Musiikkia soittavien kusipäiden lisäksi vihaan syvästi parveketupakoitsijoita! Mielestäni parveketupakoitsijat pitäisi laittaa savusaunaan ja polttaa autonrenkaita uunissa kolmen tunnin ajan jotta saisivat myrkkyä keuhkoihinsa sydämensä kyllyydestä! Jos idiootit haluavat pilata oman terveytensä heidän sopisi tehdä se vain itselleen eikä pilata myös toisten terveyttä!
Jos naapurit saavat tupakoinnillaan pilata minun terveyteni, niin saanko minä laillisesti tehdä vastavuoroisesti jotakin heidän terveydelleen? En oikein usko siihen. Se on kyllä uskomatonta että rikollisia aina hyysätään ja kunnon ihmiset joutuvat kärsimään heidän takiaan!
Vihaan parveketupakoitsijoita
57
3222
Vastaukset
- hyvä neuvo
älä mene naapuriden parvikkeille silloin kun siellä tupakoidaan, tyhmäkö olet?
- Anonyymi
Savu tulee kaikkien parvekkeille ja ikkunaventtiilien kautta kaikkien asuntoon vaikka parvekkeen ovi olisi kiinni. Varsinkin astmaatikot ja verisuonitauteja sairastavat kärsivät. Kaikki kärsivät, lapset, aikuiset ja vanhukset. Uskomatonta, että parveketupakointi on laillista ja tupakoitsijat niin itsekkäitä.
- hirveahairikko
Maailma on täynnä kusipäitä ja parveketupakoitsijoita. Kyllä vähästä kiikastaa elämä täällä Suomen maassa, parempi olisi, jos suurin osa asuisi metsässä saisi ulvoa tuskansa lakeuksille. Onko parvekkeella tupakointi rikos?
- Anonyymi
Pitäisi kaiken järjen mukaan olla.
- Little Pony
Enemminkin ne ovat aivan muut päästöt ja pöly yms., jotka sinun terveytesi siellä parvekkeella voivat pilata, kuin naapurisi tupakointi, hehheh. Tupakan savu on ehtinyt jo laimentua matkalla niin paljon, ettei sen vaikutusta terveyteesi voida edes mitata, saati tutkia tai rehellisesti edes arvioida.
Mutta hei, muistahan olla poissa nuotion, grillin ja puulämmitteisen saunan äärestä taas kesällä, sillä karsinogeenit hyökkäävät niistä silmillesi reilusti yli tuhannen tupakan voimalla per kerta, jookos?- Grrhhh
Tietysti takan ja kaiken muun tulen äärestä kannattaa pysyä kaukana myös. Kannattaa kuitenkin muistaa, että mikään mikä ei ole laissa kiellettyä, ei ole rikos, jookosta?
- Anonyymi
Tupakansavu on ainakin minulle paljon haitallisempaa eikä se haihdu, kiitettävästi verenkierto häiriintyy ja keuhkot menevät tukkoon, kun naapurit yrittävät ilmeisesti tehdä tupakanpolton maailmanennätystä.
Anteeksi nyt vain, mutta lopeta sinäkin jo tuo typerä mesoaminen parvekkeella tupakoimisesta! Tuota asiaa puidaan joka kolmannessa seskustelussa. Eikö kukaan osaa puhua tai valittaa mistään OIKEASTA ASIASTA?!? Itse poltan, olen myös parveketupakoitsija. MUTTA, meidän sekä naapureidemme parvekkeet on lasitettu =)
Aina kun tupakoi, avaamme yhden tai kahden ikkunan ja koska jokaisessa parvekkeessa on lasit, ei kukaan häiriinny siitä, että parvekkeilla tupakoidaan. En sitten tiedä, millaisissa asunnoissa kaikki tupakoinnista valittajat asuvat, mutta näin on meillä eikä kukaan ole valittanu ;) Että tämmöistäkin on kuule. Hieman avarakatseisuutta tuohonkin IKIvanhaan asiaan.- mutta
älkää tappako muita tupakoinnillanne!
- rupesin miettimään
mutta kirjoitti:
että mikähän on näinä päivinä ollut tuo otsonin tilanne tuolla aurinkoisessa kevätsäässä. Et ole sinäkään varmaan paljon ulkona liikuskellut. Ja täällä stadissa vielä noi ilman saastepitoisuudet, tää on silkkaa murhaa!
mutta kirjoitti:
Kaikki me kuolemme joskus. Jopa sinä. Minä tupakoin milloin huvittaa ja missä huvittaa. Monet naapureistanikin tupakoivat, eikä yksikään tupakoimaton ole meidän taloyhtiössä valittanut xD
Kyllä minäkin suvaitsen sen, että yöunia häiritsee jatkuva revittely autoilla, mopoilla ja prätkillä, joten, miksei voida suvaita tupakointia? Katseleppa kauemmas kuin mitä nokka on pitkä.- .....
mutta kirjoitti:
Sinulla ei ole autoa etkä aja sillä! Kuole itse mihin haluat, mutta älä aiheuta minulle syöpää!!
- mahoton
..... kirjoitti:
Sinulla ei ole autoa etkä aja sillä! Kuole itse mihin haluat, mutta älä aiheuta minulle syöpää!!
nyt tuli niin liikuttava tarina,taidan heti lopettaa tupakoinnin
sinun takia.
Älä kuule unta näe, savuttelu jatkukoon. - estä savua
kulkeutumasta myös naapuriin!!!
tyhmäkö itse olet?
Tumpatkaa kunnolla, muuten se käryää todella kauan ja kitku hirveä. ..... kirjoitti:
muttei autoa, vielä ;) Mutta kovassa hankinnassa on *naur*
estä savua kirjoitti:
tyhmäkö itse olet?
Tumpatkaa kunnolla, muuten se käryää todella kauan ja kitku hirveä.tunmppaankin kunnolla =) Ja sitäpaitsi, käytän lasipurkkeja stögiksinä. Siitä ei paljoa kuule kärytä kannen läpi *naur* Ei, en ole tyhmä, oletko itse, kun et suvaitse niin pientä asiaa kuin tupakanpoltto? Kannattaa miettiä muita asioita ja keskittyä oman uransa ja elämänsä luomiseen xD
- jeps
Kiara_85 kirjoitti:
tunmppaankin kunnolla =) Ja sitäpaitsi, käytän lasipurkkeja stögiksinä. Siitä ei paljoa kuule kärytä kannen läpi *naur* Ei, en ole tyhmä, oletko itse, kun et suvaitse niin pientä asiaa kuin tupakanpoltto? Kannattaa miettiä muita asioita ja keskittyä oman uransa ja elämänsä luomiseen xD
oon aivan samaa mieltä sun kanssas!! Huomaa että joillakin on tosi tylsä elämä kun jaksaa tollasesta valittaa..
- haisee.....
estä savua kirjoitti:
tyhmäkö itse olet?
Tumpatkaa kunnolla, muuten se käryää todella kauan ja kitku hirveä.että narisee koko ajan pihanhoidosta ja haukkuu muita naapureita,kuitenkin itse käryyttää sätkää ulko-oven vieressä ja parvekkeella ketjussa.
- Anonyymi
Minun keuhkot menevät ainakin tukkoon parveketupakoinnin takia vaikka on parvekelasit.
- Anonyymi
Kiara_85 kirjoitti:
Kaikki me kuolemme joskus. Jopa sinä. Minä tupakoin milloin huvittaa ja missä huvittaa. Monet naapureistanikin tupakoivat, eikä yksikään tupakoimaton ole meidän taloyhtiössä valittanut xD
Kyllä minäkin suvaitsen sen, että yöunia häiritsee jatkuva revittely autoilla, mopoilla ja prätkillä, joten, miksei voida suvaita tupakointia? Katseleppa kauemmas kuin mitä nokka on pitkä.Koska se aiheuttaa ihmisille terveyshaittoja. Vähän niin kuin pahoinpitely.
- tässä ollaan
ja meitä hyysätään. Sulla taitaa sitten olla ovi parvekkeelle tai ikkuna parvekkeen puolella auki yötä päivää, kesät ja talvet. Nykyisissä asunnoissa kun on jonkin sortin ilmastointisysteemit, ikkunan ja oven auki pitäminen useimmiten vain sotkee sen systeemin. Ennenkin olen todennut, että sen ikkunan tai oven voi laittaa (paiskomatta) kiinni siksi tupakoitsijan viemäksi ajaksi! Ei tyhmempää suunsoiton aihetta ole kuin tämä! Käytä jumalauta päätäsi. Sun terveytesi pilaa varmaan sitten moni muukin asia: limsojen bentseenit, jogurttien syöpää aiheuttavat aineet, saati sitten liiat ravintorasvat ja sokerit. Niitähän sinä popsit naamaasi pakostakin, sillä tuskin sulla mitään omia viljapeltoja ja lehmiä siellä asunnossasi on. Helvetin hullu!
- tytsy
hih hih hih :) Että toi oli hienosti sanottu!!
- HELI
Tupakoitsijat vetoavat aina noihin samoihin naurettaviin syihin tutti-addiktionsa puolusteluksi. "Limsan myrkyt, ... jne" "kaikki kuitenkin kuolee".
Ettekö tiedä, että passiivinen tupakoija joutuu alttiiksi useammille myrkyllisille aineille kuin itse tupakoija? Siinä savussa on satoja ellei tuhansia syöpää aiheuttavia aineita.
Olen sitä mieltä, että vapaaehtoisesti itsensä sairastuttava, tietoisen syöpäriskin ottava ja nuorille/lapsille huonoa esimerkkiä näyttävä ihminen on TYHMÄ. Toisista ja omasta terveydestä piittaamaton ja tyhmä kuin aasi.
En sen puoleen väheksy lihavuuden jne aiheuttamia terveyshaittoja. Aika usea ylipainoinen polttelee ja tupakointi on monelle syy lopettaa treenaus. Mieluummin savua kuin hikeä.
- vapaasti vaan
Kyllähän sä jo noilla aggressioillasikin terveytes pilaat. Muuten, asiahan ratkaistaisiin helposti sillä että taloihin ei parvekkeita rakennettaisi ja vanhat parvekkeetkin poistettaisiin peruskorjausten yhteydessä - heh.
Mites sitten jos parveketupakointi kiellettäisiin, kärsisitkö vähemmän jos sun naapuris rupeais tupakoimaan vaikka parvekkeen avoimen oven edustalla mutta asuntonsa sisäpuolella tai sun parvekkeen viereisen avoimen ikkunansa ääressä? PÖH! MÄ VIHAAN, MÄ VIHAAN, MÄ VIHAAN....... - vaan
mutta ainakin tässä valtiossa tupakka on aivan
laillinen tuote.
Joten tupakoin niin paljon kuin huvittaa.
ps.hauskaa kesää. - Sianporsas
Tervemenoa saunaan renkaines. Kyllä ne kunnon ihmisetkin tupakoi. Vai katsotko olevas parempi, kun et sitä tee.? Hyppääppä nyt jokeen.!
- Diskriminaattori
Kyllä ne kunnon ihmiset tekevät itsemurhiakin. Mutta oikein kunnolliset eivät yritä murhata muita kuin itsensä.
Tupakoinnin kaltaisen tavan omaava henkilö ei voi olla kovin rationaalisesti ajatteleva. Omassa kaveripiirissäni heitä on vain sormin laskettava määrä. Viinaa heistä kyllä kaikki juovat kohtuullisesti ja mikäpä on juodessa kun ei väkisin kaada sitä raivoraittiiden kurkkuihin. - mikään
Diskriminaattori kirjoitti:
Kyllä ne kunnon ihmiset tekevät itsemurhiakin. Mutta oikein kunnolliset eivät yritä murhata muita kuin itsensä.
Tupakoinnin kaltaisen tavan omaava henkilö ei voi olla kovin rationaalisesti ajatteleva. Omassa kaveripiirissäni heitä on vain sormin laskettava määrä. Viinaa heistä kyllä kaikki juovat kohtuullisesti ja mikäpä on juodessa kun ei väkisin kaada sitä raivoraittiiden kurkkuihin.taho ei tutkimusta tupakoitsijan luonteesta? Tehdäänhän sitä hölmömpiäkin tutkimuksia ("kaksi ihmistä hankkii työssään enemmän kuin yksi"). Olisi kiva lukea oikein viralliselta taholta tupakoitsijan luonteesta. Pelkästään keskustelupalsta ei tupakoitsijoita hetkauta. Mutta, jos tutkimuksessa vahvistuisi se, että tupakoitsijat ovat itsekkäitä, omaan napaansa tuijottelijoita, muista piittaamattomia jne. Tulos olisi joka tapauksessa tämä. Ehkäpä jokunen tupakoitsija sitten lopettaisi tupakoinnin (hah). Kaikki työkaverini (olen nyt eläkkeellä) olivat tupakoitsijoita. Käytiin henkeviä keskusteluja ja nämä tupakoitsijat sanoivat "ei tupakka ole huume, voin lopettaa milloin tahansa". Yksikään ei pystynyt lopettamaan 10 vuoden aikana. Moni kyllä yritti. Tupakka pitäisikin luokitella huumeeksi ja kohdella sitä huumeen tavoin. Jo hallussapidosta linnaan!
- kaikista eniten vihaat
parveketupakoitsijoista yksin asuvia tupakoivia naisia. Niille on sitten kiva huudella ja ärjähdellä että taasko se siellä kärtsää ym. Mutta uskallatko huutaa muille! On se, on se niin huono nainen kun se vielä käryttelee tupakkia.
- kaikenlisäksi
se vielä huoraa. Vähän väliä uusi ketku kainalossa. Ja on sillä vähän aikaa niin maan hauskaakin. Mutt annas olla kun aikaa kuluu niin sitten kuletaan taas niin myrtsin näkösenä kun jannu lähteny käpälämäkeen. Luuliks se tosissaan ett´tollasen joku vakituiseksi huolii? Haisevine koirineen ja kamaline hajuineen? YÖK, sanon minäkin. Helppo nakki ja niin perhanan tyhmä. Voiko tyhmempää olla? Kuin tollanen yksinäinen nainen jolla kaksi haisevaa koiraa ja tupakkaa palaa, eikä edes töissä käy ja viinankin kanssa lotrailee melkein joka päivä. Ja sitten esittää niin sivistynyttä, että. Aijai vaan, mitähän se oikeen luulee ittestään?
Kai sitä nyt joku ketku voi muutaman kerran vetää viikseen, mutta siihen se sitten jääkin.
- Ei terveytesi siitä kärsi
Käytävä lemuaa inhottavasti väkevälle tupakalle,monessa kämpässä polttavat sisällä.Vieraat tuntevat sen hajun voimakkaampana kun käyvät kylässä.Polttaisivat parvekkeella niin käytävä ei lemua.
- täysinsamaa
mieltä vaan,näin: Tässä eräänäpäivänä, vein tuttavalleni tupakkalaatikon ja sytyttimen, taas juopotellut kaikk`loppu. Asuu kerrostalossa 2krs. Kun astuin porraskäytävään karmea tupakanhaju, joka voimistui noustessani portaita. Kun astuin huoneistoon paksusavuverho iski vastaani. Sieltähän se tupakanhaju oli leijaillut rappukäytävään. Avasin välittömästi parvekkeenoven ja moitin häntä. Sanoin että kun olet selvä et sisällä polta.Nyt haisee rappukäytäväkin tupakalle. Hän tupakoi selvinpäin parvekeella eikä silloin haisee rappukäytävä tupakalle. Sehän leijailee kaikkialle. Älkää hyvätihmiset kaivako itsellenne kuoppaa. Eli parempi jos tupakoivat polttavat parvekeella, voimme me muutkin nauttia puhtaasta ilmasta asunnoissamme. Parvekeelta se leijuu tuulenmukana avaruuteen. Joten paljonparempi kun ihmiset eivät polta huoneissaan johon se jää leijumaan ja leviää koko taloon esim. tässä tapauksessa rappuun. Omassa huoneistossaan kun varmasti saa polttaa viimeiseen tappiin asti.
- poltaa jos
täysinsamaa kirjoitti:
mieltä vaan,näin: Tässä eräänäpäivänä, vein tuttavalleni tupakkalaatikon ja sytyttimen, taas juopotellut kaikk`loppu. Asuu kerrostalossa 2krs. Kun astuin porraskäytävään karmea tupakanhaju, joka voimistui noustessani portaita. Kun astuin huoneistoon paksusavuverho iski vastaani. Sieltähän se tupakanhaju oli leijaillut rappukäytävään. Avasin välittömästi parvekkeenoven ja moitin häntä. Sanoin että kun olet selvä et sisällä polta.Nyt haisee rappukäytäväkin tupakalle. Hän tupakoi selvinpäin parvekeella eikä silloin haisee rappukäytävä tupakalle. Sehän leijailee kaikkialle. Älkää hyvätihmiset kaivako itsellenne kuoppaa. Eli parempi jos tupakoivat polttavat parvekeella, voimme me muutkin nauttia puhtaasta ilmasta asunnoissamme. Parvekeelta se leijuu tuulenmukana avaruuteen. Joten paljonparempi kun ihmiset eivät polta huoneissaan johon se jää leijumaan ja leviää koko taloon esim. tässä tapauksessa rappuun. Omassa huoneistossaan kun varmasti saa polttaa viimeiseen tappiin asti.
siitä on haittaa muille naapureille. Ei omassa huoneistossa saa polttaa jos sitten päästää kaiken savun rappukäytävään. Siitä voi teoriassa olla seurauksena häätö!
- rappukäytävään
poltaa jos kirjoitti:
siitä on haittaa muille naapureille. Ei omassa huoneistossa saa polttaa jos sitten päästää kaiken savun rappukäytävään. Siitä voi teoriassa olla seurauksena häätö!
ja teoriassa voi olla seurauksena häätö! Juupa juu, lapset ne täällä taas kirjoittelee.
Jos parveketupakointi kielletään, niin varautukaa siihen että se haju tulee teille muita teitä eli ilmastointikanavia pitkin. Lisäksi sisätiloissa polttaminen aiheuttaa suuremman tulipalovaaran, asunnonvaihtotilanteessa sitten ihmetellään sitä kun kämpässä on tupakanhaju "Millä sen saa pois".
Ei ihmistä voi häätää jos hän kohteliaasti sitten tupakoikin omassa asunnossaan sisätiloissa, jos haju tulee rappuun tai sun kämppääs muuta tietä, niin syytä vaan itteäs.
- Nenne
Niin, taloyhtiöiden mukaan parvekkeella SAA TUPAKOIDA, mutta ei saa grillata. Olet siis aika heikoilla kun taloyhtiö antaa luvan poltteluun parvekkeella.
Olen itsekin tupakoimaton enkä pidä tupakan savusta joka tunkeutuu kotiimme. Ostimme mieheni (myös tupakoimattoman) kanssa viron puolelta kesäasunnoksi kerrostaloasunnon. Alakerran asuntokin oli myynnissä joten ostimme senkin, oli toki muitakin syitä mutta yksi PAINAVA syy oli se että niin ei kukaan tupakan käryttelijä osta sitä ja savut nousisivat meidän parvekkeelle.
Kumma muuten ettei tämän enempää kommentteja ole tullut tähän aiheeseen, joskus aiemmin kun tätä tupakkakeskustelua seurasin, niin oli valtavasti keskustelua ja kannanottoja, suurin osan tupakanpolton puolesta parvekkeilla.
Tästä asiasta on muuten ihan turha keskustella, se on vähän sama kuin alkaisit riidellä makuasioista yleensäkin. Ei tule koskaan yhteisymmärrystä.- moinen viha
Ihmiset polttakoon omilla parvekkeillaan niin paljon ja usein kun haluavat.Ei ole kiellettyä.Jos harmittaa niin eikun juupajoelle mökkiin metsän keskelle.piste.
- Nenne lisää
moinen viha kirjoitti:
Ihmiset polttakoon omilla parvekkeillaan niin paljon ja usein kun haluavat.Ei ole kiellettyä.Jos harmittaa niin eikun juupajoelle mökkiin metsän keskelle.piste.
Niin, sitä juuri tarkoitan että jokainen tekee omat ratkaisunsa ongelman päihittämiseksi, koskaan ei pidä jäädä odottamaan että joku TOINEN tekisi jotain sen eteen. Meillä tuo ratkaisu.
- jesper
Kyllä minuakin tuo parvekkeella polttaminen ehti pari vuotta ärsyttää. En ole koskaan itse polttanut ja sen hajun tuntee ehkä siksi vielä paremmin.
Pahinta aikaa on kesä ja helteiset päivät kun haluaisi pitää ikkunaa tai parvekkeen ovea auki mutta savua/hajua tulee sisään niin ettei se ole mahdollista. Ja se ärsyttää niin perkeleesti. Se tupakoitsija tunkeutuu minun yksityiselämääni ja asuntooni levittämällä pahaa hajua. Omaan kotiin pitäisi olla täysi hallintaoikeus mutta naapurin narkkari (jollainen tupakasta riippuvainen mielestäni on) vie siitä osan.
Tupakoitsijana voit miettiä mikä sinua ärsyttää: grillin käry, pakokaasu, paskanhaju... Kuvittele sitten että juuri sinun naapurisi ansiosta tätä käryä tunkee sinun helteiseen asuntoosi avoimesta ikkunasta etkä voi sille mitään. Laita ikkuna kiinni, hikoile ja mieti miten voikin näin vituttaa.
Tupakansavun voi hyväksyä jos se on oma valinta. Ravintoloissa on tullut musiikin harrastajana soiteltua aika monta iltaa ja silloin savu ei niinkään ärsytä koska voin aina läheä pois. Mutta omaan kotiin se ei kuulu jos niin haluaa.
