Itsensäpaljastaja Nainen Riehuu!

johansaukko

Olen viimepäivinä joutunut useita kertoja seksuaalisen väkivallankohteeksi. Kaupungilla liikkuu Turon popliinitakkiin pukeutunut nuori nainen, joka paljastelee itseään miehille.

Naisella on pitkät tummat hiukset ja ruskeat silmät, joissa kuumeinen kiilto. Hänen vartalonsa on hyvin kehittynyt ja erityisenä tuntomerkkinä mainittakoon ettei hänellä ole lainkaan rusketusrajoja. Hän on noin 29 vuotias ja noin 169 cm pitkä. Hänen kuppikokonsa on noin C . Hänellä on useita tatuointeja ja mm. napakoru. Erityisenä tuntomerkkinä mainittakoon, että hänen molempien reisiensä sisäpinnalle on tatuioituna keskivartaloa kohti osittavat nuolet ja hyvin pienellä teksti: "Paina Tästä!".

Naisella on käytössään MP3-soitin kuulokkeineen. Sopivan uhrin löydettyään nainen heittää popliinitakin päältään ja alkaa vääntelehtiä omituisesti vain korkokenkiinsä ja koruihinsa pukeutuneena. Siinä miesten silmien edessä vääntelehtiessään nainen samalla alkaa toistella jotain ulkomaankielellä:

And I'm on tonight
You know my hips don't lie
And I'm starting to feel it's right
All the attraction, the tension
Don't you see baby, this is perfection

Useita miehiä - varsin vanhempia miehiä - on tämän käsittämättömän väkivallan vuoksi joutunut sairaalahoitoon. Ilmeisesti nainen liikkuu laajalla alueella ja useissa kaupungeissa. Terveysviranomaiset ovat tapauksen vuoksi alkaneet jakaa riskiryhmiin kuuluville auringonpimennyksen katseluun tarkoitettuja laseja, mahdollisten shokkivaikutusten minimoimiseksi.

3

9202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nunnukainen

      Jos sinä Shakiraan viittaat niin täytyy korjata luulosi hänen pituudestaan, ei ole kuin himpan päälle 150cm. ;)

    • Eräjorma

      Mä oon muutama kesänä tavannut tytön metsäpolun varrella istumassa kiven tai mättään päällä housut ja pikkarit nilkoissa jalat täysin levällään ja on sormettanut!!! Kyseinen tyttö on noin 12 - 14v.

    • HYISHAAKELI

      YÄHH!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe