Yksi näyte miten saadaan bannit viattomalle

Moondance

Moondance. => "susa muru"", *Annika*hki, *Personal trainer m, *Snap*, 20v nainen, _Sami_, Badboy24 JKL, BeMine, blackman*, busyman 09 a, christian*, Daniela18, Docomo, hämeentyttö-77, Haluan SuaN(m), handsomeM40, Jääkiekkoilija.., Jenniina86, johaannaah86, jonas*, kesämies_79, Kesänlapsi71, KISSKISScM, kisssu_78, Komea uros., Kotiäiti25, KOvana82, KovanaM, kuuma kissa, KuuMaa, ladonna, Lana84, mílga, m21..., m86_, Mandos*, Marko***, meijeri 27 ;), metku., milga, mirella*, mirjukka_, mister33, Moondance, Mr40Lahti, napanöyhtä, netsexman22, Nicolas.., noora26., olli®, Palomies_34, panomies^, parikymppinen uros..., poju24v_msn, posliiniherkku, rinnat kiihottaa, SamppaJkl, seuraa caribiaanTKUM, sexman**, sexykundi, sinun*m, sportbiboy_tre, suffocation (M) tku, sukkahousufani, sulotar**, tero45hki, tittaahonen80, Treenattupylly_(F), tumppu, TuottajaM41, tyttönen_21, Ukkomies 56 Hki, Uskollinen avovaimo*, Vanhempi Mies (48), Wille_, Yksinkotonaespoo-M20v

Tuossa siis mun nickiäni feikattiin ja yritettiin hankkia banni. Piste perässä ja privafloodia tuleman vaan ja hiljennyksiä paukkui 15.

Tuo idiootti on hankkinu mulle jo KAHDET iheettomat bannit !!!

Sefut, olkaa trarkkoina tuon tyypin kanssa. En saanut bannia mutta lähellä oli taas.

4

5888

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon on totuttu, ei bannia jos on silmät auki. älä hätäänny =)

• Tarkkana pitää olla ku porkkana tai jtn

• ilmestyskirja

Erkki Esimerkki: Hyvää päivää =)
      Erkki Esimerkki liittyy keskusteluun
      Erkki Esimerkki: haistakaa kaikki v****!!
      Erkki Esimerkki poistui keskustelusta
      Erkki Esimerkki: Jaahas. Joku feikkasi minua.

Toisen vieraan nimellä voi esiintyä, jos tämän nimessä on tyhjä väli. Väärentäjä valitsee itselleen muuten saman nimen (Erkki Esimerkki), mutta jättää nimeensä kaksi tyhjää väliä (Erkki  Esimerkki). Chat typistää kaksi väliä yhdeksi eikä kukaan muu keskustelija huomaa eroa.

• rainerivantaalta

Kiitti ideasta! Pitänee mennä hankkimaan sulle ne kolmannet bannit ;-)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      37
      2072
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      55
      676
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      613
    4. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      482
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      470
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      440
    9. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      437
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      424
    Aihe