onko täällä Jatkonovellit -palstalla koskaan toteutunut tämä:
Aloita uuden jatkonovellin kirjoittaminen. Muut voivat jatkaa kertomusta siitä kohdasta mihin edellinen kirjoittaja lopetti.
-
kun nyt olen muutaman kuukauden täällä nettaillut, niin en ole löytänyt tällaisia jatkokertomuksia.
vai enkö vain löydä niitä?
-
löydän vain jatkokertomuksia, joita sama kirjoittaja jatkaa.
mikä ei sinänsä ole huono juttu sekään.
paitsi, kun pyytää palautetta, niin sitä ei sitten saa. ja palautteestahan kirjoittaja ottaisi opikseen, eikä enää kirjoittaisi sitä samaa-samaa-samaa.
kun ilmeisesti kuitenkin näillä palstoilla surffailee kirjoituksen ammattilaisetkin, niin olettaisi heidän muutamalla sanalla puuttuvan.
-
kun nyt olen noin kolme vuotta harrastanut kirjoittamista (välillä intensiivisemmin välillä hyvin laiskasti), ja osallistunut myös kirjoittajaryhmiin (harrastaja), niin olen törmännyt yllätyksekseni mykkyyteen, jonkinasteiseen kateuteenkin jne.
-
kun tällainen mahdollisuus on, että laittaa omia tekstejään esille luettavaksi moni kirjoittaja ei tule ajatelleeksi, että esimerkiksi, kun olen laittanut runoni esille, niin hetkessä sitä on käynyt lukemassa 10-20 ihmistä!
aivan mahtavaa.
missä muualla saisin runostani tai tekstistäni ihmiset kiinnostumaan. oletan, että en edes, vaikka olisin Stockan kellon alla jakelemassa A-nelosia (siis paperi A-4).
onko täällä koskaan ???
3
306
Vastaukset
- Yavanna
scarabeus kirjoitti:
"onko täällä Jatkonovellit -palstalla koskaan toteutunut tämä:
Aloita uuden jatkonovellin kirjoittaminen. Muut voivat jatkaa kertomusta siitä kohdasta mihin edellinen kirjoittaja lopetti."
Ei ole, ainakaan kunnolla. Mä olen tonne aloittanut muutamia jatkiksia, mutta vain yhteen tai kahteen on tullut vähän jatkoa ja sitten ei mitään.
Jotenkin tutuu, et tän palstan kirjoittajat ei oo oikeen sisäistäny sitä juttuu, et saa jatkaa niitä missä selkeesti lukee JATKIS.
Toivoisin saavani jatkoa niihin jatkiksiin ja palautetta myös.
Olen huomannut, että osaat kirjoittaa hienosti, joten mikset jatkaisi aloittamiani jatkotarinoita. - Jack S
Runoja ja tarinoita voi tarjota myös sivustolla www.rakkausrunot.fi. Lieneekö jo tuttu Sinulle?
- blackmagicwoman
olen jatkanut toisten tekstejä. Kaipaisin tietysti niihin jatkoa, olisi hauskaa jos vaikka alkuperäinen kirjoittaja jatkaisi siitä mihin juttu päätyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745