Moondance. => "susa muru"", *Annika*hki, *Personal trainer m, *Snap*, 20v nainen, _Sami_, Badboy24 JKL, BeMine, blackman*, busyman 09 a, christian*, Daniela18, Docomo, hämeentyttö-77, Haluan SuaN(m), handsomeM40, Jääkiekkoilija.., Jenniina86, johaannaah86, jonas*, kesämies_79, Kesänlapsi71, KISSKISScM, kisssu_78, Komea uros., Kotiäiti25, KOvana82, KovanaM, kuuma kissa, KuuMaa, ladonna, Lana84, mílga, m21..., m86_, Mandos*, Marko***, meijeri 27 ;), metku., milga, mirella*, mirjukka_, mister33, Moondance, Mr40Lahti, napanöyhtä, netsexman22, Nicolas.., noora26., olli®, Palomies_34, panomies^, parikymppinen uros..., poju24v_msn, posliiniherkku, rinnat kiihottaa, SamppaJkl, seuraa caribiaanTKUM, sexman**, sexykundi, sinun*m, sportbiboy_tre, suffocation (M) tku, sukkahousufani, sulotar**, tero45hki, tittaahonen80, Treenattupylly_(F), tumppu, TuottajaM41, tyttönen_21, Ukkomies 56 Hki, Uskollinen avovaimo*, Vanhempi Mies (48), Wille_, Yksinkotonaespoo-M20v
Tuossa siis mun nickiäni feikattiin ja yritettiin hankkia banni. Piste perässä ja privafloodia tuleman vaan ja hiljennyksiä paukkui 15.
Tuo idiootti on hankkinu mulle jo KAHDET iheettomat bannit !!!
Sefut, olkaa trarkkoina tuon tyypin kanssa. En saanut bannia mutta lähellä oli taas.
Yksi näyte miten saadaan bannit viattomalle
4
5873
Vastaukset
Tuohon on totuttu, ei bannia jos on silmät auki. älä hätäänny =)
- ilmestyskirja
Erkki Esimerkki: Hyvää päivää =)
Erkki Esimerkki liittyy keskusteluun
Erkki Esimerkki: haistakaa kaikki v****!!
Erkki Esimerkki poistui keskustelusta
Erkki Esimerkki: Jaahas. Joku feikkasi minua.
Toisen vieraan nimellä voi esiintyä, jos tämän nimessä on tyhjä väli. Väärentäjä valitsee itselleen muuten saman nimen (Erkki Esimerkki), mutta jättää nimeensä kaksi tyhjää väliä (Erkki Esimerkki). Chat typistää kaksi väliä yhdeksi eikä kukaan muu keskustelija huomaa eroa.- rainerivantaalta
Kiitti ideasta! Pitänee mennä hankkimaan sulle ne kolmannet bannit ;-)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705241Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2674356Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013970Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1852350Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.331653Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar711551- 171199
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61059Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38993- 94909