T: PK-seudulta muuttamassa
Minkälainen Uddas
5
3589
Vastaukset
- kovin häävi paikka
Uddaksessa ei ole yhtään mitään, ei mitään. Paikalliset porvoolaiset vieroksuvat koko paikkaa, siellä ei asu kantaporvoolaisia, ainoastaan muualta muuttaneita.
- sentään on
Olihan siellä pari vuotta sitten kevättulvat ja joku uusporvoolainen/uddaslainen ajoi uuden autonsa tulvaveteen ja kai lunastukseen.
- onihan
Viihtyisää merellistä seutua. Totta ettei siellä ole palveluita mutta eipä matka palveluiden äärellekään ole pitkä. Perheellisellä hyvä olla 2 autoa ellei ole kova fillaroimaan ympär vuoden. Lähellä hevostallit ja urheiluhallit.
Porukka pikkasen sisäänpäin lämpiävää ja paljon irtokissoja jotka merkkaavat sun tulevan ovenpieles. ;) - kinkeröitsijä
onpas oudon niminen paikka. Kuulostaa ihan joltain Sipoolaiselta pikkukylältä.
- Ex-uddaslainen
Uddas on asuinpaikkana hyvä, itse olen siellä asunut koko lapsuuteni, pois muutin kun opiskelut muualla alkoivat, vanhempani asuvat siellä vieläkin! Alue on erittäin rauhallinen, ihanteellinen lapsiperheelle, teininä tuli ehkä kirottua julkisen liikenteen vähyyttä mutta tosiaan palvelut löytyvät kaikki max.parin kilometrin päästä. Maaseudun rauhaa palveluiden välittömässä läheisyydessä!!! Muuta ihmeessä sinne, en usko että kadut, ei-uddaslaisten kun on vaikea kuvailla siellä asumista.. Itsekin muuttaisin takaisin sinne jos vain mahdollisuus olisi ;-) Ja mitä tulviin tulee, nouseehan se vesi joskus tielle mutta ei se kenenkään eloa siellä ole pahemmin häirinnyt, ongelma kun ei koskaan ole pitkäaikainen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971