Mistä saa 140cm sänkyyn helmalakanoita???
Tuntuu ettei mistään. Anttilassa oli vain valkoisia, Hemtexissä ja Sokoksella ei mitään, enkä löytänyt Ikeankaan sivuilta.
Stockan hintatasoon ei ole varaa, joten sieltä en ole edes etsinyt.
Vinkkejä kaipaan, asun Helsingissä.
MISTÄ HELMALAKANA?
9
14764
Vastaukset
- ostin
ellokselta. joutuu tosin oottaan vähän että posti ehtii tulla;)
- Uusi sänky huomena
Kiitos!
- vielä tsekata
Hobby Hallin nettisivut, niilläkin on kivoja tekstiilejä.
- minä
itse etsin vuoden 140cm jenkkisänkyyn helmalakanaa, ihan toivotonta hommaa. Lopulta päädyin stockan puoleen josta ei edes löytynyt,mutta ne tilasi englannista yhden kappaleen. eivätkä ottaneet mitään lisähintaa. Erittäin laadukas, ollut jo pari vuotta jatkuvassa käytössä ja uudelta näyttää. Hintaa tuli muistaakseni 70-80e ja myönnettäköön että on hintansa väärti.
- Inez
Tarjoustalossa on ainakin joskus ollut erikokoisia helmalakanoita. Jos yhdessä liikkeessä ei ole, niin toisessa voi olla. Värivalikoima on vaihdellut valkoisesta "hailakoihin" pastelleihin.
Inez - Iinu
Itselläni oli myös sama ongelma. 140 cm sänkyyn oli todellakin vaikea löytää helmalakanaa! Itse kiertelin kaikki paikat Tampereella ja Jyväskylässä ja muutamassa muussa kaupungissa, mutta eipä vaan löytynyt! Käytin jonkin aikaa 160 cm sängyn helmalakanaa, siten että tein tuosta 20 cm:n ylimäärästä keskelle vekin (kiinnitys hakaneuloilla), mutta aina se repsotti jotenkin huonosti. Äitini ompelutaitoisena ihmisenä teki minulle itse juuri mittojen mukaisen helmalakanan ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen!! :) Sainpas sen vielä trendikkään tumman ruskeana, mikä sopii makuuhuoneen muuhun sisustukseen. Eli ei ollenkaan huono vaihtoehto tehdä itse, jos osaa tai sitten yrittää teettää ompelutaitoisella.
- N
Olet sentään löytänyt valkoisia! Itse en ole vielä yhtään 140cm sänkyyn. Taitaa olla sellainen koko ettei niitä juuri valmisteta. Epätoivossani olisin jo valmis maksamaan vähän enemmän, mutta eipä taida tarvita, kun ei niitä mistään löydä. =(
- Full Moon
Full Moon on se, joka lanseerasi petaripussin (petauspatjan pussilakanan).
Värejä monta, ei ruskeaa.
Kodin Ykkösellä luonnonvalkoisena Anno-nimellä 140 cm leveä helmalakana, kuva nettisivuilla.
- Lapanennen
käy katsomassa paikallisesta JYSKistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859