Minne RosaMaria Malvalehto on kadonnut?

mamma77

Missä on wannabe missi Rosamaria Malvalehto?
Tyrkky on vissiin tajunnut lopettaa touhun kun ei menesty!!
HIENOA!
Oikea ratkaisu Rosa-maria!

T: Naapurisi!

34

20061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma77

      Kummaa on että olet osallistunut "en kiusaa kampanjaan" - vaikka itse olet ollut
      Rovaniemen ounasvaaran yksi pahimmista kiusaajista. Sinun takiasi erään pienen tytön unelmat/haaveet ovat nyt murskana!
      Että kiitos vaan!

      • rumuudesta

        Kyseinen missi kärsi varmasti ulkonäköongelmista kun oli niin ruma joten siksi varmaan kiusasi ja varmasti kiusasi itseään kauniimpia.


    • Hemppa!

      Kummaa on että olet osallistunut "en kiusaa kampanjaan" - vaikka itse olet ollut
      Rovaniemen ounasvaaran yksi pahimmista kiusaajista. Sinun takiasi erään pienen tytön unelmat/haaveet ovat nyt murskana!
      Että kiitos vaan!

    • Todella RUMA!!

      Siinä on akka joka on harvinaisen ruma ulkoa ja sisältä!! HYI helvetti!! Kun ensimmäisen kerran esiteltiin viihdeuutisissa missifinalistit leuat loksahtivat auki Rosa-Marian kohdalla!! Voiko noin karmeaa ilmestystä olla enää edes missikisoissa vaikka se onkin tunnettu wannabe missejen kaatopaikkana mutta että Rosa-Maria!! Se oli jo rumuuden huippu noissa kisoissa...
      Toivotaan että vetäytyy julkisuudesta eikä näytä rumaa pärstäänsä enään missään kisoissa, ei lehdissä, ei telkussa ei missään kokkareilla enään sitä rumilusta!! Sillä on tosi kiero naama ja se jönöttääkin aina kummallisessa kumara asennossa...
      Painuis takaisin vaan sinne laduille pelottelemaan variksia...

      • sanna.l

        Jep.
        Samaa mieltä.
        Kuulin vaan ihan ohimennen että tämä ko.henkilö seurustelee Robinson-Juuson kanssa!
        IHAN oikea mies valinta. Kummatkin niin älyvapaita ihmisiä että oikein puistattaa.
        Ja mitä muuta olen kuullut tästä Rosa-Mariasta, ei ainakaan mitään positiivista ole ollut. Kyseessä on ollut ihan paikkansa pitävät asiat ja jos neiti todella käyttäytyy niin kuin kerrotaan, en ikimaailmassa haluaisi olla hänen kanssa missään tekemisissä.
        Häpeä Rosa-Maria!


      • juu
        sanna.l kirjoitti:

        Jep.
        Samaa mieltä.
        Kuulin vaan ihan ohimennen että tämä ko.henkilö seurustelee Robinson-Juuson kanssa!
        IHAN oikea mies valinta. Kummatkin niin älyvapaita ihmisiä että oikein puistattaa.
        Ja mitä muuta olen kuullut tästä Rosa-Mariasta, ei ainakaan mitään positiivista ole ollut. Kyseessä on ollut ihan paikkansa pitävät asiat ja jos neiti todella käyttäytyy niin kuin kerrotaan, en ikimaailmassa haluaisi olla hänen kanssa missään tekemisissä.
        Häpeä Rosa-Maria!

        Lentoemännät on aina mahtavia! ;)


      • Lentoemo itsekkin
        juu kirjoitti:

        Lentoemännät on aina mahtavia! ;)

        Jep,mutta läpimätä tämä yksi ainakin on!


      • minä vaan
        Lentoemo itsekkin kirjoitti:

        Jep,mutta läpimätä tämä yksi ainakin on!

        ettei vaan Rosa itse näitä viestejä kirjoittele, pääasia on, että puhutaan hyvää tai pahaa.
        eihän sitä muuten pysy otsikoissa ja kaverit säestää? Pääasia on, että puhutaan muuten häipyy unholaan. MITÄ?


      • heltsu
        minä vaan kirjoitti:

        ettei vaan Rosa itse näitä viestejä kirjoittele, pääasia on, että puhutaan hyvää tai pahaa.
        eihän sitä muuten pysy otsikoissa ja kaverit säestää? Pääasia on, että puhutaan muuten häipyy unholaan. MITÄ?

        Vaude!
        Totta turiset!
        Eihän sitä tiedä vaikka näiden kaikkien kirjoitusten takana olisikin jokapäikän höylä Ruusa!
        En nimittäin ihmettelisi yhtään.
        Tuttu tyttö,valitettavasti vaan niin pirun tyhmä!
        Nim.Look-a-like marika Fingeroos!


      • pidän huolen omista asioistani
        sanna.l kirjoitti:

        Jep.
        Samaa mieltä.
        Kuulin vaan ihan ohimennen että tämä ko.henkilö seurustelee Robinson-Juuson kanssa!
        IHAN oikea mies valinta. Kummatkin niin älyvapaita ihmisiä että oikein puistattaa.
        Ja mitä muuta olen kuullut tästä Rosa-Mariasta, ei ainakaan mitään positiivista ole ollut. Kyseessä on ollut ihan paikkansa pitävät asiat ja jos neiti todella käyttäytyy niin kuin kerrotaan, en ikimaailmassa haluaisi olla hänen kanssa missään tekemisissä.
        Häpeä Rosa-Maria!

        Mä en oikein ymmärrä teitä ihmisiä. Miksi pitää tulla tänne haukkumaan jonkun tekemisiä. Teillä ei ilmeisesti vaan ole omaa elämää. Katsokaa peiliin. Sääliksi käy teitä poloisia.


      • sinulle!
        pidän huolen omista asioistani kirjoitti:

        Mä en oikein ymmärrä teitä ihmisiä. Miksi pitää tulla tänne haukkumaan jonkun tekemisiä. Teillä ei ilmeisesti vaan ole omaa elämää. Katsokaa peiliin. Sääliksi käy teitä poloisia.

        Ja sinä tulet tänne haukkumaan toisia? Etkös juuri itse syyllistynyt samaan??
        Minä ainakin haukun sitä henkilöä syystä koska hän itse on ollut erittäin törkeä muita kohtaa..


      • sama
        sinulle! kirjoitti:

        Ja sinä tulet tänne haukkumaan toisia? Etkös juuri itse syyllistynyt samaan??
        Minä ainakin haukun sitä henkilöä syystä koska hän itse on ollut erittäin törkeä muita kohtaa..

        Mee sitte sanoo se päin naamaa. Tää nyt on iha lapsellista ja tyhmää touhua. Mietipä vähä miltä nää jutut täällä kuulostaa. Te ootte varmaa kaikki ite nii helveti hyviä ihmisiä


      • ....
        sama kirjoitti:

        Mee sitte sanoo se päin naamaa. Tää nyt on iha lapsellista ja tyhmää touhua. Mietipä vähä miltä nää jutut täällä kuulostaa. Te ootte varmaa kaikki ite nii helveti hyviä ihmisiä

        HEI!
        Jos itse lähtee mukaan tuohon maailmaan niin kyllä se kritiikki pitäisi kestää. ja omat mielipiteethän me täällä vaan julkaistaan!? Niinhän sinäkin teet ja eikä siinä mitään ongelmaa pitäisi olla kenellekkään!


      • marika244
        sama kirjoitti:

        Mee sitte sanoo se päin naamaa. Tää nyt on iha lapsellista ja tyhmää touhua. Mietipä vähä miltä nää jutut täällä kuulostaa. Te ootte varmaa kaikki ite nii helveti hyviä ihmisiä

        Ei ehkä hyviä ,mutta ei myöskään tv-tyrkkyjä :DDDD se on se meidän valttimme!


      • raakarami
        juu kirjoitti:

        Lentoemännät on aina mahtavia! ;)

        NÄTTI KU MIKÄ


      • sanna.I
        sanna.l kirjoitti:

        Jep.
        Samaa mieltä.
        Kuulin vaan ihan ohimennen että tämä ko.henkilö seurustelee Robinson-Juuson kanssa!
        IHAN oikea mies valinta. Kummatkin niin älyvapaita ihmisiä että oikein puistattaa.
        Ja mitä muuta olen kuullut tästä Rosa-Mariasta, ei ainakaan mitään positiivista ole ollut. Kyseessä on ollut ihan paikkansa pitävät asiat ja jos neiti todella käyttäytyy niin kuin kerrotaan, en ikimaailmassa haluaisi olla hänen kanssa missään tekemisissä.
        Häpeä Rosa-Maria!

        olen ihan eri mieltä!!!! Te olette aivan väärässä.


      • sinulle!
        sanna.I kirjoitti:

        olen ihan eri mieltä!!!! Te olette aivan väärässä.

        Älkää pilkatko toisia ihmisiä, ette tekään ole maailman kauneimpia ite!


      • Anonyymi
        pidän huolen omista asioistani kirjoitti:

        Mä en oikein ymmärrä teitä ihmisiä. Miksi pitää tulla tänne haukkumaan jonkun tekemisiä. Teillä ei ilmeisesti vaan ole omaa elämää. Katsokaa peiliin. Sääliksi käy teitä poloisia.

        Totta!Niin rumaa ja pilkaavaa tekstiä! Hävetkää


    • minä vaan

      Ninni se vasta kysipää onkin jenkkakahvoineen ja hattaroineen joista ei saa edes tuuhennuksella minkäänlaista kuontaloa ja ajaa ylinopeutta, kiilaa kaistoilla. Nenäkäs suomenruotsalainen hölmö. Odotan oikein innolla miss universum kisoja, millä tekosyyllä Ninni niistä pois jää. Paras olisi. Nauran makeasti kun se ei selviydy mistään MYYJÄ! Rosa on sentään lentoemäntä. Muuten Annelin tyttö Daniela on upea jolla on älliä päässä. Eipähän ole missikisoissa näkyny!

      • UPEITA PAKKAUKSIA

        ROSAMARIA JA DANIELA ON UPEITA PAKKAUKSIA MOLEMMAT


      • miiina
        UPEITA PAKKAUKSIA kirjoitti:

        ROSAMARIA JA DANIELA ON UPEITA PAKKAUKSIA MOLEMMAT

        Kuka Daniel!?


    • malllu

      Voi kun Rosa-Maria Malvalehto lukisikin nämä kommentit itsestään. Olisi varmaan syytä katsoa peiliin. Ihan oikeasti!

      • :=)

        kun en tiennyt kenestä on kyse. Pitihän tuommonen kuvatus omin silmin nähdä! Ja oikeassa ovat kommentit...akka on kamala.


    • Katariina. S

      On tainut Rosa-Maria Malvalehdosta tulla erittäin koppa. Tiedän yhden tytön kuka on Rosan suuri ihailija,yrittänyt jutella Rosan kanssa,mutta Rosa ei ilmeisesti kiinnostu "tavallisista" ihmisistä,koska luulee oikeasti olevansa jotain muuta kun on. Luulen että seurapiiri on vienyt häneltä viimeisenkin järjen hivenen.
      Ja mikä parasta, jopa hänen omat ystävänsä kertovat näitä juttuja. siinä meillä malli!
      Minun lapseni ei ainakaan tule ottamaan hänestä mallia!

    • ....

      samaa mieltä!

    • Linjoilla

      Toivottavasti Rosa-Marian pikkusiskot tajuavat pitää jonkinlaista tasoa yllä, eivätkä lähe isosiskonsa jalanjäljissä itteään esittelemään.

      Ovat kyllä paljon nätimpiä, ku R-M. Älykkyydestä en sitte tiedä.

      By the way, Rosa-Maria on arbutin-kiertueen keulakuvana, näkyy. Iltalehden sivuilta linkki.

      • ,,,,,,,,,,,,,

        missä linkki?


