Kuinka monta kertaa sammutit auton VAHINGOSSA ensimmäisellä ajokerrallasi autokoulussa? :D
Kuinka monta kertaa sammutit auton?
10
1482
Vastaukset
...että kaksi kertaa. Ja veljelläni sammu kerran. Toisella tunnilla sammutin joka liikennevaloihin :> Se varmaan johtuu siitä, että yrittää olla lähdöissä nopea.
- muistaakseni
Itse sammutin muistaakseni 3kertaa auton ensimmäisen ajotunnin aikana. Siitä on jo aikaa siitä ensimmäisestä ajotunnista, niin mä en enää tarkkaan muista, mutta joku hämärä mielikuva mulla kyllä on.
- jct
tuota varsinaista ekaa ajotuntia en kyllä muista, että montako kertaa, mutta ennätys tais olla, että samoissa liikennevaloissa, vasta kolmannella kerralla sain auton pysymään käynnissä ja liikkeellekin... Sit muutaman kerran siihe ei tarvittu edes lähtöä, vaan nopee jarrutus ilman kytkintä jne.... Mä olin tosi toivoton tossa hommassa, mutta jossain vaiheessa se vaan loksahti kohdilleen ja omankin auton kanssa on nyt pärjännyt.
- Nimetön
jct kirjoitti:
tuota varsinaista ekaa ajotuntia en kyllä muista, että montako kertaa, mutta ennätys tais olla, että samoissa liikennevaloissa, vasta kolmannella kerralla sain auton pysymään käynnissä ja liikkeellekin... Sit muutaman kerran siihe ei tarvittu edes lähtöä, vaan nopee jarrutus ilman kytkintä jne.... Mä olin tosi toivoton tossa hommassa, mutta jossain vaiheessa se vaan loksahti kohdilleen ja omankin auton kanssa on nyt pärjännyt.
Autoa muistaakseni koko autokoulussa kertaakaan.
- Smile
En sammuttanut kertaakaan, mutta liikenne oli todella vähäistä, sillä liikuimme aika sivukujilla ensimmäisellä ajotunnilla. Sammuttelin kyllä sitten myöhemmin muutamia kertoja, myöskin inssissä kerran.
- ajotunnilla
en yllätyksekseni kertaakaan. Myöhemmillä kyllä, tosin inssissä en kertaakaan. Pahin taisi olla nuolivalot, joita sai odottaa niin kauan, että havahduin vihreisiin ja sähläsin auton sammuksiin - kaksi kertaa. Niillä vihreillä ei päässyt kukaan eteenpäin..
- tumpelo
ja sekin Pimee ajotunnilla, olin siihen asti ajanut kaikki ajotunnit kuorma-autolla, niin eihän se bemari liikkunut sillä kaasulla mihinkään.
- vianra
Mulla oli keskiviikkona ensimmäinen ajotunti ja auto ei sammunut kertaakaan. Opettaja kyllä sanoi, että dieselit ei sammu läheskään niin helpolla, kuin bensalla toimivat autot..tai sit oli vaan tuuria =)
- asfdf
ensimmäisellä kerralla en ainuttakaan kertaa, mutta liikenteessä yleensä krt/ajo
- maikki8
tais olla kaks kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2034445Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t693175Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881757Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131347Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181326Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231148Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101111- 501108
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2481089- 50999