Nyt asun omakotitalossa ja saan olla rauhassa. Suosittelen.- Hjördis
Tupakointi on tyhmien ja köyhien ihmisten "harrastus". Parveketupakoinnista voi valittaa vain jos asuu kerrostalossa ja niitä nyt löytyy tiheimmin jostain itä-helsingistä missä kaikki persaukiset asuu slummeissa. Tai Vantaan iki-ihanasta Hakunilasta. Onnea vaan. Ehkä seuraavassa elämässä siunaantuu enemmän aivosoluja ymmärtämään mikä on itselle haitallista ja samalla saatte vähän elintasoa hivutettua ylöspäin.
- *älynväläys*
Hjördis kirjoitti:
Tupakointi on tyhmien ja köyhien ihmisten "harrastus". Parveketupakoinnista voi valittaa vain jos asuu kerrostalossa ja niitä nyt löytyy tiheimmin jostain itä-helsingistä missä kaikki persaukiset asuu slummeissa. Tai Vantaan iki-ihanasta Hakunilasta. Onnea vaan. Ehkä seuraavassa elämässä siunaantuu enemmän aivosoluja ymmärtämään mikä on itselle haitallista ja samalla saatte vähän elintasoa hivutettua ylöspäin.
toi on ihan totta.
Itsekin joskus olen polttanut ja tiedän ettei se järkikään silloin juossut kuten kuuluu. Tietäähän sen että tupakointi aiheuttaa verisuonissa haittaa joten sinne aivoihin ei virtaa kunnolla hapettunutta verta vaan sitä häkämyrkyttynyttä ja sillä sitten pitäisi muka järkikin toimia. No ei sitä silloin ymmärrä kun polttaa, mutta näin jälkikäteen ajateltuna olisi monta asiaa jäänyt tekemättä jos olisi ne tupakat jäänyt vetämättä. Ja nyt olisi varmaankin jotain muuta sukan varressa kuin tätä mikä mulla on. Muttei auta, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Ja sen kun saisi kaikki röökaajat tajuamaan ajoissa, etteivät vetäisi niitä rahojaan taivaan tuuliin ja tuhoaisi omaa terveyttään siinä samalla kalliilla hinnalla. - se nyt vaan
on niin hauska tehdä tuosta parveketupakoinnista koko elämän kokoinen asia.
Ei kai kenenkään naapurustossa joku ole koko ajan parvekkeella tupakoimassa? Se ei tosiaankaan ole iso asia laittaa ovea tai ikkunaa hetkeksi kiinni. Ja jos sulla on aikaa koko päivä oleskella itse tupakoimattomana siellä parvekkeella, niin voisi sitten kysyä, oletko liikuntarajoitteinen vai mahdollisesti olet siellä vain niitä tupakoitsijoita kyttäämässä. Kesällä ihmiset liikkuvat muuallakin kuin kotinurkissaan, eli tämä nyt on ihan älytöntä mäkätystä taas täällä. Vai asutteko te vanhustentaloissa?
Joku samperin alistamismeininki vissiin. On niin kiva kun saa toista nöyryyttää tavoistaan, alistaa, vaatia, syyllistää, rangaista, käydä sotaa tavoitteena voitto! HÄHÄH, VOITINPAS, SIITÄS SAIT! - Kasper
se nyt vaan kirjoitti:
Ei kai kenenkään naapurustossa joku ole koko ajan parvekkeella tupakoimassa? Se ei tosiaankaan ole iso asia laittaa ovea tai ikkunaa hetkeksi kiinni. Ja jos sulla on aikaa koko päivä oleskella itse tupakoimattomana siellä parvekkeella, niin voisi sitten kysyä, oletko liikuntarajoitteinen vai mahdollisesti olet siellä vain niitä tupakoitsijoita kyttäämässä. Kesällä ihmiset liikkuvat muuallakin kuin kotinurkissaan, eli tämä nyt on ihan älytöntä mäkätystä taas täällä. Vai asutteko te vanhustentaloissa?
Joku samperin alistamismeininki vissiin. On niin kiva kun saa toista nöyryyttää tavoistaan, alistaa, vaatia, syyllistää, rangaista, käydä sotaa tavoitteena voitto! HÄHÄH, VOITINPAS, SIITÄS SAIT!Kyllä minua haittasi kun kolme alempaa parveketta tuotti hajuhaittaa. Tupakoitsijaa se ei niin häiritse kun hajua ei ehkä huomaa mutta kyllä minua sitten osasikin risoa. Pahimillaan joku oli parvekkeella 15-20 min välein. Pitäisikö minun narkomaani-naapurin takia hypätä ovea sulkemassa koko ajan? Helteillä ei voi nukkua ikkuna auki kun iltamyöhään joku ramppaa parvekkeella kerran-pari tunnissa.
