Se kuuluu taas. Tuollainen yhtäkestoinen, tasainen sireenin ääni: ______________________
Viime yönäkin se kuului monta tuntia, alkoi joskus kello 23:n jälkeen ja kesti kahteen-kolmeen (?) asti.
Olen niin utelias, että vaivoin pystyin hillitsemään itseni, etten lähtenyt yöllä ulos selvittämään, missä on äänen lähde.
Oikeasti, mikä se sireeni on ja miksi se soi?!
Ei se vaivaa tai häiritse minua mitenkään, olen vain niin kamalan UTELIAS!
Mikä ihmeen sireeni soi?
10
2355
Vastaukset
- sekooko pää
eipä näytyä muut kuulleen sun sireeniäs... ehkäpä aika tilata koppa tohtorille aikaa??
- ben jorma
Mieti mitä vedit eilen
- varma
että tuo ääni kuului ulkoa? Meillä kuuro naapurinmummo aina välillä valvottaa koko taloa sellaisella sireenin äänellä. Aluksi luulin, että ääni kuului ulkoa.
- Ihmissushi
lakaisukone piti kuvaamaasi ulvontaa sairaalan parkkipaikalla.........
- Utelias
Se ääni tulikin juuri sairaalan suunnalta.
Kiitos muillekin arvuuttelijoille/vastaajille.
- TINTIN
älä kuuntele heavyä liian kovaa...siiry pet shop boys osastolle
- Fjalar och Åsa
Paula Koivuniemi parantaa tinnityksen ja Koriseva tekee tiineksi.
- Anonyymi
Onko sirenhead oikea?
- Anonyymi
On se joo, näin sen koivuhaassa yöllä se liikkuu täällä ja pitää ääntä ja sen kävellessä kuuluu kauheaa jylinää ja kolinaa ja viime yönäkin heräsin siihen, kun se sirenhead käveli , eli varokaa vaan yö aikaan se popsii kaikki tuhmat teinit
- Anonyymi
Korkki kiinni .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068