Studio ghiblin uusin elokuva tulee kuulemma heinäkuussa ja liittyy maameren tarinoihin.
Tonari no totoro julkaistaan suomessa DVD:nä tänä vuonna. (Olen odottanut pitkään, se on niin ihana) Tulikärpästen hauta on jo ilmestynyt, voi kun saisin sen käsiini...
studio ghibli
4
606
Vastaukset
- täällä
tuppukylä ukissa tulikärpästen hauta on jo kirjastossakin. mene nyt hyvä ihminen video vuokraamoon ja varaa se!
- NoJopas
Olipas hyviä uutisia, Totoron olen halunnut nähdä uudestaan jo kauan.
Mistä tulikärpästen hauta kertoo?- totoro90
Tulikärpästen hauta ketoo toisesta maailmansodasta Japanissa... Varmaanki melko rankka, on k-11 Tietääkö joku sen nähnyt enemmän?
Joo.. totoron mäki näin ekan kerran kauan sitten, sen jälkeen nähny useampaan kertaan, kun fiksu isä nauhoitti sen.. meillä on myös Porco Rosso eli Punainen sika, millonkohan sekin tulee, kun molemmat VHS:ät alkaa olla kohta huonossa kunnossa.. - Anonyymi
totoro90 kirjoitti:
Tulikärpästen hauta ketoo toisesta maailmansodasta Japanissa... Varmaanki melko rankka, on k-11 Tietääkö joku sen nähnyt enemmän?
Joo.. totoron mäki näin ekan kerran kauan sitten, sen jälkeen nähny useampaan kertaan, kun fiksu isä nauhoitti sen.. meillä on myös Porco Rosso eli Punainen sika, millonkohan sekin tulee, kun molemmat VHS:ät alkaa olla kohta huonossa kunnossa..Tulikärpästen hautaa on sanottu maailman surullisimmaksi elokuvaksi ja sitä se todella on. Lukekaapa netistä miten rikki ihmiset ovat olleet katsottuaan Tulikärpästen haudan. Ja mikä hirveintä se perustuu tositapahtumiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197