mistä sais halvalla minimopon halvin mitä oon itse löytänyt on ollut 180€, myyjät ja maahantuojat, molemmat kelpaa ja mistähän niihin saa viritys osia?
Minimopot/pocket bike
27
19729
Vastaukset
- gämä
en nyt ihan ostais 180e mopoo must tuntuu et sen korjauksii menis enemmän rahaa kun mitä maksat siitä!
- päme
tuo on kyllä leikkikalu enkä viitsi pistää leluun montaa sataa euroa, jos se tulis kunnon käyttöön niin sitten voisin harkita vaikka parin tonnin mopoa.
- HuPa
päme kirjoitti:
tuo on kyllä leikkikalu enkä viitsi pistää leluun montaa sataa euroa, jos se tulis kunnon käyttöön niin sitten voisin harkita vaikka parin tonnin mopoa.
nuitten osathan ei maksaa mitään.... korjaus ei kyllä tule kalliiksi!
- munkkipossu
katoin eilen ku pyöräilin tuolla kaverin luokse nii siella matkalla joku 9 vuotias tyttö pilisteli semmosella heebolla (lelumopo) nii sillä laahas polvet maassa.
- linkkejä
munkkipossu kirjoitti:
katoin eilen ku pyöräilin tuolla kaverin luokse nii siella matkalla joku 9 vuotias tyttö pilisteli semmosella heebolla (lelumopo) nii sillä laahas polvet maassa.
http://www.britti-helmet.fi/catalog/index.php?cPath=32_136&osCsid=5c76dc8c15e721ef44d3fb55934de4cd
http://www.savenmaa.fi/tuotteet/164/165/ - sfsddhhj gh
sit ostetaa toine varaosiks
- sabotaasi
minä itsekin olen etsin nyt mimimopoa ja´halvin oli 180 e mutta en vielä ole löytänyt viritys osia mistä niitä saa
- joku muu
Savenmaalta 139e toimituskulut.
- -rame-
http://www.wandamotor.fi/product_info.php?cPath=142_138&products_id=3278&osCsid=36013b9c45a714f94b2fcb22f321778a tossa teille virisarja...
- jörö
Onhan niitä vaikka missä mutta en kerro plääh...
- pommipum
moi kato www.completos.fi jos ei aukee nii kokeile sitten .com siellä on minimopo 150e aion itekki ostaa ja se kulkee 70km/h
- Jajok
J. Kärkkäinen Oy (www.karkkainen.com) Ylivieska 129€. Ainakin itsellä kestänyt
- aaaaaaaaaaaaaa
Ei löydy tuolta kärkkäiseltä minmotoja :O?
- honda crf boy
aaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Ei löydy tuolta kärkkäiseltä minmotoja :O?
optimastores on tollane minimoto 130e varmaan aika huono
- Nimetön
honda crf boy kirjoitti:
optimastores on tollane minimoto 130e varmaan aika huono
no h**** optimastorest mitää kiinanihmeitä(Samuraita) osteta! Jos haluut kunnon pocketin nii motor powerist! Tyscon on kyl kiinavalmisteine mut sil on jotaa laatu vaatimuksii!
viritys osist en tiä mut motor powerin verkkokaupast saa kyl varaosii. Et älkää hyvät ihmiset mitää samukkaa ostako. - Ade
Nimetön kirjoitti:
no h**** optimastorest mitää kiinanihmeitä(Samuraita) osteta! Jos haluut kunnon pocketin nii motor powerist! Tyscon on kyl kiinavalmisteine mut sil on jotaa laatu vaatimuksii!
viritys osist en tiä mut motor powerin verkkokaupast saa kyl varaosii. Et älkää hyvät ihmiset mitää samukkaa ostako.Pystyykö tolla Tyscon micro motolla n.170cm ja 65kg ajamaan mitenkään? =D
- antecc
Ade kirjoitti:
Pystyykö tolla Tyscon micro motolla n.170cm ja 65kg ajamaan mitenkään? =D
juu kyllä pystyy ajamaan itte oon 177cm 68kg ja hyvin oon pystyny ajamaan
- missä?
antecc kirjoitti:
juu kyllä pystyy ajamaan itte oon 177cm 68kg ja hyvin oon pystyny ajamaan
tuolla completosilla on minimoto ?
- en löydä
missä? kirjoitti:
tuolla completosilla on minimoto ?
en löytänyt completosilta minimotoa
- rälzz
Nimetön kirjoitti:
viritys osist en tiä mut motor powerin verkkokaupast saa kyl varaosii. Et älkää hyvät ihmiset mitää samukkaa ostako.kui juntti voi olla, ne on 99% samoja katteet eri... älä tuu tänne pätee ku et mistää mittää tiedä.
- 30 vuotta mopoja
pari tuntia käytetyn 50 ekee. Hienosti on pelannut.
- jjhfkjfkjfkfjhkfjhkj
mistä tohon micro motoon saa varaosia.
- nallepuhmopoijila
290e ja on toiminu loistavasti 9 vuotta, että repikää siitä. kumi on menny kerran puhki, ei kertaakaa kaaduttu su muuta
- daison imuri
completos on tuning osa kauppa ei siellä mitää minimotoja oo!!!!!
- sKriLLeX
trootyuiohgghklhjgjhSKRILLEXjhkjhjhgghjghjgjh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073225GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 47899
- 67878
- 53867
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25864Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862