Osaako kukaan kertoa saako rottinkiseen tuoliini enää pehmustetta? Tuoli on siis sellainen puolipallon muotoinen vekotin, joka seisoo pyöreän tukensa päällä (anteeksi, toivottavasti jokainen saa kuvan päähänsä näin onnettomasta selityksestä...) Ei siis mikään riipputuoli.
Sotkassa muistaakseni joskus (ainakin 5v sitten) kaupattiin niitä.
Rottinkituolin pehmuste
5
2928
Vastaukset
- ...
Ainakin sotkassa noin vuosi sitten näitä vielä myytiin.Olin niin näkevinäni.
Ainakin sieltä kannattaa kysellä. - sisustusmyyjä
110 cm halkaisijalla olevaa rouhetopattua istuinpäällistä. Hinta n.40,- ja useita värejä.
- toinen sisustusmyyjä
Sieltä löytyy myös isompia parissa värissä.
- Tietoa
toinen sisustusmyyjä kirjoitti:
Sieltä löytyy myös isompia parissa värissä.
Parolan rottingin pallotuolin päällinen110-120 kokoiseen isoon pallotuoliin. 5 Väriä tehty Suomessa, hyvä ja kestävä n.80 euroa. Kunnon kankaat ja täytteet, pitkäikäinen. Katso Parolan rottinki ja sieltä jälleenmyyjät.
- sotkasta ja jyskistä
muistaakseni.Just katoin jommankumman mainosta ja siel oli.Pitäis itsekkin ostaa semmonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078