      • erfergreg
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        missä linkki?

        mites joku pystyy valokuvasta analysoimaan toista noin tarkasti?ne ketä rosan OIKEESTI tuntee niin tietää että on upea tyttö niin sisältä kuin ulkoakin!kateellisia on suomi täynnä:) ja sä "kiusattu" mee vaikka psykiatrille valittaa kuinka rosa vei sun lapion pienenä:)


      • eusyggf....whatever!!
        erfergreg kirjoitti:

        mites joku pystyy valokuvasta analysoimaan toista noin tarkasti?ne ketä rosan OIKEESTI tuntee niin tietää että on upea tyttö niin sisältä kuin ulkoakin!kateellisia on suomi täynnä:) ja sä "kiusattu" mee vaikka psykiatrille valittaa kuinka rosa vei sun lapion pienenä:)

        En puhunut itsestäni, vaan 13-vuotiaasta tyttärestäni!


      • jatkoa
        erfergreg kirjoitti:

        mites joku pystyy valokuvasta analysoimaan toista noin tarkasti?ne ketä rosan OIKEESTI tuntee niin tietää että on upea tyttö niin sisältä kuin ulkoakin!kateellisia on suomi täynnä:) ja sä "kiusattu" mee vaikka psykiatrille valittaa kuinka rosa vei sun lapion pienenä:)

        Että siinä sinulle "hieno ihminen"...


    • tikkarin mukana meni elämä

      Kyllä huvittaa nämä luusereiden ininät. Rosa-Maria päihittää keskivertomissit mennen tullen. Hän on tyylikäs ja älykäs nainen. Toivottavasti 18 v. pikkutyttömisseistäkin tulee joskus sellaisia. Ja läheltä seuranneena voi sanoa, että pissa ei ole noussut päähän.

      • ...............

        Voi sinua! Ihana huomata että on vielä ihmisiä jotka pysyttelevät siellä omassa fantasiassaa missä ruusut on punaisia ja piikittömiä. Taidat olla hieman ihastunut häneen!Mahdatkohan olla Kaapo?Ida?Juuso?Vai kenties Vellu?

        Luuletko tosiaan että Rosa-Maria Malvalehto on niin puhdas ja viaton miltä näyttää?Luuletko tosiaan että sen hymyn ja ystävällisyyden takan on viaton pohjolan tyttö?

        Elän myös hyvin lähellä häntä, ja voin sanoa että kun se päivä koittaa milloin hän sinullekkin tekee ikävästi voin sanoa että "mitä minä sanoin"!!!

        Ainiiin, ja jos tosiaan olet joku näistä edeltämainituista henkilöistä,sinuna pitäisin varani!Olen kuullut nämä asiat häneltä itseltään....


      • ....

        ainiin,vielä yksi kysymys....Jos R-M päihittää muut keskiverto missit,niin miksi hän ei sijoittunut Miss Suomi kisoissa? Äänestys tuloksessa oli kolmen huonoimman joukossa!!

        DAA!


      • tikkarin vei
        ............... kirjoitti:

        Voi sinua! Ihana huomata että on vielä ihmisiä jotka pysyttelevät siellä omassa fantasiassaa missä ruusut on punaisia ja piikittömiä. Taidat olla hieman ihastunut häneen!Mahdatkohan olla Kaapo?Ida?Juuso?Vai kenties Vellu?

        Luuletko tosiaan että Rosa-Maria Malvalehto on niin puhdas ja viaton miltä näyttää?Luuletko tosiaan että sen hymyn ja ystävällisyyden takan on viaton pohjolan tyttö?

        Elän myös hyvin lähellä häntä, ja voin sanoa että kun se päivä koittaa milloin hän sinullekkin tekee ikävästi voin sanoa että "mitä minä sanoin"!!!

        Ainiiin, ja jos tosiaan olet joku näistä edeltämainituista henkilöistä,sinuna pitäisin varani!Olen kuullut nämä asiat häneltä itseltään....

        "Luuletko tosiaan että Rosa-Maria Malvalehto on niin puhdas ja viaton miltä näyttää?Luuletko tosiaan että sen hymyn ja ystävällisyyden takana on viaton pohjolan tyttö?"

        Onneksi sinun oma ulkonäkö kertoo jo koko totuuden sinusta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe