

        Harvoimpa vihkisormusta paljoa ennen häitä ostetaan sillä luulisin että morsiosi haluaa osallistua sen valintaan.

        minun mies ei ota uutta sormusta vaan pitää kihlasormuksen..minusta se on hyvä niin koska miehelle ei kuulu liiat hienoudet :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe