Mulla on todettu nyt useaan otteeseen että minulta irtoaa useampi munasolu yhtäaikaiseseti...
suvussani ei ole ensimmäistäkään kaksosraskautta ja sukua tutkittu pitkälle...
lääkäri ihmetteli,koska tila on yleensä perinnöllinen mutta toisaalta jostainhan se on alettava.
olen kerran siis jo odottanut kaksosia mutta raskaus kesketyi viikolla 9.
muita? jotka ovat olleet sukunsa ensimmäsiä kaksossynnyttäjiä?
Tänään ultrassa huomasivat että jälleen kypsiä munasoluja irtoamassa...
mistähän
johtuu
2
674
Vastaukset
- tuleva äiti
Hei!Täällä yksi myös eli olen sukuni emsimmäinen nainen,joka saa kaksoset.Ennestään minulla 3 lasta,kaikki olleet yksisikiöisiä raskauksia.Myöskään mieheni puolella ei kaksosia ole.Näköjään se on ns."luonnon oikku" ollut,että minulla irronnut 2 munasolua,mutta ei harmita,todella ihanaa tälläinen tuplapotti saada.
- Epäidenttisten kaksosten äiti
on meidän suvun ekat tuplat, epäidenttiset.
Monikkoperheiden synnytysvalmennuksessa viisi seitsämästä sai epäidenttiset kaksoset ja sukuunsa ekat kaksoset sai meistä viidestä neljä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571