Onneksi muutin maalle. - sitä tuleekin
se nyt vaan kirjoitti:
Joku samperin alistamismeininki vissiin. On niin kiva kun saa toista nöyryyttää tavoistaan, alistaa, vaatia, syyllistää, rangaista, käydä sotaa tavoitteena voitto! HÄHÄH, VOITINPAS, SIITÄS SAIT!Kerrostalossa on lähes aina joku joka tupakoi, ainakin meidän talossa. Varttitunnin voi olla savutonta, sitten tulee taas paskan haju naapureiden parvekkeilta omaan huoneistoon! Se haju ja savu ei rajoitu vain parvekkeelleni, kyllä se tulee ihan huoneistoon sisään. On se kyllä kiva kun tupakoitsijat saavat terrorisoida muiden naapureiden elämää. Nauttisin kesästä enemmän jos joskus saisin pitää parvekkeen ovea auki ilman että naapurin pyhä laskeuma tulee olohuoneeseeni. Mutta kun välinpitämättömyys toisia ihmisiä kohtaan on Suomessa mitä on ei parannusta varmaan ole luvassa.
- lopettaa puhumisen
Kasper kirjoitti:
Kyllä minua haittasi kun kolme alempaa parveketta tuotti hajuhaittaa. Tupakoitsijaa se ei niin häiritse kun hajua ei ehkä huomaa mutta kyllä minua sitten osasikin risoa. Pahimillaan joku oli parvekkeella 15-20 min välein. Pitäisikö minun narkomaani-naapurin takia hypätä ovea sulkemassa koko ajan? Helteillä ei voi nukkua ikkuna auki kun iltamyöhään joku ramppaa parvekkeella kerran-pari tunnissa.
Onneksi muutin maalle.narkomaaneista, kyse on kyllä riippuvuudesta eli voit sanoa addiktiksi, mutta narkomaani ja tupakoitsija ovat kyllä aivan eri asia.
Mieti vähän sanojasi!
No nythän voit olla onnellinen ja mennä vaikka sinne entisen taloyhtiön parvekkeitten alle haukkumaan noita addikteja! Se on kyllä ihan koeteltu tapa, täällä meilläpäinkin yks mammadepressiosta kärsinyt pisti koko kylän ajamaan viereisen asunnon tupakoitsijaa - se se vasta mielipuolista touhua olikin.
No, pistäkää te tupakoitsijat pakkohoitoon, mutta jättäkää kaiken maailman muut hourupäät alkoholisteista lähtien vapaalle jalalle. Sillä se maailma parantuu! - hakeutumista
sitä tuleekin kirjoitti:
Kerrostalossa on lähes aina joku joka tupakoi, ainakin meidän talossa. Varttitunnin voi olla savutonta, sitten tulee taas paskan haju naapureiden parvekkeilta omaan huoneistoon! Se haju ja savu ei rajoitu vain parvekkeelleni, kyllä se tulee ihan huoneistoon sisään. On se kyllä kiva kun tupakoitsijat saavat terrorisoida muiden naapureiden elämää. Nauttisin kesästä enemmän jos joskus saisin pitää parvekkeen ovea auki ilman että naapurin pyhä laskeuma tulee olohuoneeseeni. Mutta kun välinpitämättömyys toisia ihmisiä kohtaan on Suomessa mitä on ei parannusta varmaan ole luvassa.
asumaan sellaiseen taloon, missä ei ole parvekkeita, ja mikä on varattu täysin tupakoimattomille. Muistaakseni tuollainenkin vaihtoehto on olemassa.
- Heli
se nyt vaan kirjoitti:
Joku samperin alistamismeininki vissiin. On niin kiva kun saa toista nöyryyttää tavoistaan, alistaa, vaatia, syyllistää, rangaista, käydä sotaa tavoitteena voitto! HÄHÄH, VOITINPAS, SIITÄS SAIT!Entäs kun joku haluaa nukuttaa pienokaistaan parvekkeella altistamattta häntä savulle.
Ei mahdollista.
Tupakoijille oma planeetta! Tupakasta ei ole mitään hyötyä kenellekään koittajaa jo tajuta. Vielä maksatte mokomasta myrkystä.
- Kärpäslätkä
Palamiskaasujen tahallinen hengittäminen on rinnastettavissa ulosteiden syöntiin.
- sinulla on tuo kehitys
jäänyt sinne anaaliasteelle. Koko ajan puhut vaan ulosteesta/paskasta. Saatko sä tolla tavalla?
