Kun seurustelu on yhden kanssa lopahtanut, niin miten sitä kehtaa jonkun toisen kanssa samassa kylässä?
Ja olenko minä tiellä jotenkin?
Kehtaatko ruveta seurustelemaan?
7
1029
Vastaukset
- Pocahontas
on sitä sukurutsaa ylläpitää koko ajan. Eti muualta se kaveris.
- Hyvä vastaus
Enpäs olisi parempaa osannut neuvoa-Mutta tosissaan toi oli kyllä hyvä kysymys. Ei siellä pikkukylillä paljon vaihtoehtoja kyllä ole-siis mentävä edes naapurikylään.
- eilatti
sitä pitäisi ujostella?
Jos oikea kohdalle sattuu, niin siitä vaan.
Kerranhan täällä vaan eletään!
Ei sitä kannata muiden mielipiteitä ajatella, vaan jokaisen pitää itse tehdä ratkaisunsa elämässä omien periaatteidensa mukaisesti. - vallatessa
alaa..hmm
voisitko määritellä tarkemmin .."pikkukylän"??? - tiellä
et "sinnepäin"....
Voi: eihän sitä kylänkanssa mitenkään voi seurustella, vaan ihmisen kanssa?
- Anna palaa!
Jos rehellisesti kaksi vapaata ihmistä tuntee vetoa toisiinsa, ei siinä pikkukylät mitään paina eikä entiset ihmissuhteetkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891