Näin televisiossa vilaukselta mainoksen, jossa mainostettiin Fiskarsin pitkävartisia ruohosaksia ja hinta olisi ollut 31,90 € (ellen aivan harhoja nähnyt).
Tietääkö kukaan, mikä mainos oli kyseessä eli mistä niitä ruohosaksia tuohon hintaan saisi?
Esim. Anttilan Kodin1:sessä hinta on peräti 58,90 €.
Fiskarsin pitkävartiset ruohosakset
6
4634
Vastaukset
- En jaksa kontata
Tuolla hinnalla ostin eilen ruohosakset Prismasta. Olivat muuten tämän kaupungin halvimmat Fiskarsit.
- KeskoLisä
On tuo jo nähty monasti. Kun Kodin1:ssä on ale 40% niin tuotteet maksaa likipitäen saman kuin muiden (esim. Prisma) normaalihinnat.
- MarkkuHei
Fiskarsilla taitaa olla kahta eri mallia niitä varsisaksia... jämäkämmät ja ei niin jämäkät.
- Fiskars tuote 113690
Pitkät yhden käden ruohosakset kokemuksen mukaan ei maksa vaivaa ostaa, heikkotekoiset. Nivelenä toimiva ruuvi kiinni kierteiltään muoviin ja murtuu irti. = Junk.
- kunnontyöntekijä
Ne kaksin käsin käytettävät pitkävartiset fiskarsit on oikeinki pätevät.
- Anonyymi
En kyllä kehuista niitäkään. Lukitus ei pidä ja " nurin niskat" jo toisilta. Kerran yritin palauttaa prisman kautta. Epäilen etteivät lähettäneet mihinkään. Koska mitään palauteviestiä ei ollut mukana. Sanoivat vaan ettei anna aihetta uusiin saksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624