- Lakonius
sinulla on tuo kehitys kirjoitti:
jäänyt sinne anaaliasteelle. Koko ajan puhut vaan ulosteesta/paskasta. Saatko sä tolla tavalla?
Mistä sinulle, arvoisa tupakoitsija, sitten olisi sopivaa puhua? Nouset joka tapauksessa takajaloillesi puolustamaan järjetöntä tapaasi. Onko tuo "Kärpäslätkä" joku tuttusi? Vai mistä tiedät hänen aina puhuvan ulosteista?
Paskasta puhuminen ei haise, mutta tupakka haisee. No, nyt sinun kuuluu todeta: - En minä polta tupakkaa, mutta ei se minua millään tavalla häiritse. - kun pistät
Lakonius kirjoitti:
Mistä sinulle, arvoisa tupakoitsija, sitten olisi sopivaa puhua? Nouset joka tapauksessa takajaloillesi puolustamaan järjetöntä tapaasi. Onko tuo "Kärpäslätkä" joku tuttusi? Vai mistä tiedät hänen aina puhuvan ulosteista?
Paskasta puhuminen ei haise, mutta tupakka haisee. No, nyt sinun kuuluu todeta: - En minä polta tupakkaa, mutta ei se minua millään tavalla häiritse.sanat suuhuni, minä sen sijaan pistän haisemaan ja ihan vaan sinun kiusaksesi!
- pitäisi myös
kieltää kaikki muukin joka ilmaa saastuttaa. Nämä tupakansavusta narisijat eivät tajua kun joka kerta ovesta ulos lähtiessään hengittävät myös muitakin saasteita.
Tupakansavun hajuinen kämppä on yhtä hajupommi kuin ilmanraikastimilla kyllästetty huoneilma joka pöllähtää ulos joka kerta kun naapuri avaa ovansa..........
Minua ärsyttää naapurini pärstä kun se on niin ruma enkä tajua kuinka se edes kehtaa näyttää naamaansa kun pilaa niin esteettisen maiseman ympäriltäni......... ;) - savuttelija!
no johan on jutut sulla!! Aika turhanpäiväistä valitusta!! Tuskin sitä savua niin kovinkaan paljoa sun ikkunoistas sisälle tulee.. toi on ihan sama jos mulla ois esimerkiks joku tosi paha koira allergia ja alkaisin valittamaan että miks toi mun naapuri saa pitää koiraa, kun se on mun hengelle niin vaarallista ja rappukäytävässä niitä koiran karvoja sun muuta voi leijailla mua kohti ja saan jonkun allergisen reagtion!! Hei daaaaa!!! Ymmärsitkö pointin?? .. onneks et oo mun naapuri..
- MIEKI
aikaisemmin ja valittelin aikani.Asuin eri taloissa.Muka pakoilin tupakan savua.Sitten yks älykäs antoi neuvon.Aloin tupakoida ja kappas ei enään häirinnyt naapurin katkut päinvastoin ihana tuoksu!
- kainuun korpeenko?
ainakin kaupungissa tule savut toisen pihalle samalla tavalla.
- saat.na..............
MUUTA LAPPIIN ASUU SAATANA JOS VAIKKA JOSSAIN VUORELLA VOISIT HENGITTÄÄ!! vituttaa nää ainaset mussuttajat,prkl!! turhaa paskalässytystä,voit asua mis tahansa,AINA sama homma.KOITA jo elää.................
- hampaat kanssa
kuin kamalan näköset ne on, ihan keltaset. Suun ympärystä samoin ihan keltanen ja haisetkin niin kamalalle ettei sun vieressä voi kukaan olla ellei ite haise samanlaiselle. "YÖK" ihan laatta lentää kun ajattelee tollasii yrjöi.
- niin minäkin
Ihan totta.Vihaan suunnattomasti hölmöjä,itsekkäitä, haisevia tupakkaterroristeja jotka eivät kunnioita muiden ihmisten asuinmukavuutta pätkääkään.Olen aiemmin asunut kerrostalossa toisessa kerroksessa jossa sekä ala,-että yläpuolella sekä molemmilla sivuilla tupakoitiin säännöllisesti.Työttömillä on siihen aikaa ja näemmä rahaakin.Tämä järjestely piti huolta siitä ettei parvekkeen ovea pidetty auki edes kesähelteellä,puhumattakaan siellä oleskelusta.Kaiken huipuksi alakerran emäntä sai päähänsä käryttää vielä keittiön ikkunastakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019