Olemme kihloissa ja molemmilla on yksinkertaiaset kultaiset kihlasormukset. Nyt mietimme että kumpi on yleisempää....ostetaanko molemmille myös vihkisormukset vai pelkästään morsiamelle? Olemme nähneet molempia tapoja käytännössä. Kumpi etiketin mukaan oikein, entä miten itse olette toimineet?
kysyisin
6
1066
Vastaukset
- naimisissa
Voitte tehdä aivan kummin tahansa. Jos miehestä tuntuu hyvältä pitää kahta sormusta, niin mikä jottei. Tämä käytäntö on käsittääkseni kuitenkin hieman harvinaisempi kuin se, että mies pitää vain yhtä sormusta. Mutta teette juuri niin kuin teistä tuntuu hyvälle, kummatkin yhtä hyviä vaihtoehtoja :)
- naimisissa
Vain minulla on vihkisormus kihlan lisäksi, mies tykkää pitää vain yhtä sormusta ;)
- Nimetönx2
En tiedä etiketistä niin, mutta meillä tuleva morsian sanoi heti, että molemmille tulee kaksi sormusta. Kihlasormukset ovat samanlaiset. Morsiamelle tulee timanttisormus ja sulhaselle samanlainen toinen sormus kuin kihlasormus, mutta pienellä timantilla.
- mikko____
hei kysyisin että missä vaiheessa on ostettava morsiaimelle vihkisormus kun häihin on aikaa vielä yli vuosi mutta kun kosin niin silloin en sormusta ollut vielä ostanut tyttöystävälleni... oliko se hölmöä ?
- halvalla menee
Harvoimpa vihkisormusta paljoa ennen häitä ostetaan sillä luulisin että morsiosi haluaa osallistua sen valintaan.
- naimisiin kesällä 2007
halvalla menee kirjoitti:
Harvoimpa vihkisormusta paljoa ennen häitä ostetaan sillä luulisin että morsiosi haluaa osallistua sen valintaan.
minun mies ei ota uutta sormusta vaan pitää kihlasormuksen..minusta se on hyvä niin koska miehelle ei kuulu liiat hienoudet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918