MISTÄ HELMALAKANA?

Uusi sänky huomena

Mistä saa 140cm sänkyyn helmalakanoita???

Tuntuu ettei mistään. Anttilassa oli vain valkoisia, Hemtexissä ja Sokoksella ei mitään, enkä löytänyt Ikeankaan sivuilta.
Stockan hintatasoon ei ole varaa, joten sieltä en ole edes etsinyt.

Vinkkejä kaipaan, asun Helsingissä.

9

14789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostin

ellokselta. joutuu tosin oottaan vähän että posti ehtii tulla;)

• Uusi sänky huomena

Kiitos!

• vielä tsekata

Hobby Hallin nettisivut, niilläkin on kivoja tekstiilejä.

• minä

itse etsin vuoden 140cm jenkkisänkyyn helmalakanaa, ihan toivotonta hommaa. Lopulta päädyin stockan puoleen josta ei edes löytynyt,mutta ne tilasi englannista yhden kappaleen. eivätkä ottaneet mitään lisähintaa. Erittäin laadukas, ollut jo pari vuotta jatkuvassa käytössä ja uudelta näyttää. Hintaa tuli muistaakseni 70-80e ja myönnettäköön että on hintansa väärti.

• Inez

Tarjoustalossa on ainakin joskus ollut erikokoisia helmalakanoita. Jos yhdessä liikkeessä ei ole, niin toisessa voi olla. Värivalikoima on vaihdellut valkoisesta "hailakoihin" pastelleihin.

Inez

• Iinu

Itselläni oli myös sama ongelma. 140 cm sänkyyn oli todellakin vaikea löytää helmalakanaa! Itse kiertelin kaikki paikat Tampereella ja Jyväskylässä ja muutamassa muussa kaupungissa, mutta eipä vaan löytynyt! Käytin jonkin aikaa 160 cm sängyn helmalakanaa, siten että tein tuosta 20 cm:n ylimäärästä keskelle vekin (kiinnitys hakaneuloilla), mutta aina se repsotti jotenkin huonosti. Äitini ompelutaitoisena ihmisenä teki minulle itse juuri mittojen mukaisen helmalakanan ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen!! :) Sainpas sen vielä trendikkään tumman ruskeana, mikä sopii makuuhuoneen muuhun sisustukseen. Eli ei ollenkaan huono vaihtoehto tehdä itse, jos osaa tai sitten yrittää teettää ompelutaitoisella.

• N

Olet sentään löytänyt valkoisia! Itse en ole vielä yhtään 140cm sänkyyn. Taitaa olla sellainen koko ettei niitä juuri valmisteta. Epätoivossani olisin jo valmis maksamaan vähän enemmän, mutta eipä taida tarvita, kun ei niitä mistään löydä. =(

• Full Moon

Full Moon on se, joka lanseerasi petaripussin (petauspatjan pussilakanan).
        Värejä monta, ei ruskeaa.

Kodin Ykkösellä luonnonvalkoisena Anno-nimellä 140 cm leveä helmalakana, kuva nettisivuilla.

• Lapanennen

käy katsomassa paikallisesta JYSKistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe