Kuinka monta kertaa sammutit auton VAHINGOSSA ensimmäisellä ajokerrallasi autokoulussa? :D
Kuinka monta kertaa sammutit auton?
10
1473
Vastaukset
...että kaksi kertaa. Ja veljelläni sammu kerran. Toisella tunnilla sammutin joka liikennevaloihin :> Se varmaan johtuu siitä, että yrittää olla lähdöissä nopea.
- muistaakseni
Itse sammutin muistaakseni 3kertaa auton ensimmäisen ajotunnin aikana. Siitä on jo aikaa siitä ensimmäisestä ajotunnista, niin mä en enää tarkkaan muista, mutta joku hämärä mielikuva mulla kyllä on.
- jct
tuota varsinaista ekaa ajotuntia en kyllä muista, että montako kertaa, mutta ennätys tais olla, että samoissa liikennevaloissa, vasta kolmannella kerralla sain auton pysymään käynnissä ja liikkeellekin... Sit muutaman kerran siihe ei tarvittu edes lähtöä, vaan nopee jarrutus ilman kytkintä jne.... Mä olin tosi toivoton tossa hommassa, mutta jossain vaiheessa se vaan loksahti kohdilleen ja omankin auton kanssa on nyt pärjännyt.
- Nimetön
jct kirjoitti:
tuota varsinaista ekaa ajotuntia en kyllä muista, että montako kertaa, mutta ennätys tais olla, että samoissa liikennevaloissa, vasta kolmannella kerralla sain auton pysymään käynnissä ja liikkeellekin... Sit muutaman kerran siihe ei tarvittu edes lähtöä, vaan nopee jarrutus ilman kytkintä jne.... Mä olin tosi toivoton tossa hommassa, mutta jossain vaiheessa se vaan loksahti kohdilleen ja omankin auton kanssa on nyt pärjännyt.
Autoa muistaakseni koko autokoulussa kertaakaan.
- Smile
En sammuttanut kertaakaan, mutta liikenne oli todella vähäistä, sillä liikuimme aika sivukujilla ensimmäisellä ajotunnilla. Sammuttelin kyllä sitten myöhemmin muutamia kertoja, myöskin inssissä kerran.
- ajotunnilla
en yllätyksekseni kertaakaan. Myöhemmillä kyllä, tosin inssissä en kertaakaan. Pahin taisi olla nuolivalot, joita sai odottaa niin kauan, että havahduin vihreisiin ja sähläsin auton sammuksiin - kaksi kertaa. Niillä vihreillä ei päässyt kukaan eteenpäin..
- tumpelo
ja sekin Pimee ajotunnilla, olin siihen asti ajanut kaikki ajotunnit kuorma-autolla, niin eihän se bemari liikkunut sillä kaasulla mihinkään.
- vianra
Mulla oli keskiviikkona ensimmäinen ajotunti ja auto ei sammunut kertaakaan. Opettaja kyllä sanoi, että dieselit ei sammu läheskään niin helpolla, kuin bensalla toimivat autot..tai sit oli vaan tuuria =)
- asfdf
ensimmäisellä kerralla en ainuttakaan kertaa, mutta liikenteessä yleensä krt/ajo
- maikki8
tais olla kaks kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683